Ziua lui Beezus

78 3 3
                                    

În ziua in care implini zece ani,Beezus se intoarse dupa-amiaza de la scoala cu sentimentul placut ca pana ca pana atunci ziua decursese perfect.La micul dejun gasise cadouri langa farfurie,se dusese la scoala cu o rochie noua, apoi apoi toata clasa îi cantase ,,Multi ani traiasca!" .Dar partea cea mai buna abia la urma .Urma sa vina la cina matusa Beatrice!
Beezus murea de nerabdare sa-i ca va juca la serbarea scolara rolul Sacajaweei, cea care îi condusese pe Lewis si Clark prin campiile de Oregon.Desigur , se astepta de la matusa Beatrice la multe cadouri , si inca la niste cadouri speciale, pentru ca îi purta numele, nu-i asa?Iar la cina o astepta un tort cu zece lumanari. Probabil ca mama muncise toata dupa -amiaza ca sa coaca si sa orneze tortul, iar acum il tinea ascuns prin vreun dulap.
Mama o intampina pe Beezus si o saruta,apoi îi spuse:
- Iarta-ma ,draga mea, dar te rog s-o tii pe Ramona departe de bucatarie,macar pentru o vreme.
-De ce?intreba Beezus, gandinduse ca îi pregatea o surpriza.
-Ca sa îti fac tortul pentru ziua ta, îi explixa mama.
-Nu l-ai facut inca?se îngrijora Beezus.Vai de mine mama!
-A fost o zi din alea care nu-mi iese nimic,zise mama.De dimineata,a fost randul meu sa îi duc pe copii cu masina la gradinita.Dupa ce i-am adunat pe toti si i-am dus ,m-am intors am spalat vasele de la micul dejun, am facut paturile si s-a facut ora patru si m-am dus sa-i i-au de la gradinita.Dupa masa de pranz m-am apucat de tort.Tocmai amestecam untul cu zaharul in mixarul electric, cand a sunat telefonul.Am raspuns, iar cand m-an intors in bucatarie,ce crezi ca se intimplase?
-Ce?intreba Beezus, sigura ca era ceva ce ave de-a face cu Ramona.
-Ramona a aruncat in castronul mixarului toate ouăle din casa si apoi i-a dat drumul, zise mama.
-Le-a pus cu tot cu coaja?intreba ingrozita Beezus.
-Cu tot cu coaja le-a pus!Asa ca a trebuit sa fac tortul din nou.
Peste 3 ore matusa Beatrice veni.
-Matusa! exclama Beezus.
-Buna Beezus!!
Beezus deschise cadoul,era un jurnal in care putea sa îsi scrie secretele.
-A fost o zi de ne-uitat !!zise Beezus incantata de cadoul primit.

RamonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum