Prologi

1K 44 13
                                    

Sanotaan, että 'kaikella on tarkoituksensa'. Mutta aina se ei todellakaan pidä paikkaansa.

Esimerkiksi rakastumisella. Rakkaus on jääräpäistä; vailla tarkoitusta. Vailla tarkoitusta ja omaa päätösvaltaa keneen rakastuu, vailla tarkoitusta sydämen sadankertaiseen pamppailuun sen yhden tietyn ihmisen lähettyvillä. Vailla tarkoitusta, kun katsoo syvälle tämän henkilön silmiin huomaamatta tuijottavansa lumoutuneena. Ja kuinka vatsassa muljahtaa ihanasti kun joku mainitsee tämän kyseisen ihmisen nimen, tai kuulet hänen nauravan. Ja teeskentelet tuhahtavasi hänen tietäessään kliseiden uppoavan sinuun paremmin kuin hyvin. Tai keksit tekosyitä koskettaaksesi tämän lämmintä ihoa ja pehmeitä hiuksia.

Ihminen tunnistaa vertaisensa heti. En usko hitaasti kehittyviin rakkauksiin, vaan niihin joissa mennään pohjaan asti ensi parkaisulla. Kaikki muu on teeskentelyä, kaikki, missä ihminen kuvittelee voivansa päättää ketä rakastaa.









Hei dudees! Joo elikkäs täs oli sit tää mun 'prologi'. Haluun sanoa vaan et toivottavasti tulee lukijoita (myöskin lukuja heh :D) ja kiinnostusta... Ja tosiaan aloin kirjottaa tätä ficcii mun ihanalle ystävälle joo adios toivottavasti teit kiinnostais tälläne :)

All the love.
E xx

You make me crazy | N.HWhere stories live. Discover now