Sixth

579 49 78
                                    

[Lukekaa edellinen luku, jos ette muista mitä oikeen on tähän mennessä tapahtunut, koska no, mun pitkät julkaisuvälit..
Ja oh my god NEIL ON NII HITON HOT LASEILLA EN KYKENE JATKAMAAN ELÄMÄÄNI😍]

{Nathalien näkökulma}

Koska mä pidän susta.

Irrottaudun suudelmasta.

"Nat, onks kaikki hyvin?" Niallin huolestunut, epävarma ääni kysyy.

"Ei." vastaan kuiskaten ja nostan katseeni sylistä minua vastapäätä olevaan henkilöön.

Niall katsoo minua takaisin kummastuneena.

"Teinkö mä jotain väärin?" hän kysyy hiljaisella äänellä.

"Niall ei, etsä tehnyt mitään väärää. Musta vaan tuntuu siltä, etten ois vielä valmis olemaan sun kanssa-" huokaisen ja siirrän hiussuortuvan korvani taa.

"mutta siis en väitä et en ois halunnut suudella sua"  lisään pienesti hymyillen ennen kuin Niall ehtii edes avata suutaan.

Niall hymyilee ymmärtäväisesti ja nojautuu puoleeni painaen suukon poskelleni. Tämän lämpimät huulet viipyvät ihollani hetken, kunnes Niall nousee ylös sohvalta. Hän nappaa pöydältä jäähtyneet teemme ja vie mukit tiskialtaaseen.

"Sä voit jättää ne siihen muiden astioiden sekaan, mä voin tiskata myöhemmin" huikkaan tälle pikaisesti.

Niall pudistelee päätään ja kääntyy minuun päin samalla aukaisten hanan.
"Kuules mä oon tiskannut viimeksi viisi vuotta sitten, ennen kuin mun pankkitili täytty ja muutin omaan taloon jossa oli tiskikone" hän naurahtaa ja sulkee hanan.

"Mä niin ootan sitä päivää että voisin itsekin sanoa noin" hymähdän ja nousen sohvalta.
Kävelen keittiöön Niallin seuraksi.

"Ehkä sä voitkin pian" Niall sanoo ja ryhtyy jynssäämään likaista paistinpannua.

"Mitä sä tolla tarkotat?" naurahdan ja nojaan keittiötasoon.

"Voisit alkaa lauluntekijäks."
kohotin kulmiani.

"Ajattele, saisit massii, paljon massii, sun ei tarttis huolehtia enää mistään arkisista asioista kuten no, tiskaamisesta" Niall sanoo huolettomasti ja tiputtaa tiskiharjan täyteen altaasen, jonka seurauksesta hänen päälleensä loiskataa runsaasi tiskivettä.

"Millä perusteella lauluntekijäks?" kysyn ja yritän pidättää nauruani Niallin kuivatessa itseään.

"No siis, en mä tiiä. Susta näkee että oot luova" Niall sopertaa ja haroo hiuksiaan.

"Aivan, aivan" sanahdan ja nousen ylös, kävelen Niallin vierelle ja alan kuivaamaan tämän tiskaamia astioita.

Tämän jälkeen istumme takaisin sohvalle ja laitan telvision päälle.

"Mitä sä haluut katsoa?" kysyn Niallilta joka näyttää olevan jossain muualla, kuin tässä hetkessä.

"No hmm, jos vaikka katottais joku elokuva?" tuo hymyilee väsyneesti.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 22, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

You make me crazy | N.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz