7.časť-Zase

292 34 4
                                    

"Jasmine ty poď somnou.Kevin a James pôjdu zanami a Thomas prednami"Potichu som povedala naš plan a išli sme na miesto kde sa stretavaju Lovci upirov.Na chrbte som mala svoje dva meče.Zobrala som ich do ruky a išla vedľa Jasmine.Zrazu sa pred nami objavili vlkolaci.Hneď sa zmenili na hnusne chlpate stvorenia tužacie zabiť nas za každu cenu.
Zaujali sme bojovy postoj a krvavy boj začal.
Vrhol sa namňa jeden z nich.Jednym švihnutim mečmi som ho prerezala.Jeho kvapky krvi mi spadli na tvar.Sustredim sa na každy pohyb a krv.Rozbehnem sa."Jasmine!!"Skriknem a skočim na chalana ktory jej skoro prebodol srdce.Narazil do stromu a ja som rychlo pomohla vstať Jasmine."V poho ?"Prikyvla a postavila sa zamňa.Ten chalan sa postavil predomňa.Mal masku ale tie oči si budem pamätať vždy."Nick!!Znovu sa stretavame"Usmial sa doboku.
"Takže aj keď mam masku ma spoznaš?Gratulujem"Sarkazticky sa zasmial.
Rychlo som chytila Jasmine za ruku a utiekla s ňou preč."Čo sa stalo?!Skoro ťa prebodol Jasmine nemôže byť taky silny"
Pozrela sa do zeme."Neviem...Ja neviem čo je zač."
"Dobre,dobre choď naa miesto kde sa mame stretnuť hneď tam budem."Obiala ma a utiekla preč.

Prišla som znovu tam kde sa LU stretavaju.Obzrela som si to tam všade ležali mrtve tela vlkolakov.Zastavila som sa pred dverami ktore viedli do domu.Otvorila som ich a vošla dnu.Neviem prečo ale ťahalo ma to tam.Ta postel tie obrazky to všetko mi niečo pripominalo.
"Presne tu to všetko začalo"Ozval sa hlas zamnou a ja som sa trhla.
"A presne tu to všetko skonči!"Skrikla som a zobrala meče.Tep sa nam obom zrychlil.
"Aj po troch rokoch chceš bojovať?!"Pomaly sa kumne približoval."Nepribližuj sa!"Rychlo som odpovedala ale aj tak sa kumne približoval.Čo mam robiť?
Neviem ako ale zrazu sa primne obiavil.Prešiel mi po telee mraz.Pritlačil maa k stene chcela som sa pohnuť ale nešlo.Obe meče mi spadli na zem.Moje ruky dal nad moju hlavu a obaja sme sa zahľadeli do oči.
"Prečo?Prečo?!"Trochu sa mu zaslzili oči.
Odvratim zrak na zem.Jemne mi chytil bradu a nadvihol takže som bola donutena sa naňho pozerať."Mein už odzačiatku si sa mi pačila.Znie to divne.Ja Lovec upirov sa zamilujem do upirky.
Nechapem možno je to tvojimi ľadovymi očami alebo usmevom alebo tebou proste ťa milujem a boli ma že ma chceš zabiť."
Mala nevinna slzička mi stiekla po lici.Čoho chcem dosiahnuť?Očo sa snažim?!
"Ja neviem... "Ozvala som sa potichu.
"Dokažeš zmeniť nazor?"Oprel svoje čelo o moje a mne sa zvišil tep ešte viac.Priamo sa mi zahľadel do oči.
"Zmeniš nazor keď ti poviem Milujem ťa?"Zase ?Zase mi to povedal zase sa stalo to čo vtedy.Čo mam robiť ako sa zachovať čo mi brani Čo sa to deje prečo sa to deje prečo ho chcem zabiť prečo.........Myšlienky sa mi zastavili.Za ten čas čo som premyšľala sa naše pery spojili.Zase zase zase.Ako to že bozkava tak nežne magicky?Ani neviem ako to opisať proste nadherne.Naše pery sa navzajom dotykali.Mierne ma kusol do spodnej pery.Mal lepši pristup k mojim peram.Začal bozkavať drsne a ešte lepšie ako predtim.Nechcela som sa odtrhnuť.Prestala som myslieť na realitu a uplne ma pohlitilo jeho bozkavanie.Pustil mi ruky a trochu ma obchytkaval ale nevadilo mi to.Ja som mu rukami prehrabla vlasy.
Ale prišlo niečo čo som nechcela aby sa stalo.Naše bozkavanie sa skončilo.Pery sa nam odlepili.
"Tak?"Usmial sa.
"Ahoj"Zobrala som meče a utiekla preč.
----
Prišla som do izby kde už čakal Shin."Ice!Si v poho? Čo sa stalo?????????"Hneď sa ma pytal otazky.
"Som v poho ,nič zvlaštne."
Prišiel kumne."Nestretla si Nicka??"
Povzdychla som si."Ano stretla"
"Čo sa stalo?Zabila si ho? Alebo on ťa chcel zabiť?Mal masku?Alebo??????"Zasmiala som sa."Spomaľ krpec nestiham reagovať na otazky .Mal masku ale spoznala som ho.Skoro zabil Jasmine a...a...to je všetko"
Shin sa zapozeral do zeme.
"Idem sa prejsť dobre?"Prikyvol.
Bolo už neskoro tak išiel spať ešte som ho uložila do postele a išla von.

Koniec 7.časti :OO zaujimave to je medzi Nickom a Ice :OO xDDufam že sam vam časť pačila ďakujem za vote a že ste čitali tuto čast :P

My Vampire Life√Where stories live. Discover now