Yüzüme dökülen su ile bir anda yataktan fırladım. Etrafıma bakındığımda kahkaha atan ablamı gördüm ve kaşlarımı çatıp
'Sen ne yapıyorsun bee' dedim.- 'kızım yemekte herkes seni bekliyor, ne uyudun haaa' dedi .
Saate baktığımda 8:05 idi hava yaz mevsimin de olduğumuzdan daha kararmamıştı.
Bu havada akşam yemeğimi olurmuş dedim ablam ise kolumdan tutup beni kaldırdı ve saat 8:30 da akşam yemeği başlarmış burada ,seni erken kaldırdım ki bir duş al kendine gel dedi ve odamda ki banyoya doğru beni sürüklemeye başladı kıçıma bir şaplak attı ve sözüne devam etti ha bu arada aşağıda uslu bir çocuk ol dedi ve odadan çıktı. Ben ise arkasından ağzını geveleyip 'oslo cocok ol ' dedim sonra da duşa girdim.
Ilık duş rahatlatmıştı . Sanırım biraz kendime geldim. Saate baktığımda 8:25 ti hemen dolabıma yöneldim ama sonradan aklıma geldi valizde kileri daha yerleştirmemiştim. Valizin fermuarını açarken aklıma bizim öküz geldi
•Acaba kızdı mı ? gerçi kızarsa kızsın ?
•Araba onun muydu ki ? sanane be defneee ..
•Ama çok tatlı olabilir ama oda beni odasında hem kıstırdı hem de valizimi ararken yardım etmedi .
Elimle önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına attım ve şu aklımda olan ikilemleri kenara atıp kıyafet seçmeye başladım .Valizim de amma da çok şort varmış tabi nere den biliyim böyle bir yere geleceğimi ahhh abla ahhhh derken uzun bir pantolon buldum sonunda ,
aldığım su yeşili pantolonum ve üstüne bir kolu düşük beyaz bir t-shirt oldu herhalde maksat ilgi çekmemek.
Tam giyindim saçlarıma geldi sıra Ablamın bağırışı geldi kulağıma
' Defne hadi yemek hazırrrr diye '
Aman bekleyemez Ağalarımız ayıp günahhhh . Cevap verdim
'Ablama geliyorum hemen başlayın siz'
Saçlarımı apor topar taradım ve kurulamaya fırsat olmadan dışarı çıktım.
Sonuçta yaz günü kendiliğinden de kuruya bilir .
Aşağıya indiğimde merdivenin ilk basamaklarında kala kalmıştım ne kadarda büyüktü ve ne kadar çok yemek çeşidi vardı öyle .
Masa avlunun ortasına kurulmuştu ve sandalyelerde ahşapın en güzel motif işlemelerindendi. Neyse bunları boş verdim ve yerime otururken masanın başında oturan Babannem olucak kişi vardı sağ tarafında babam ,onu yanında örtülü esmer güzeli bir bayan, onun yanında çok tatli masmavi gözlü bir kız çocugu ve onunla oynayan yakışıklı, kaslı, esmerim biçim biçim KOCA ÖKÜZ :)
Ablam ise babanneciğinin hemen yanına oturmuş yağcı ne olacak bir an olsun peşlerinden düşmüyor ama ben öyle olmayacağım burunlarından fitil fitil getiricem.
Her neyse ben masada yerimi alırken tüm gözler benim üstümde odaklanmıştı ben ise kimseye taviz vermeden sadece çaprazımda oturan maviş gözlü kızla temas kurarak
'Afiyet olsun' dedim .
Biricik babanneciğim ise ayakta bekleyen o tonton nine ve yanındaki kıza servis başlasın dedi.
Yemek boyunca bir sessizlik vardı . Ben ise Emir'in olduğu tarafa kafamı hiç çevirmiyordum. Sonuçta güzelim arabayı ismini kazımıştım.
Ben yemeğimi yerken birden karşıda ki kız ayağa kalkıp O adamın yanına gitti , kucağına oturdu ve parmağıyla beni işaret ederek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Teen FictionBazı anılar asla silinmez .. Gerçekler saklansa da unutamassın .. .. MÜHÜR'ü saklaya bilirsin ama asla unutamazsın .. •Annesi ve babası her ne kadar aşk evliliği yapsa da onların ilişkilerini bozan ve koparan bağlar .. •Bu biten ilişkide ortada kal...