Boğazıma yapıştığı gibi duvara çarpıyor nefesimin kesilmesiyle beraber sırtıma sanki bıçak saplanıyor.
O sırada kapşonum açılıyor ve hastalıklı yüzüm tam olarak ortaya çıkıyor komik olan şu ki Roy un kız gibi korkup bağrıcağı hiç aklıma gelmezdi. Meğerse bizim aslan fareden korkuyormuş sufle çocuğu :D
"Iyyy sen nasıl bir canavarsın!"
Gözlerimden alev çıkıcak gibi hissediyorum ve bağrıyorum o sırada Sue
"Roy yeterli dedim!"
Koşar adımlarla oradan uzaklaştım.
her zaman oturduğum yere okulun çatısına çıkıyorum gözümdeki sıvı hidroelektrik üretecek cinsten oluk oluk akıyor.
Sinirden duvara vurduğum an itibariyle duvarı parçalamak yerine elimi incitiyorum. "Ne sandın kendini matt herkül mü"demekten kendimi alamıyorum.
O sırada biri sözüme güldüğünü farkettiğim an birinin bana dokunduğunu hissedince irkiliyorum..
kafamı döndürüp baktığımda Sue yu görüyorum.
"Geldi bizim kızıl kafa" diye seslendim. her zamanki gibi güzelliğini koruyor saçları rüzgarın esintisiyle uçuşuyor vanilya gibi kokusu ahh...
"İyimisin?" deyişiyle hayır iyi edermisin diye haykırmak istiyorum ama tek diyebildiğim şey
"Sen iyi biri misin?" oluyor. Yüzümdeki çirkinlik kalbime hükmettiğini hisediyorum.
"İlgilendirir mi?"
"Evet seni hiç ilgilendirmez!"
"Saçmalama lütfen Matt"
Adımımı söyledi beni tanıyormu gerçi benim gibi canavar sadece bi tane var şu gezende inanılmaz özelim çok cool ...
"Yakında yaş günüm var eğer düşünürse-"
"düşündüm ve hayır"
Hızlı adımlarla oradan çıktım beni neden doğum gününe çağırdı nerden biliyordu benim buraya geleceğimi. Hem yakında benimde doğum günüm kimi çağırsam... Evet bu yıl geçen 17 yılda da olduğu gibi bunak bob ve köpeğim sosis ile kutlayacagım. Çok çılgın parti olacak... Bob bütün hikayeleri anlatıp sızacak.
Eve geliyorum kapıyı açtım içeri girdim üzerimi değiştikten sonra yatağıma girdim ve düşünmeye başladım bugün çok enteresan bir gündü Sue nun beni koruması beni doğum gününe davet etmesi... Hadi oğlum Sue bu herkesin ilgisini isteyen kızıl kafa işte..
Bugün beni çok yordu kızıl kafalı egoist artık yatsam iyi olur...
He bu arada!---------------------------------------------------------
4 bölümde bitmiş bulunmakta arkadaşlar kazamız mübarek olsun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ
FantasyZamanın sınırlı bu yüzden hayatınızı başkasının hayatını yaşarak harcamak istermisin?