32. osa

671 55 0
                                    

Mina otsustasin panna valge kleidi. (Pildil.) Ka teised panid kleidid. Pani jalga valged kingad. Juuksed kammisin ära ja jätsin lahti. Hakkasin siis make upi endale tegema.
Kui valmis sain, siis ootasin ka teisi. Kui nad ka valmis said, siis läksime elutuppa. Poisse seal polnud. Kuulsime hääli köögist. Umbes 15 minuti pärast tulid nad toiduga elutuppa.
Nad panid need lauale ning aiis märkasid meid.
Meid nähes jäi neil peaaegu suu lahti.
M: Suu kinni, kärbes lendab muidu sisse.
Lo: Sunny, sa oled nii ilus.
M: Aitäh.
H: Annu, sa näed väga kena välja.
A: Aitäh.
N: Avvu, sa oled imeilus.
Av: Aitäh.
Zayn ütles Perriele sama.
Liam tõi klaasid, Niall tõi taldrikud, Harry tõi kahvlid ja noad ja Lou tõi joogi.
Lo:Enne kui sööma hakkame, tahaksin midagi öelda. Ma olen väga õnnelik, et leppisime Gloriaga ära. Ja ma olen ka õnnelik, kuna ma saan isaks. Seetõttu tahaksin ma kõigi nähes Glorialt midagi küsida.
Ta tuli minu juurde ja kummardus ühele põlvele.
Lo:Kas sina, Gloria, teeksid seda au ja tuleksid mulle naiseks?
M:Jah.
Siis pani ta mulle sõrmuse sõrme. Siis me kallistasime. Teised tulid meid õnnitlema.

Siin, siis uus osa.
Juba üle 2 tuhande lugeja. Aitäh!
Mul on teile hea uudis. Sellele raamatule tuleb järg. Järgmine osa on selle raamatu viimane.

Kõik muutub (one direction fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin