Selles osas on natuke seksuaalset kohta. Kui ei taha seda lugeda, siis jäta see vahele. See osa on märgitud nende ••••••••••• vahele.
Nüüd siis osa.Vahetasin riided ära ja läksin magama. Aga ma ei saanud magama jääda, kuna keegi koputas uksele.
M:Sisse.
Sisse tuli Louis.
Lo:Ega sa veel ei maganud?
M:Ei.
Ta tuli voodisse minu kõrvale.
••••••••••••••••••••••••••••••
Ta suudles mind suule. Ma muidugi suudlesin vastu. Siis tuli ta mulle peale. Ta suudles muudkui edasi ja järjest jõulisemalt. Ta hakkas mult pluusi seljast võtma ning mina temalt. Ta puudutas mind, mis meeldis mulle.
Ta suudlused läksid üle kaelale ja sealt edasi kõhule.
Lo:Kas tahad?
Ma ainult noogutasin.
Ta võttis mult lõpuks ka aluskad ning ka endalt boxerid. Ta suudles mind edasi. Ning siis ta sisenes. Ma ohkasin.
Ta tegi seda muudkui edasi. Varsti oligi mu orgasm käes ja tal ka. Vajusime mõlemad voodisse.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Ma panin pea tema peale ning varsti jäingi magama.Hommik
Ärkasin kõditamise peale üles.
M:Mida sa teed?
Lo:Kõditan.
M:Lõpeta.
Lo:Ei.
M:Mis kell on?
Üritasin ta mõtted kõditamisest eemale viia.
Lo:Kell on 10.
M:Üles peab tulema siis ju.
Lo:Kas sulle ei meeldi minuga koos olla?
Ta vaatas mind sellise solvunud ja kurva näoga.
M:Loomulikult meeldib Boobear.
Lo:Siis on tore Sunny.
Viskasin teda padjaga, nii et ta lendas voodist maha.
M:Ups. Sorry.
Lo:Selle eest sa saad.
Ma tulin ruttu voodist ja jooksin vetsu.
Panin selle lukku.
Lo:Küll sa sealt välja tuled.
Ma läksin pessu. Enne kuulasin ukse taga, mida Lou teeb. Ta võttis vist oma asjad ja läks oma tuppa. Ta sulges ukse. Tegin ukse lahti ja nägin, et ta oli läinud. Ma võtsin kapist pesu ja riided, mida selga panna. Siis läksin vannituppa ja keerasin ukse lukku. Läksin pesema. Pesin ruttu ära. Kuivatsin ruttu juuksed ja siis panin riidesse. Olin valinud endale halli topi ja mustad retuusid (pildil).
Siis väljusin vannitoast ning ettevaatlikult toast. Loud ei olnud läheduses.
Läksin alla. Piilusin elutuppa. Seal Loud ei olnud. Läksin ettevatlikult kööki. Piilusin sinna. Teised poisid olid seal, aga Loud ei olnud.
N:Mis sa luurad seal?
Sisenesin kööki.
M:(sosinal) Ma vaatasin ega Loid pole siin.
H:Teda siin pole. Mis juhtus?
M:Ma viskasin teda padjaga, nii et ta voodist maha kukkus. Nüüd tahab mind maha lüüa.
Li:Tõsiselt? Ära muretse mei lase tal seda teha.
Ma läksin külmiku juurde.
Siis keegi sisenes kööki ja köhatas. Kohkusin kohe.
Pöörasin ümber ja ukse juures seisis Louis isiklikult.
Lo:Siin sa siis oledki.Loodan, et meeldis see osa.
YOU ARE READING
Kõik muutub (one direction fanfic)
RomanceGloria on tavaline tüdruk. Ta on kena, rikas ja sõbralik. Ta tegeleb ka laulmisega. Ühel päeval teatavad ta vanemad, et nad peavad kolima Londonisse. Mis juhtub siis, kui Gloria Londonisse elama läheb? Kellega ta kohtub ja mis saab edasi? Selleks pe...