BÖLÜM 1*

17 3 0
                                    

Kitabımın kapağını kapadıktan ve birkaç esneme hareketinden sonra kahve fincanımı elime alıp mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Fincanı bulaşık makinesine yerleştirdikten sonra tekrar odama yol aldım.Pijamalarımı giydikten sonra şimdi uyku moduna hazırdım yatağıma yerleştikten 15 dakika sonra tam uykuya dalacakken penceremden içeri bir küçük bir şey girmesiyle yerimden sıçradım.İlk başta biraz ürksemde ışığı açtıktan sonra güvercini görmemle dudaklarımda hafif bir tebessüm belirdi.

'' Gel bakalım minik şey demek sendin ''elime alıp okşadığımda ayağında ipe sarılı küçük bir kağıt vardı.Güvercini yere indirip kağıdı açtığımda ne olduğuna anlam verememiştim.İçinde ''elektrik'' yazıyordu.Saçmalamışlar herhalde dedikten sonra güvercini tekrar elime alacakken güvercinin havalanması ve kanlar içinde yere düşmesi bir oldu.

Şok içinde olan biteni izlerken kuşa bakmak için eğildim. Saplanan şeye baktım iki küçük bıçaktı.Tam boynundan ve neredeye aynı yerden tam iki kere.Yani kazayla olmadığı kesindi.koyu kahve saçlarımı elime alıp geriye attıktan sonra mutfaktan eldiven ve poşet aldım.Güvercini poşete koydum.Çöpe atmam gerektiğinin farkındaydım. Eğer evde durursa kokacağı kesindi.

Pijamalarımla çıkmaya karar verdikten sonra aşağıya indim.Bu hayvan şimdiden kokmaya başlamıştı.Çöp konteynırının içine attıktan sonra yavaş adımlarla ilerlemeye başladım.Telefonuma bildirim sesi gelince durup bildirime baktım.gelen mesajdı mesajı açınca;

"Dikkat et de üşüme,hasta olmanı istemeyiz ufaklık." Yazıyordu.Etrafıma bakındım hiçbir şey göremeyince hızlı adımlarla binaya girdim.Binaya girmemle elektriklerin kesilmesi bir oldu.Tanrı aşkına ne oluyor birden bire?

Koşarcasına merdivenlerden çıkarken ayaklarıma bir şeyin dokunmasıyla çığlığı bastım.Anında elektrikler geldi.Arkama sağıma soluma baktığımda çimen yeşili gözlerim bir şeyler görmeyince saçlarımı elime alıp yere baktım.Ayağımın ucunda beyaz bir kağıt daha vardı.Kağıdı açıp okuduğumda gözlerimi kısıp anlamaya çalıştım ne demeye çalışıyor bu lanet olasıca.Nasıl bir oyunun içindeydim bilmiyorum.Yazıyı sesli okuduktan sonra korkuyla etrafıma baktım.Kağıtta büyük harflerle:

"OYUN BAŞLASIN" yazıyordu.

Merhaba arkadaşlar umarim beğenirsiniz oylamayı unutmayın. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASKIDA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin