ONLY LOVE YOU - PART 19

171 14 0
                                    

Sehun : Saya nak bagi tahu awak something ni ...

Yoona : Bagi tahu apa ?

Sehun : Sebenarnya saya ...

Yoona : Sebenarnya awak ?

Sehun : Saya sukakan awak ...

Yoona : Huh ? Are you serious ?

Sehun : I'm serious , Yoona ... I love you ...

Yoona : *dalam hati* Tapi , aku cintakan Jungkook ... Sehun ? Mcm mne pulak ? Haishh ... Mcm mana ni ...

Sehun : Yoona ?

Yoona : Huh ? Ye ...

Sehun : So , awak terima tak ?

Yoona : Erm ... Boleh tak bagi saya masa untuk berfikir ?

Sehun : Boleh je ... *smile*

Yoona : Gomawo ...

Sehun : Cheonma ... Awak ada nak pergi mana² ke ? Saya boleh bawa awak ...

Yoona : Entah laa ... Rasanya tak de kot ... Kita balik je laa ...

Sehun : Okey ... Jom laa pergi kat kereta ...

Yoona : Nae ...

Sehun memegang tangan Yoona sebelum berjalan ke arah kereta ... Pada mulanya , Yoona agak terkejut tetapi dia hanya membiarkan Sehun buat begitu kerana dia juga berasa selesa apabila bersama Sehun ...

Setahun berlalu ~

Seoul , Korea ...

Jungkook telah pun sedar dari koma beberapa bulan yg lalu ... Tetapi ingatan nya belum lagi pulih sepenuhnya kerana dia belum mengingati Yoona ... Pelajaran mereka di kolej pun telah tamat ... Sekarang , mereka melanjutkan pelajaran di Seoul University ... Kai , Jessica , Chanyeol dan MinAh juga melanjutkan pelajaran di situ ... Tidak lupa juga dengan Yuri dan Tiffany ... Mereka berdua mohon untuk melanjutkan pelajaran di Seoul University kerana mereka ingin mendekatkan diri dengan Jungkook .. Lagipun , Yoona tidak ada di Korea sekarang . Jadi senang lah Yuri untuk memikat Jungkook ..

Seoul HighSchool ...

Kai : Annyeong Jungkook ssi ...

Jungkook : Annyeong Kai ... Mana Jessica , Chanyeol and MinAh ?

Kai : Entah .. Belum datang kot ...

Jess , Chan , Min : Ehem² ... Kitorg kat sini laa ...

Jungkook dan Kai menoleh ke arah suara tadi ...

ONLY LOVE YOUWhere stories live. Discover now