1.Bölüm

262 14 6
                                    

Yine yeniden aklımdan çıkmayan kabuslarla uyanıyorum güne...
aslında bu aralar mutlu olmayalım! Çünkü doğum günüm yaklaşıyor, 18 yaşıma giriyorum. Ailemsiz 18. yılım desem daha doğru olur galiba...

onları özlüyorum. Bana verdikleri mektubu bu yaşıma kadar açmamı istememelerini anlamamakla beraber merakta sarmıyor değil.

Gözlerim yanıyor açmakta zorlanıyorum... yanımda duran ve benim uyanmamı bekleyen yastığımı görüyorum. Sarılıyorum.. Mmm yumuşacık ve bok kokuyor lanet olası.1 aydır temizlenmeyen evden ne bekliyorsam.

Elbet o yastığın yerinde güzel kokulu bir kıza sarılacağımı hayal ederek elimi, yüzümü yıkamak için banyoya gidiyorum. Şuana kadar mutluydum taki aynada kendimi görünceye kadar...

yüzümdeki çizikler, yaralar, çiller.. Her zaman ki yakışıklılığımla ben. Ben kimiyim adım Matt, matt wiliams.

Yüzümdeki yaralara gelirsek doğuştan gelen bi hastalık, insanların bana canavarmışım gibi bakması beni çok yoruyor, yapabileceğim bir şey yok. Yoluma devam etmeliyim.

Yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirip kahvaltı hazırlıyorum. Küflenmiş ekmek üzerine tereyağı başka şansım yoksa hımm bayılırım. Artık hazırım okula gitmek için yola çıkıyorum, bu yerin kuralı tek yürümeyi yasaklayan cinsten. Hala büyümeyen çocuklar gibi servis bekliyorum.

her zamanki gibi bugünde herkesin gözü önünde olacağım ahh ne mutlu bana... Okul servisi geliyor, biniyorum. Her yer dolu sonda alınmanın getirdiği birşey olsa gerek. Arkaya doğru ilerliyorum, bakmayı kesin artık hadi ama hiç mi yaratık görmediniz!

Aha! Boş yer buluyorum fakat orda oturan... Sue Smith. Okulun en güzel ve en popüler kızı, tam bir egoist.. Napıcam şimdi yanına oturup benden tiksinmesini mi izleyeceğim? yoksa ayakta kalıp herkesin gözünü bana dikmesini mi bekliyeceğim?..

---------------------------------------------------------
İlk bölüm bitmiştir arkadaşlar herkese geçmiş olaa! :). Eksikler gözünüze batmasın çillerim yok ama kimse kusursuz değildir, yorumada açığım lütfen beni geliştirin :) beğenip yorum yaparsanız birgün sizde şirinleri görebilirsinizz :P :D

Fotoğraftaki Matt

KUSURSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin