Telefonumun sesiyle uyandım.Arayan Ecrin.Efendim Ecrin niye sabah sabah beni arıyorsun diye telefonu açtım.Kızım ne sabahı ya saat 12 hani biz bugün buluşacaktık unuttum deme sakın dün konuştuk çünkü diye söylendi.Tamam Ecrin unutmadım hazırlanıp çıkacağım şimdi ,görüşürüz canım dedim ve telefonu kapattım.Bu saate kadar annemin beni uyandırması gerekirdi.Mutfağa yöneldim annem kahvaltı yapıyor.Anne niye beni uyandırmadın dedim.Kızım kaç kere seslendim sana uyanmadın ben de acıktığım için kahvaltı yapıyorum hadi otur dedi.Masaya oturdum tabağıma peynir koymak üzere uzanırken annem "Kızım dün sana çarpan çocuğu tanıyor musun? Başka biri sana çarpsaydı demediğini bırakmazdın da ondan" dedi sırıtarak.Peyniri tabağıma koyarken Hayır anne tanımıyorum ve özür dilediği için bir şey demedim, biliyorsun yoksa kızardım dedim.Annemin böyle bir soru sorması beni şaşırttı. Anneme bugün Ecrin ile buluşacağımı söyledim.Annemin onayı ile odama doğru ilerledim. Dün annemle alışverişte aldığım elbisemi giydim.Saçımı topuz yaptım ve eyeliner çekip işimi bitirdim.Odamıda topladığıma göre hazırım.Ecrin i arayıp hazır olduğumu söyledim ve evden çıktım.Ecrin ile anlaştığımız cafeye gidip oturdum.Ecrini beklerken telefonuma mesaj geldi.Berkan dan.Merhaba Miray. yazmıştı.Merhaba Berkan diye yazdım.Sana bir şey söyleyeceğim ama tesadüf olduğunu bilmelisin lütfen sol köşedeki masaya bak diye yazmıştı mesajı okuduktan sonra sol köşedeki masaya baktığımda gerçekten oradaydı.Masasından kalktı ve oturduğum masaya doğru ilerledi..Gerçekten heyecanlandım.Yanıma geldi ve Oturabilir miyim ? diye sordu.Evet diye cevaplayabildim.
-Sen beni mi takip ediyorsun önce avm şimdi de cafe ? dedim
-Fark ettiysen mesajda da tesadüf olduğunu belirtmiştim. dedi .Bu lafın üzerine konuyu kapatmak adına
-Toprak sana neden numaramı versin ki? diye sordum
-Numaranı verdi çünkü ben istedim dedi ve mavi gözleri ile gözlerimin içine bakarak güldü.Bu sırada Ecrin geldi.Masada onu görünce bana dik dik baktı.Yanımıza yaklaştığında ayağı kalkıp Ecrin ile Berkan ı tanıştırdım.
-Merhaba ben Berkan
-Merhaba ben de Ecrin.Miray senden bahsetmişti. dedi. Ay benim akıllı arkadaşım.Hafifçe kolunu sıkmamla sanırım uyarıyı almıştır.Berkan masadan kalktı.
-Ben gideyim o zaman sonra görüşürüz dedi
-Görüşürüz dediğine göre tekrar görüşeceğiz sanırım dedim ve güldüm.Küçük bir tebessümle bana karşılık verdi.Ecrin Berkan ın gitmesiyle dedikoduya başladı.
-Kızım bu çocuk çok yakışıklıymış.
-Evet! dedim.Mavi gözlerini gördün dimi dedim.
-Tabiki gördüm Miray.Seni nerden tanıyormuş anlat hadi.Ecrin e kısa bir özet geçtikten sonra kahve siparişi verdik.Ecrin in dedikodusu biter mi :)
-Miray bir şey diyeceğim Toprak ın okuldaki durumunu herkes biliyor bence bunlar arkadaş değil.
-Neden öyle düşünüyorsun Ecrin? dedim.
-O zaman Toprak a mesaj atıp soralım arkadaşı mı diye.O zaman bütün olayı anlarız.Ama ben de Toprağın numarası yok.
-Bende var sanırım dedim ve rehberimi kurcalayıp buldum.
-Ne yazacağım Ecrin? Toprakla ben pek konuşmam al sen yaz dedim.Ecrin mesaj yağmuruna başladı.
Selam Toprak ben Miray nasılsın senden bir şey rica edecektim senin Berkan adında arkadaşın var mı ? diye mesaj attı. Biraz bekledikten sonra mesaj geldi.
Selam Miray bana mesaj atmana şaşırdım neyse benim Berkan adında arkadaşım yok. Kuzenim var ama siz niçin soruyorsunuz anlamadım. diye yazmış.İnanmıyorum bana yalan mı söylemiş.
-Miray ben şoktayım.Toprak gibi birinin arkadaşı olamaz dedim kuzeni çıktı.
-Bana yalan söylemiş Ecrin sen ne diyorsun.Dur mesaj atacağım şimdi.
Selam Toprağın kuzeni Berkan bu yalan dışında başka yalanların da varsa şimdi söylesen iyi olur. diye yazdım Yaklaşık 2 dakika sonra
Bundan başka yalanım yok ama sen bunu nerden öğrendin ? diye yazmıştı.
Ne önemi var ki. diye yazdım Ecrin ne yazdı diye beni sıkıştırırken.Gerçekten sinir oldum.Neden yalan söylüyor anlamıyorum? Ecrin e telefonu verdim mesajları okuması için.Ecrin mesajları okurken telefonum çalıyor ve arayan Berkan. İlk aramasında açmadım.İkinci aramayı da Ecrin in zoru ile açtım. Masadan yavaşca kalkıp müsait bir yere geçtim.
-Efendim
-Miray bana bu kadar sinirlendiysen demek ki beni önemsiyorsun. dedi ve yine o gülüş.
-Konumuzla ne alakası var şimdi? dedim sinirli bir şekilde.
-İnsan sevdiğine kırılırmış dedi.
Allahım bunu deme cesaretini nerden alıyor.Hiçbir şey demeden telefonu yüzüne kapattım ve Ecrin in yanına gittim.Ecrin yine beni soru yağmuruna tuttu.Konuşmamızı anlattım.
-Kızım bence bu çocuk seni seviyor.Sen seviyor musun?
-Daha tanımıyorum bile nasıl sevebilirim dedim.
Aslında ona karşı duygular beslediğimin farkındayım ama hemen kendimi kaptırmak istemiyorum ve bu yalanı da yeterli bi sebeptir sanırım. Ecrinle cafeden ayrıldık.Eve geldiğimde annem yine yemek yapmakla meşguldü.Anneme kısa bir özet geçip-her şeyi anlatmadım- odama çekildim.Yatakta uzanırken bir mesaj geldi.
Telefon rehberine beni Toprağın kuzeni diye mi kaydettin yoksa hoşlandığım çocuk diye mi? bu mesajı gönderen kişiyi tahmin etmek zor değildir Berkan tabiki.Beni sinir etmeye çalışıyor.Cevap vermedim ama gerçekten ondan hoşlandığımın farkına vardım.