Chodila som po neznámich uličkách a pozerala sa na neznáme okolie.Akoby sa nič nestalo.
Všetko sa udialo tak rýchlo......a naraz...Čo bola pravda a čo klamstvo...
Čo teraz robím?
Čo sa snažim dokázať?
Čo sa môže ešte stať?
Čo ak spadnem nna Level E?
Čo ak to nezvládnem?
Čo keď ma nájdu?Všetci sú preč a ja som tu sama...
Sama medzi tým všetkým čo tu namňa čaká...Udrela som päsťou do steny.
"Mei?"Ozval sa niekto zamnou.Pozrela som sa na osobu predomnou.
"Thomas?"Chytil ma za ruku a ťahal na nijake miesto.
"Kam ma to ťahaš?"Neodpovedal.
"Thomas!!!"Skrikla som a on hneď zastavil a pozrel namňa.
"Sťahujeme sa!"Zvýšil namňa hlas a ďalej ťahal niekam preč...
-----
Predomnou bol môj otec a pozeral sa na mesto...Stali sme na velkej budove."Mei...Asi už vieš že sa sťahujeme..."
Prikývla som...čakala ma nova škola....."Dobre ideme..."
"Ale otec.."Chcela som niečo ešte povedať ale rozmyslela som si to.."Prepač nič"Odvratila som pohľad na Thomasa.Ten s niekym volal.Neriešila som to.
"Všetko vybavene??"Opýtal sa otec Thomasa ten nezaujato prikývol."Dobre už poďme dole na nás čaka šofsér"Povedal Otec a už letel dole k autu.Povzdychla som sa a pozrela na Thomasa ktory už dávno skákal no čo...Pozostalec som.Skočila som aj ja a dopadla na zem.Bez žiadnych reči som nastúpila do auta a pohod sa usadila na sedadle.Otec nam dal ešte náš prášok na spanie.
Do uši som si vopchala sluchatka ktore som mala v aute v tajnom vrecku.Vybrala Mp3 Prehrávač a nahlas puuustila hneď prvu pesničku ktora tam bola...Zjedla prášok a po chvílke spala.
---
Otvorila som oči a hneď sa pozrela napravo...Sedel tam Thomas a chystal sa ma vystrašiť...To robil veľmi rád...
"Braček...Podarilo sa ti to..."Usmiala som sa.
"Sakra!Ako si to vedela?"Podoprel si hlavu.
"Otvorila som oči a pozrela sa na neandrtalca vedľa mňa"Zamrmlala som a z uši si vybrala slúchatka.
"Kto ti tu je neandrtalec??!"Dostala som od neho Frčku do hlavy.
"Au!"Uškrnul sa.
"Ľadik!"Chytila som ho za tvar a zatvorila mu usta.
"Trdlo!"Vratila som mu poznamku.
"Trdlo je nadavka na niekoho kto spravi nijaku chybu alebo to jednoducjo skurvy......"Odkašľal si a povyšenecky sa namňa pozrel.
"Veď Trdlo si...Nevieš poriadne ani moje meno...Som Mei alebo v tvojom prípade Ice"Poznamenala som a prezmenu som sa povyšenecky pozrela ja.
"Dobry ster Sestrička"Založil ruky na hrudi a oprel sa o sedadlo v aute.
"O Ďakujem za poklonu pan Thomas"Poklina som hlavou a on sa namňe zasmial.
"Ja tvôj pán niesom...Je to asi Nick alebo Kevin...Stale nevedia kto z koho..."Nahlas som prehltla nad tou myšlienkou vybrať sssi iba jedneho a že som nato chcela zabudnúť...
"Keď nechcem ani jedneho??"
"Hm..."Zamyslel sa.
"Ktory z nich bozkavala lepšie?"Opýtal saa ma nahodnu otazku a mne trochu zaskočilo.
"Neviem!Čo to je preboha za otazku Thom!"
Pozrel sa mi do oči."Odpovedaj..."
"Nick......"
"S ktorým si mala poprve to?"Buchla som ho do ramena.
"Ani s jednym!Preboha to budu iba taketo otazky?!"Prevratila som očami.
"Budem to brať ako nie......Tak keby si mohla zachraniť pred nebezpečenstvom jedneho z nich ktory by to bol?"
Tak nad týmto som sa váažne musela zamyslieť...Nick bol mily,Starostlivy...Aj pekný...ale jeho chyba bola že sa ma donutil premeniť ho na upira...Kevin...Naj kamoš odnarodenia...Vždy pri mne bol aaj keď pri jeho prveej frajerke som od neho odišla......A viac času Travila s Jasmine...Kevina vlastne poznám aj dlhšsiu dobu...Ja važne neviem...
"Tak vyber ty..."Povedala som.
"Kevin"Odpovedal rýchlo a bez zaváhania..."Poznam ho lepšie...Je lepši... a nieje to napoli lovec upirov nijaky debil drak alebo čo a upir... a ma to narodiel od Nicka v hlave viac poriadku"
Povzdychla som so Thomas povedal pravdu...ale vyberať si medzi nimi nechcem......či ano??
"Hm...Máš pravdu"
Auto zastavilo pred obrovským domom.Vyšla som z auta a upirskou rychlosťou pribehla pred dvere."Budem prva ktorá doňho stúpi..."Povedala som pre seba a zatiahla za klúčku.Dvere sa pomaly otvorili a ja som jednou nohou stúpila dnu.
Nádherna sala luster......Ako z rozpravky!
Rychlo som vybehla po schodoch a na tu krasu sa pozrela z vrchu.
Zatočila som sa ako baletka a sama pre seba sa zasmiala.
Boli tam izby...Mala som na vyber...Chcela som tu najkrajšiu aa najváčšiu...Pozerala som sa do všetkých až som si napokon vybralla jednu s oknom ktory mal výhľad priamo na les a hory.
Zvalila som sa na postel.V tom do izby prišiel otec."Nezabudni sa pripraviť...Dnes večer bude menši večierok a mam pre teba pprekvapenie...ale to uvidíš až večer...Šaty na večierok maš už v skrini tak si ich potom obleč a makeup a ostatne doplnky si sprav podľa nálady."Oznámil mi otec a hneď sa z mojej izby vyparil......
Čo to asi bude za prekvapko......Koniec 12.časti... Dufam že sa váam pačila :) a prepacte za gramaticke chyby alebo prekliky!! :) :D a Dakujem za minule vote !! Ahooj!
ESTÁS LEYENDO
My Vampire Life√
VampirosAhojky :D Volam sa Mei niektori ma prezývaju Ice...Z dôvodu toho že moja pleť je skoro biela a oči mam kryštalovo modré pripomínajuce ľad....Vlasy mám blond konce mám sfarbené do modra ...Čo narobím toto som ja...A áno som upírka. Mám brata ktorého...