Dem utvalda

28 0 0
                                    

Vad menade han med det ? Utvald. vad för slags krafter kan dem möjligt vis ha efter som dem blev och är utvalda . Onsynlighet ? Immun? (som jag ) " Kommer jag få träffa dem ?" är allt jag får fram. " Klart du får, de måste du. Alla nya vampyrer måste träffa Lyckons." Jag måste få träffa dem snart jag måste få veta varför dem blev utvalda . Jag har ingen anning varför men det måste finnas en något dem inte sagt. Och de måste jag få reda på nu . " Du tittar på en just nu " säger Robin och sneglar på David. Jag är helt mållös jag bara tittar på honom . Av någon konstig anledning ställer jag mig på knä och bugar framför honom. Jag hör hur han bara skrattar " Res dig" säger David med ett flin. Jag bara tittar förvånat på honom fortfarande men slutar för att de här måste vara jätte roligt att titta på. "Varför sa du ingenting ? "

"För att jag visste att du skulle bli så ivrig att få veta allting ." Säger han och kan inte låta bli att skratta. Hans leende, jag kan inte sluta le när jag ser de jag är så fascinerad hur vacker han är att jag bara står där , granskar han , vi bara står där i flera minuter ingen säger någoting , det är ingen kuslig tystnad, det är skönt. Jag börjar plötsligt känna hur jag sakta närmar mig honom. Tillslut så står vi mitt emot varann. Plötslig så känner jag hur han kommer närmare och närmere mitt ansikte . sedan kysser mig försiktigt , mjukt. Jag hör hur Robin fnittrar i bakrunden. Har han aldrig sätt två personer som kysser varann? eller så är han bara omogen... " Vi borde gå och träffa dem andra " säger David och ler . Det har han rätt i .

Vi går längre fram i den långa korridoren. Tillslut är vi framme vid enu en stor dör , den här var större . varför ? Lyckons måste vara där inne . David öppnar sakta dörren . Jag ser ingen i rummet . ennu en dör . När vi kommer in står fyra personer som kan vara dem " Utvalda" Det är tre killar och bara 1 tjej? varför bara en tjej ? " Det här är resten av lyckons Jenny" säger David .

"Välkommen Jenny .. säger en av dem och ler brett " vi har väntat på dig ." Jag sneglar lite lätt på David. Var de något han inte berättade? Jag visste det. " Ursäkta . vi vet allt om dig men du vet inte ens vad vi heter. Jag är Anthoni det här är Leon,Rose och Jake. Du är utvald. Vi kan se din framtid och du kommer bli en av oss nu. Direkt. "

VA???

Den blev inte jätte lång men ville att detta skulle Bli spännande och hoppas att ni som läser ska längta tills nästa del ❤️ tack och hej ses i nästa del ❤️

Natten som aldrig tar slutWhere stories live. Discover now