Bu sabah ne telefonumun zil sesiyle ne de mesaj sesiyle uyandım.Sadece kafamdaki cevapsız sorularımla uyandım.Saate baktığımda 7.45 idi.Yataktan doğruldum.Saçları topladım ve yatağın üzerinde oturmaya başladım.Annem uyanmamıştır.Elim telefona gitti. Bu saatte Ecrin e mesaj atsam bana kızar onu da geçtim uyanıp bakma zahmetinde bile bulunmaz.Mesaj atacak biri bulamayınca Berkan a mesaj atmayı düşünsemde mesaj atmadım.Odama boş bakişlar attıktan sonra banyoya yüzümü yıkamak için gittim.Annemin odasının kapısı açıktı.Üzerine örttüğü örtüye sarılmış.Annemi biraz izledikten sonra odama geçtim yatağımı topladım.Sitede yürüyüş yapmak için spor kıyafetler giyindim.Anneme spor yapacağıma dair ufak bir not bıraktıktan sonra evden çıktım.Yanıma telefonumu almadığı hatırlayınca geri döndüm.Hazır dönmüşken kulaklığımıda alayım dedim.Kulaklığım ve telefonumu aldıktan sonra çıktım.50 dakikalık yürüyüş sonrası bankta oturup dinlendim.Birkaç dakika sonra mesaj geldi.Berkan dan
Selam dün akşamki mesajı unutalım bugün senle buluşup konuşmak istiyorum. yazmış.
Senle buluşacağım düşüncesine nerden kapıldın. diye yazdım.Cevabı gecikmedi.
Mavi gözlerime doğru yönelttiğin bakışlarından olabilir mi?diye yazmış.Bu çocuğun cevapları beni çok zorluyor.
Haberin olsun öğlen 1 de dışarı çıkacağım istersen tesadüfen karşılaşalım. diye yazdım.Aslında cevap vermesini istemiyorum resmen buluşma teklifini kabul ettim salak gibi.
Kabul ettiysen tamam 1 de karşılaştığımız cafede olalım. diye yazmış. Ben şimdi napacağım ya ?! Eve gittiğimde annem uyanmış kahvaltı hazırlıyordu.Anneme Berkanla buluşacağımı nasıl söyleyeceğim neyse ki Ecrin var.
-Anne ben 1 de Ecrinle buluşacağım.
-Siz dün buluşmadınız mı ? Evet beklenen soru geldi.
-Evet buluştuk anne ama Ecrin yine buluşmak istedi ben de kıramadım en geç 3 te kesin evdeyim.
-Tamam git. Ama sana hatırlatırım bugün baban seni almaya gelecek.Annem ile babam 2 yıl önce boşandılar 2 ayda bir babam beni almaya gelir ve 1 hafta babamda kalırım.Bu boşanma olayına alıştım.Neyse annemden aldığım onay sonrasında terlediğim için duşa girdim.Üstümü giyinip kahvaltı yaptım.Kahvaltı yaparken Berkan dan mesaj geldi.
Umarım kararın değişmemiştir. diye yazmış.
Kararım değişmedi.Saat 1 de cafede olacağım. diye cevapladım.Annem kiminle mesajlaştığımı sorunca Ecrinle mesajlaştığımı söyledim.Kahvaltı bittikten sonra hazırlanıp çıktım.İçimde tuhaf bir heyecan vardı.Ecrin i arayıp olayları anlattım.Cafenin önüne geldiğimde sol köşedeki masaya oturmuştu.Yanına yaklaştım ayağı kalktı beni görünce Merhaba dedim .
Merhaba Miray dedi mavi gözleri ile.Konuşmaya başlamak için
-Niçin buluşmak istedin ne konuşacağız?
-Kafanda soru işaretleri var kabul et.
-Olabilir ama seninle ilgili değil.(Kesinlikle seninle ilgili)
-Benimle ilgili değil ise neden buradasın?
-Çünkü beni sen çağırdın dedim. Ama gerçekten yeterli bir sebep değildi.O da bu sohbete son vermek adına yine o sevdiğim gülüşünü sergiledi.Soru sormaya başladım.
-Buraya konuşmaya geldiysek Topraktan numaramı neden aldığın?
-Toprak bana senden bahsediyordu.Yanlış anlama hemen.Okuldaki başarın ve arkadaş çevrenden bahsediyordu.Ben de seni merak ettim.Birkaç fotoğrafını gösterince numaranı istedim tanışmak için.
-Anladım. dedim ama içimde neler geçirdim bir bilse.Beni beğendiği için mi numaramı almış her neyse. Sorularıma devam ettim.
-Peki neden benimle tanışmak istedin diye sordum.
-Benden ne duymak istiyorsun Miray dedi o mavi gözlerini gözlerime dikerek.
-Sadece bir cevap bekliyorum dedim.
-Şimdi senden hoşlanıyorum dememi felan bekliyor olabilir ama bunu şimdi söyleyemem. dedi. Uzun bir süre sessizlik oldu. Sessizliği Berkan bozdu.
-Annenden nasıl izin aldın ? dedi. Gerçekten çok gerekli ve yerinde sorulmuş bir soru!
-Aldım bir şekilde orası seni ilgilendirmez dedim.
-Tamam sakin ol prenses dedi yine o mavi gözler...
Ne kızabildim ne de bir cevap verebildim.Artık gitmem gerekiyor. Masadan kalktım.
- Gitmem gerek görüşürüz dedim
- İstersen seni eve bırakayım dedi. Bu kadar ileri gitme bence!
-Gerek yok dedim sadece ama o anladı bence.
Eve vardığımda saat 15.30 du yarım saat geç kalmam sorun olmamıştır umarım. Babamın arabasını görünce geldiğini anladım. Eve girdiğimde babam beni salonda bekliyordu babamla görüşürüp hemen odama gidip çantamı hazırladım. Çantamı hazırladıktan sonra annemle görüşüp evden çıktık. Arabada babama 2 ayımın kısa bir özetini geçtim. Babamın evi şehir merkezinin dışında sessiz bir sitededir. Genellikle yaşlılar olsada bazen yaşıtlarım olur.Bizim evden babamın evi yaklaşık 1 saat sürer. Eve vardığımızda arabadan çantamı alıp odama çıktım. Babam gerçekten benim için bir oda yapmıştı. 15 yaşındaydım odanın dekorasyonunu ben yapmıştım ve bu zamana kadar hiç değiştirmedim. Odamı topladıktan sonra babamla beraber yemek yaptık. Genel olarak yemeğimiz makarna olsada babamla yapılınca lezzetli oluyor.Yemeği yedikten sonra sitenin içinde dolaşmaya karar verdim. Babamdan da izin alınca telefonumu yanıma alıp dışarı çıktım. Sitenin içinde yürürken
bankta oturan Berkan ı gördüm. Bunun burda ne işi var? Artık bu da tesadüf olamaz ?! Aramızda mesafe olduğu için beni görmedi. Ben de ona mesaj atmaya karar verdim
Selam şimdi bunun tesadüf olduğunu bilmelisin lütfen sağına bak. diye yazdım. Birkaç dakika bekledim ama banktaki kişi sağına bakmadı. Sanırım Berkan değil o da mesaj attı.
Ne saçmalıyorsun Miray burada değilsin yani şuan evimde yatağımda uzanmaktayım. diye yazmış. Allahım banktaki çocuğu Berkan a benzettim o da yetmedi mesaj atıp rezil oldum. Özür mesajı attıktan sonra banka baktığımda çocuk yoktu ben de banka doğru ilerledim ve banka oturup düşünürken Berkan dan mesaj geldi.
Herkes bana benzemiyor sadece sen beni özlediğin için bana benzetiyorsun. diye yazmış. Cevap vermeye hazırım.
Haklı olduğun tek konu herkesin sana benzememesi. Çünkü herkes senin gibi kendini beğenmiş değil. Umarım bu mesajın üzerine cevap yazmaz. Eve gitmeye karar verdim. Odama çıkmadan önce babamla biraz tv izledim. Daha sonra odama çıktım. Telefonuma baktığımda mesaj yoktu. Ne kadar sevinsemde biraz üzülmüştüm. Haklıydı belkide sürekli onu düşünüyorum. Ama şimdi onu düşünmeden uyumak istiyorum...