ONLY LOVE YOU- PART 10

248 15 0
                                    

Di kelas 5 Bangtan 2

Yuri              : Eh,Fany!

Tiffany        : Apa dia??? Songsaenim dah nak msuk tu.

Yuri              : Ala,biar je lah kat songsaenim tu. Ada ku kisah ke???

Tiffany        :Ye lah. Kau nak apa ni???

Yuri              : Aku geram lah dengan si Yoona tu.

Tiffany        : Kenapa pulak???

Yuri              : Aduh kau ni! Lambat loading lah

Tiffany        : Mian. Pasal tadi ke???

Yuri              : Yelah. Macam mana lah pulak si Yoona tu boleh datang kolej dengan Jungkook???

Tiffany        : Aku rasakan mesti rumah dorang berdua dekat. Sebab tu lah dorang datang sama².

Yuri              : Ye tak ye jugak kan! Ha! Ku dah ada idea.

Tiffany         : Apa dia??? Bagitahu lah cepat.

Yuri                : Sabarlah. Macam ni,apa kata kita ikut dorang masa balik nanti. Nak tak???

Tiffany           : Erm. Aku okey je.

Yuri                 : Okey. Kalau macam tu,balik nanti tunggu aku kat depan kolej. Aku tunggu kau dekat situ.

Tiffany           : Okey.

Cg. Jae Suk     : Yuri,Tiffany,pergi berdiri kat luar sampai waktu balik! Kamu berdua ni asyik berbual je daripada tadi. Tak fokus pada pelajaran.

Yuri,Fany      : Mana ada,songsaenim.

Cg. Jae Suk    : Kamu ingat,songsaenim x nampak ke kamu berbual kat belakang tu!

Yuri,Fany      : Hmph...menyampah betul.

Cg. Jae Suk    : Apa kamu ckp??? Cepat keluar dri kls ni skrg!!!*bentak*

Yuri,Fany      : N-n-nae...*tunduk*

Semua pelajar memandang ke arah Yuri dan Fany...

Yuri,Fany     : Apa pandang²??? Nk kna tampar ke????*geram*

Cg. Jae Suk   : Dah dah. Tak perlu nk mrh yg lain pulk. Lebih baik awk keluar dengan segera. Kalau tak,lagi teruk denda awk berdua nanti.

Yuri,Fany      : Nae,songsaenim.

Mereka berdua pun keluar dri kelas lalu berdiri di luar kelas mereka. Mereka hanya boleh menahan perasaan marah dan geram kpd cikgu Jae Suk. Tapi,dlm mse yg sme,mereka berasa malu kerana mereka kan pelajar popular di situ.. Pelajar yang lalu-lalang di situ hanya tersenyum apabila melihat yuri dan tiffany didenda.

Di kelas 5 Bangtan 1

Jungkook hanya dapat memerhatikan gelagat yuri dan tiffany yg sdg didenda. Adakalanya,dia tergelak kerana melihat mereka berdua ditertawakan oleh pelajar yg lalu di situ. Tidak lama kemudian,dia menegur kai dan chanyeol untuk memberitahu mereka tentang perkara tersebut.

ONLY LOVE YOUWhere stories live. Discover now