Günaydın.Sabahın köründe beni uyandıran mesaj tanımadığım numara.Bu ne ya?Kim bana günaydın mesajı atar ki ?!
Mesajı umursamayarak uyumaya çalıştım ama keşke uyusam!Annemin adımı haykırıp beni uyandırması bugünümün berbat başladığına inanmama yetti.Bugün annemle alışverişe gideceğiz ama sabah gitmemiz ayrı bir olay. Üstüme bir şeyler giyip kahvaltı yapmak üzere mutfağa yöneldim.Annem yine telaş içinde çabuk yap kahvaltını alışverişe gideceğiz dedi.Anne saat kaç ?Niye acele ediyosun ya dedim.Kızım saatten haberin yok tabi sen yat saat 9 u geçiyor senin hazırlanman zaten 11 oluyor dedi.Saat 9 mu ? Demekle yetindim.Annem haklıydı gerçekten hazırlanmam uzun sürüyor.Kahvaltımı bitirip odama hazırlanmak için gittim.Kot üstüne bir tshirt giydim.Eyeliner çekip odadan çıktım.Bu sefer gerçekten hızlı hazırlandım.Annem de hazır olduğuna göre alışverişe gidebiliriz.Genellikle annemle ayda bir kıyafet almaya gideriz.Neyse evden çıktık annemin arabasıyla alışverişe gitmekte ayrı bir keyif :)Bize yakın olan avm ye gittik.Neredeyse indirim olan bütün mağazalara girdik.Annem indirim yazısı görünce dayanamazda :) Ellerimiz yine dolmuştu avm nin ortasında bulunan banklara oturup biraz dinlendik.Saat 10 da evden çıktık buraya gelmemiz 11 olsa şuan saat 3 baya gezmişiz ya :) Annem de yorulmuş gözüküyordu.Her zaman yaptığı gibi aldığım elbise güzel mi ? diye beni sıkmaya başlamıştı.Annem kıyafet seçme konusunda oldukça kararsızdır. O yüzden bir mağazada en az 30 dakikamızı harcarız.Ben ne kadar geç hazırlansamda alışveriş konusunda iyi olduğumu söylemeliyim.Mağazaya girdiğimde gözüme çarpan ilk kıyafeti denerim ve onu hemen alırım.Çünkü diğer kıyafetlere de bakarsam kararsız kalıyorum.Neyse bu konuyu geçelim.Annemle bankta dinlendikten sonra kalkmaya karar verdik.Banklardan kalkarken öküzün biri bana çarpmaz mı ?Elimdeki poşetler yere düştü bende tam düşecekken belimde bir el hissettim dönüp baktığımda gördüğüm tek şey Mavi. Bana çarpan çocuk benden özür diledi annem arkadan dikkat etsene çocuğum gibi bir ton kelime saydı. Ben sadece karşımda duran yakışıklı çocuğun gözlerine bakarak önemli değil biraz daha dikkatli olunuz demekle yetindim.Karşımda duran yakışıklı çocukta ufak bir tebessümle karşılık verdi.Annemle eve gidene kadar aklımdan o mavi gözleri çıkartamadım.Eve gider gitmez kendimi odama attım ve en yakın arkadaşım Ecrin e başımdan geçenleri anlattım telefonu kapattığımda aklıma sabah gelen mesaj geldi.Kimin attığını merak ettim numarayı kaydedip whatsaaptan baktım.Aman tanrım numaranın sahibi bana avm de çarpan mavi gözlü çocukmuş.Şaşkınlığımı yenip tekrardan Ecrin i arayıp olayı anlattım.Ecrin telefonda mesaj atmam için çok ısrar etti ben de Ecrinden aldığım gazla çocuğa Merhaba diye mesaj attım.Birkaç dakika sonra mesaj görüldü cevap yazmasını bekledim.Neredeyse 5 dakikayı geçti ama mesaj yok.Biraz daha bekledim ve mesaj geldi. Merhaba Miray yazıyor.Beni nerden tanıyorsunuz ben sizi tanımıyorum dedim.Ortak bir arkadaşımız sayesinde seni tanıyorum yazdı.Ortak arkadaşımız kim? diye mesaj attım ama şaşkınlığım hâlâ sürüyor.Toprak yok mu sizin okuldan onun arkadaşıyım ben dedi.Toprak mı ne alaka ya. Bizim okulun tipsiz çocuğunun böylesine yakışıklı bir arkadaşı olması beni şaşırttı. Sen benim adımı biliyorsun ama ben bilmiyorum adın ne ? diye mesaj attım.Berkan diye cevapladı.Berkan kaç yaşındasın ve daha önemlisi sabah bana neden günaydın mesajı attın onu da geçtim numaramı sana Toprak mı verdi ve avm de bana çarpman ayrı bir olay zaten diye uzun ve sorgulayıcı bir mesaj attım. Öncelikle avm deki olay için özür dilerim benim dikkatsizliğim bu arada senle aynı yaştayım neden bunu sordun anlamadım neyse numaranı Toprak verdi ve bayadır kayıtlı mesaj atmaya cesaret bulamamıştım günaydın mesajı atarak başlamak istedim diye yazdı ve sonuna bir tebessüm ekledi. Cevap yazmama kalmadan annemin adımı haykırması Miray çabuk yemeğe gell! Tamam geliyorum dedim ve Berkan a Benim gitmem gerekiyor görüşürüz diye mesaj attım. O da Tekrar görüşeceğiz sanırım görüşürüz yazdığına göre diye mesaj attı.Sadece gülücük göndermekle yetindim.Hemen mutfağa koştum annem masada beni bekliyor pardon beklettim diyerek masaya oturup yemeğe başladım.Alışveriş dönüşünden beri odandasın Miray umarım odandaki poşetleri kaldırmışsındır dedi.Hayır toplamadım önce Ecrin sonra Berkan la konuştum hangi ara toplayayım tabi bunları anneme söylemedim.Topladım anne diye sırıttım.Neyse yemeği bitirir bitirmez odamı toplamak üzere masadan kalktım.Odamı hızlıca topladım.Telefonuma mesaj geldi mi diye kontrol ettikten sonra annemin yanına gittim.Yaz tatili olmasa annemle tv izlemek olanaksız.Annemle tv izledikten sonra odama geçtim.Günün yorgunluğunu atmak için güzel bir uykuya daldım.