-Nu sunt o pacoste, îi spuse raspicat Ramona lui Beezus.
-Atunci,nu te mai purta ca o pacoste, raspunse Beezus.
Statea la fereastra si o astepta sa vina Mary Jane, sa mearga împreuna la scoala.
-Nu ma port ca o pacoste.Cant si topai, zise Ramona,care abia de putina vreme invatase sa sara cu amândoua picioarele odata.
Ramona nu se considera o pacoste.Indiferent ce spuneau altii,ea nu se vazuse niciodata astfel.Oamenii care tot spuneau ca-i o pacoste erau întotdeauna mai mari deca ea, asa ca puteau fi nedrepti . Continua sa cante ai sa sara.
-Azi e o zi mare, o zi mare, o zi mare, canta ea.
Într-adevar, pentru Ramona, care se simtea importanta îmbracata în rochie, in loc de salopeta ei obisnuita de joaca, era o zi mare, cea mai importanta zi din întreaga ei viata.Nu mai trebuia sa stea pe tricicleta si sa se uite la Beezus si Henry si la restul fetelor si baietilor din vecini cum se duc la scoala. De azia, se ducea si ea la scoala,pentru ca ajunsese în grupa mare de la gradinita.De azi urma sa învete sa citeasca si sa scrie si toate celelalte lucruri care ar putea sa ajunga la fel ca Beezus.
-Haide,mama!striga Ramona, oprindu-se o clipa din cantat si din topait.Nu vreau sa întârziem la scoala.
-Ramona , nu ma bate la cap , zise doamna Quimby. O sa ajungem la timp.
-Eu nu te bat la cap,protesta Ramona.
Ramona nu intentiona nicioata sa cicaleasaca pe cineva.
Doar ca ea nu era adult. Ea nu avea rabdare sa astepte .Viata era foarte interesanta si terebuia sa afle repede ce se întâmpla mai departe. Între rimp aparu Mary Jane.
-Doamna Quimby, aveti ceva împotriva s-o ducem noi pe Ramona la gradinita?întreba Mary Jane.
-Nu vin ,protesta imediat Ramoana.
- De ce nu? O întreba doamna Quimby pe Ramona.
-Nu pot, zise Ramona.
-Te rog,Ramona, interveni Beezus.
-Nu !zise Ramona.
Pana la urma Ramona a acceptat sa mearga cu Mary Jane si mama Ramonei .
La gradinita o întanli pe Willa Jean si îsi văzuse si noa educatoare. A vazut o gramada de copii pe care îi cunostea de acasa .
-Buna Ramona eu sunt noua ta educatoare si ma numesc Binney.Bun venit în grupa mare.
Domnisoara Binney o lua de mana pe Ramona si o duse la una dintre masute.
-A fost o zi extraordinara!!
CITEȘTI
Ramona
De TodoCea mai mare problema a lui Beatrice Quimby era sora ei mai mica,Ramona.Beatrice, adica Beezus(asa ii zicea toata lumea , pentru ca asa ii spusese Ramona pe cand invata sa vorbeasca), stia si alte fetite de noua ani cu surioare mai mici, care merge...