5.Bölüm-Düşünceler ve Duygular

282 31 9
                                    

Perşembe Günü:

Taylor Swift:

Üstümü giyinip çantamı hazırladım. Kahvaltı etmeden evden çıktım. Babama yakalanmak istemiyordum. Karşıda ki pastahaneden simit aldım. Yolda yiyerek yürümeye başladım. Kahvaltı etmediğim için erken gelmiştim. Durakta oturmaya başladı. Bu arada karşıda yürüyen birisi dikkatimi çekti. Bu Taylor Lautner. İlk sevgilim. Onunla büyük bir kavgadan sonra ayrılmıştı. Bir daha da onu görmemiştim. Çünkü buradan taşınmışlardı. Zaten taşınacakları için kavga etmiştik. Ben bu düşüncelere dalmışken önümde sarı bir otobüs durdu. Otobüs kartımı çıkartıp içine bindim. Kartı makineye gösterip. İlerlemeye başladım. Gözüme birisi takıldı. Tabi ki Styles değil saçmalamayın. Ah tabi ki de o. Yanı boştu. Biraz daha ilerleyip onun yanına oturdum. ''Günaydın'' dedi. Ben de ona dönüp ''Günaydın'' dedim. Bir kaç dakika sonra ''Dün gelmedin. Bir şey mi oldu?'' dedi. Ah beni merak etmiş. Kıyamam ben sana. Ne seni merak edicek be. Çocuk kibarlıktan soruyordur diyen iç sesimi sikeyim. Ben böyle düşünürken Harry'i unuttuğum aklıma geldi. Ona dönüp:''Ah! Kusura bakma dalmışım. Dün babam seni ben bırakırım diyince ben de kıramadım (Yaw he he)'' dedim. O da bana bakıp ''Hmm.'' diye mırıldandı. Böyle boş boş bir kaç dakika geçtikten sonra bana dönüp:'' İneceğim yere geldim. Çekilir misin?'' dedi. Bir an kibarlıktan ölücem sandım. Ne kadar da kibar konuşuyor. İçimden 'tabi ki  de çekilmicem sen benim için ben de senin için yaratılmışım. O yüzden otur oturduğun yer de desemde'   dudaklarımdan ''Tabi ki'' sesi çıktı. Oturduğum yerden kalktım. O da indi ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Kapıdan inerken kısaca bana baktı ve caddeye doğru ilerlemeye başladı. Ah Styles Ah. Bana neler yapmıştın böyle. Hatta seninle ilgili hiç bir şey bilmiyorken. Ya da 'aşk' böyle bir şey. AŞK söylemesi bile çok garip. Çünkü:çocuğu daha yeni yeni tanıyorum ve ona aşık olamam. Ya da ben öyle zannediyorum. Hayat gerçekten çok garip. Hiç okula gitmek istemediğim zamanlar bile aklıma Styles geliyor ve birden canlanıyorum. Buna aşk demeyin. Yani değil mi? Değildir. Çünkü ben öyle bir kız değilim. Her gördüğüne karşı bir şey hisseden kızlardan değilim. Sadece o yeşil gözleri gördüğüm de içim kıpır kıpır oluyor. Yeşil gözlere bir zaafım vardır küçüklükten beri ama onun yeşilleri farklı. Onun yeşilleri bir zümrüt gibi parıldıyor. Hiç sönmeyen bir zümrüt. 

Böyle biraz düşündükten sonra düğmeye bastım. Kapı açılınca merdivenlerden inmeye başladım. İnerken: KARIŞIK DUYGULARIMIN TANRISI HARRY BELKİ SONRA GÖRÜŞÜRÜZ


Harry Styles:

Durağa yaklaştığımızda etrafa bakınmaya başladım. Dün gelmemişti. Belki bugün de gelmeyebilirdi derken bir çift okyanus mavisiyle karşılaştım. Derinlerinde kaybolabiliceğim bir okyanus. Yanıma oturunca istemsizce gülümsedim. Konuşmak için ''Günaydın'' dedim. O da bana bakıp gülümsedi ve ''Günaydın'' dedi. Onun bana gülümsediği anları durdurmak istiyorum. Hep bana gülümsesin istiyorum. Hep bana bakınca gözleri derinleşsin canlansın istiyorum. Onun okyanusunda boğulmak istiyorum. Belki çok şey istiyorum ama neden istediğimi de bilmiyorum. Yani aşk değildir bence. Çünkü herkes öyle der ilk görüşte aşk olmaz diye. Hiç bir zaman da ilk görüşte aşka inanmamıştım. Ve şimdi de inanmıyorum. Sadece bir hoşlantı da olabilir. Ama bilmiyorum bu kız hakkın da hiç bir şey bilmediğim gibi. Sadece ismini bildiğim bir kişiye nasıl aşık olabilirim. Daha sevgilisi bile var mı bilmiyorum. Dediğim gibi onun hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Dün neden gelmediğini de bilmiyorum. Bu konu aklıma gelince meraklı tarafım dayanamadı ve sordu. ''Dün gelmedin. Bir şey mi oldu?'' bunu diyince birazcık düşünmeye başladı. Bir noktaya odaklandı ve dondu kaldı. Donduğu anlayınca bana bakıp:''Ah! Kusura bakma dalmışım. Dün babam seni ben bırakırım diyince ben de kıramadım.'' dedi. Bende ''Hmm.'' diye mırıldandım. Birazcık daha zaman geçtikten sonra ineceğim yere gelmiştim. Ona dönüp:'' İneceğim yere geldim. Çekilir misin?'' dedim. Birden kurduğum cümlenin iğrençliğini fark ettim. Nasıl kibar konuşmuştum öyle. Böğ!! O an Taylor'ın kusmadığına dua ettim. Oda bana bön bön bakıp :''Tabi ki'' dedi ve koltuktan kalktı. O kalktıktan sonra ben kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Kapı açılınca kısa bir süre ona baktım ve 'TANIMADIĞIM KIZ TAYLOR SONRA GÖRÜŞÜRÜZ' dedim ve indim.



Ayy ben bu bölümü çok sevdim *-*ikisi de düşüncelerini ve duygularını paylaştı. Şuan durumlar karışık ilişki durumum : karışık asjdsdhsaj bir de multi var tabi *-* multiye öldüm çok tatlıı zümrütlüm. Uzun bir aradan sonra böyle güzel bir bölüm yazacağımı planlamamıştım ama gerçekten bu bölümü ayrı sevdim hikayemde yazdığım bölümleri genelde sevmem neyse sınır birazcık arttı. Sizi iyi tanıyorum siz o sınırı da çabucak geçersiniz neyse sizi seviyorum beybilerim öpüldünüz ^-^

Sınır:

+8 oy ve +4 yorum



Otobüs ||H.S||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin