Gott och ont ?

32 1 0
                                    

Ja och de får jag se då!! jag orkar inte tänka på de nu ! Måste jag bli en ledare ? "Ja " säger Dave och tittar skamset ner i sten golvet .. " Okej hur ? " nu står Anthoni rakt framför mig han öppnar munnen och säger " Sä här!" Allt blir svart.
***
Jag vaknar av att  någon slår mig på axeln. "Vakna nu sömn tuta!" Hör jag en välbekant röst säga. David. "Vad hände?" Sa jag och kollade med en kall blick . Jag såg hur han blev alldeles stel. "Dina .. Ögon! " vad var det för fel på dem ? " vad är det? Det ser ut som du har sätt ett spöke eller något."
"Dina ögon är ..kristall röda" vad är det som är så farligt med de? Jag hör hur David mumlar så jag försöker lyssna.. " de..t fungerade.. Så det är sant..omöjligt!" Vad fungerade ?
"Tänker du berätta vad som hände eller ska du bara stå där hela tiden och titta ner i golvet!?"
"Oj förlåt , Jen . Du är en lyckon nu . Enligt legenden skulle den utvalda ha kristall röda ögon. Så de
Måste va du.." Han såg nervös ut varför gjorde han det? Just nu bara ser jag djupt in i hans knall gröna ögon som jag skulle kunna falla för , om och om igen . Jag märkte nu att jag står rakt framför honom. Och bara glor . Utan att jag hinner reagera tar han sin tumme under min haka och mina läppar möter hans, hans varma , mjuka , fylliga, underbara läppar. Dem här skulle jag aldrig tröttna på. Jag slickar han lätt på underläppen. Han släpper snabbt in min tunga i hans mun. Han är så bra på att kyssas! Man vill aldrig sluta . Vi pausar kyssen lite tidigt enligt mig . Jag tar tag i hans skjorta och slitet sönder den .hans bara överkropp får mig att smälta . Han tar tag i min tröja och enkelt drar av mig den . Vi börjar kyssas igen men den här gången , intensivare . Han puttar bak mig på sängen som är bakom oss . Han börjar sakta kyssa min bara överkropp ner till byxorna som han sedan sliter av i samma sekund. Nu ligger vi båda i underkläder och granskar varandra , ut på kalsongerna ser jag hur en liten. Bula sticker ut . Jag fnissar lågt åt honom . Som svar så ler han brett . Hand leende , fick mig att hoppa på honom . Hans leende kan jag bara inte motstå ! Det är så .. Underbart!
Jag drar av honom kalsongerna för att se på paketet. Han vänder mig snabbt ner mot sängen . Nu är det han som är överst . Snart så är han inne . Men då knackar de på dörren. Fan!! Jag tog snabbt täcket på mig och gav David blicken Att han skulle kolla vem det var . Han han mig en ledsen min men tig sedan på sig snabbt och gick för att öppna dörren. " Va fan vill du Erik!"
"Lung David . Jag ville bara säga att Anthony vill träffa Jenny snarast " varför vill han träffa mig! Jag vill inte träffa de odjuret! David vänder säg mot mig och ger i från säg en suck. " Ta på dig.. Anthony väntar .." Fnyser han lite irriterat och tittar på Erik  som går sin väg .

Kort kapitel.. Men blev stora syster denna veckan och ska träffa min bror imon . Så nytt ngn gång i veckan ! Hejdå så länge !❤️

Natten som aldrig tar slutTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang