5.Bölüm

94 7 0
                                    

Bu arada ben nerede yaşıyorum hiç merak etmediniz mi?

Ben de olsam merak etmezdim ama bu hikayenin başrolü ben olduğuma göre mükemmel hayatıma şahit olmanızı istiyorum.

Anlatırken en heyecanlandığım yer evim!! (bir nevi pire barınağı, çok hayırseverizdir ) ..

Evimiz 3 odalı. Her odada 8 toplamda 24 cam vardır. Bunun nedeni su ile üretilen ışığın tek bir yerden tüm gezegeni aydınlatması.

Yani canım istediğinde ışık açamıyorum. Çalışma, uyuma saatlerimiz tüm gezegenle aynı.
Ben evin bodrumunda kalıyorum. Bob ve köpeğimiz Sosis diğer iki odada özgürce dolaşmakta. Ev içinde evsiz gibiler yaşam tarzları bu..

Bob, dorping gezegenine gelirken beni evlat edinmiş ama geçmişim ile ilgili bilgiyi vermemekle birlikte ailemin bana yazdığı 18 yaş günü notumu saklıyor. Neyseki az kaldı merak ettiğim herşeyi soracağım nota..

He bu arada evin içinde ayrı bir bölme var..Lütfen özelime girmeyin, merakta etmeyin öğrenilmesi donma hücresi cezası (kural bozanlara en ağır ceza) almama neden olabilir.

Beni dondursalar milyar yıl sonra açıldığımda eskiden dorpingde insan kılığında canavar yaşıyormuş diye sansasyon yaratacak yeni bir kaosa neden olabilirim.
Beni dondurmayın! insanlık tarihini "bir canavardan türemişiz "olarak bilmesini istemem doğrusu :)

Bütün dorping evleri aynı inşaa edilmiştir. İmara yeni birşey katmak yasak.
Geçen ay yılı komşumuz helga (bobun aşkı) balkonuna süs eşyası koydu diye kendisini donma hücresine alınma cezası verilmişti. Nasıl olduysa Bob gezegenin kurucusu ve bilim adamı olan jacob Smith'i ikna etmiş ve ceza geri çekilmişti. Soyisim dikkatinizi çekti değil mi? Ahh Evet.. Sue'nun babası. Yani güzel olduğu kadar akılı bir babası var.

Bir tek onların evleri farklı.. bunun nedeni ise dorping'in başlangıç noktası olmasından dolayı.
Bla bla.. Kısacası bu gezegende herşey klonlanmış gibi yani sıkıcı ve sevimsiz..

Gökyüzüne bakınca yıldızlar arasında bir top görüyorum fakat ne olduğunu bilmiyorum bunu yaşlı bunak Bob a sordum onun bizimki gibi bir gezegen olduğunu söyledi. Acaba bizimki gibi yaşam var mı orada...

Ohhhmm... Ağızımı öyle bir açıyorum ki esnerken sanki yırıtılıcak gibi sanırım yatsam iyi olacak iyi geceleer.
...
Dudağımda bir ıslaklık hissediyorum.. hoşuma gidiyor daha önce hiç biriyle öpüşmemiştim.

Gözlerimi açmaya çalışıyorum yine ışık katliamı! gözümü araladığım anda 8 camdan gelen ışık gözlerimi yakıyor.

Gözlerim açmamla ıslaklığın nedenini öğrenmem bir oluyor. Lanet olası köpeğim Sosis beni uyandırmak için yalıyormuş meğersem, tükür matt yine hayalin ötesine geçemedin!!

Hemen bir koşu tuvalete girip dişimi kırarcasına fırçalıyorum.

Kıyafetlerimi giyinip kahvaltı yapmak için bob un yanına gidiyorum enteresan bir şey ki burnuma güzel bir jambon kokusu geliyor taze ve baharatlı ımmm leziz.

"Ooo bob Helga'dan vazgeçip yeni sevgili mi yaptın" demek geliyor içimden kırkırdar bir şekilde.

Boş boş bakışlar attıktan sonra sözüne devam ediyor

"Sanki yakında benim doğum günüm var!"

Duraklıyorum 3 gün sonra 18 yaşıma gireceğim, mektubu açacağım ve ailemin bana ne yazdığını göreceğim.

Bunları düşününce aklıma Sue geliyor acaba doğum gününe gitmeyi kabul mü etsem...

"Bob seni kırmak istemem ama ben bir arkadaşın doğum gününde olacağım, bu yüzden oraya gitmeden önce o mektup açılacak.. Yani bu yıl senin hikayelerini dinlemek yerine hikayelere konu olan kızı görmeye gidicem dostum :) hikayelerini başka gün merakla dinliyor olacağım"

Bir yıl daha onun hikayelerini dinlemektense sue nun doğum gününe giderim daha iyi...

"Yoksa yeni sevgilimi yaptın"

diyerek benim lafımı bana satıyor. Düşündüğüm kadar bunak değilmişsin bob...

Kahvaltıyı yaptıktan sonra sokağa çıkıyorum ve servis geliyor, duruyor biniyorum.

Ahh! ne güzel yine sadece Sue nun yanı boş bu sefer oturamam o kadar tersledim yapamam oturamam!

"Matt yanıma oturmayı düşünmüyormusun acaba?"

Dün beni duymazdan gelen kız bugün beni yanına çağırıyor yüzümü görünce beyni mi sarsıldı acaba? şaşırmam açıkcası...

Kafasındaki kapşon dikkatimi çekiyor!

Neden takti ki şimdi?

Merakıma yenik düşüyorum ve yanına oturup...

---------------------------------------------------------
Bu bölümde bitmiştirr iyi okumalar arkadaşlar :) beğenip yorum yapmayı unutmayalım paylaşırsanızda bir okadar güzel olur ;)





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUSURSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin