Ne yapacağımı bilemiyordum. Sonra birden aklıma Türkiye'de yaşayan kuzenim geldi. Ama benim Almanya'dan Türkiye'ye gidecek kadar param yoktu. Biraz düşündükten sonra aklıma çok zekice bir fikir geldi. Çantamda bulduğum az parayla havaalanına doğru yola koyuldum.
•
Havaalanındaki görevlilerden birinin gizlice elektrik şok cihazını aldım. Sonra cihazı çantama tıkıştırdım. Planın geriye kalan kısmında bir hostese ihtiyacım olacaktı. Biraz yürüdükten sonra bir hostes gördüm. Hostesin yanına doğru yürüdüm. Arkası dönüktü. "Pardon" dedim özgüvensiz bir ses tonuyla. Hostes arkasını döndü. Onu tuvalete götürmeliydim. Ama nasıl? Biraz düşündüm ve aklıma kör taklidi yapmak geldi. Arkasını dönmüş olan hostese "Merhaba,ben görme engelliyim. Rica etsem benimle tuvalete kadar eşlik eder misiniz?" Hostes biraz düşündükten sonra olumlu cevap verdi. Kolumdan tutarak tuvalete kadar götürdüğünde tuvalette kimsenin olmadığından emin olduktan sonra çantamdaki şok cihazını hostesin üzerinde kullandım. Hostes bayılır bayılmaz hemen onu bir kabine doğru sürükledim. Üzerindeki kıyafetleri çıkarıp kendi üzerime giydim. Yakasında bulunan kimliği de aldım. Cebinde de az bir süre sonra kalkacak olan uçağın numarası yazıyordu. Hemen koşarak uçağı buldum. Görevlilere de açıklama yaptım; Merve hostes bir kaza geçirdiğinden dolayı ben onun yerine hosteslik yapacağım. Önceden biraz şüphelenseler de sonradan ikna oldular. Uçak kalktı ve Türkiye'ye gidiyordum!Tüm planın işe yaraması beni çok mutlu etmişti. Uçaktaki görevimi yaparken genç bir bayım beni çağırdı. Yanına gittiğimde kulağıma yaklaştı ve uçağa kaçak olarak girdiğimi,hostesle beraber tuvalete kadar gittiğimi gördüğünü söyledi. Ama bunları nasıl biliyordu? Beni izlemişti ama nasıl görmüştü? Şimdi ne yapacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Bale Hayatı
ChickLitZorluklarla başa çıkarak bale için her şeyimi feda eden biriyim ben.