13.časť

272 23 14
                                    

Pozrela som sa do skrine a uvidela nadherne modre šaty.
A okolo pasu čierny opasok ak to mam pomenovať.

Boli nadherné...
Skriňu som zatvorila a rozbehla sa za svojim bratom.
Ten sa opieral o zabradlie a sledoval ľudi ktory nosili nabytok do domu.
Pribehla som ku nemu a hodila sa mu okolo krku.
"Čo robiš?!"Zavrčal namňa a ruky mi dal z neho dole.
"Ach...Zabudla som že braček už je dospely......"Zamrmlala som.
Roztrapatil mi vlasy a ja som poňom hodila naštvany pohľad.
"Spravaš sa divne"
Zamyslela som sa nad tym.
"Možno ano...alebo je to dnešnym večierkom..."
Uškrnul sa.
"Viem to prekvapko..."Prehovoril potichu .
Buchla som ho do ramena.
"Povedz mi ho prosim......"

"Nie..."

"Si namňa zly braček"Ignoroval ma a tak som utiekla do svojej izby.Pozrela som sa cez okno a sledovala zapad slnk.
"Hm... Čo asi teraz robi Kevin?"Zatriasla som hlavou...
"Nie nad tymto nebudem premýšľať..."
Odišla som od okna a zvalila saa na svoju mäkkučku postel.Keby som bola človek tak už dávno spim......
"Mei priprav sa zachvilku to začne"Vošiel do mojej izby braček a hneď z nej aj vypadol......
Povzdychla som si a zo skrine som vybrala tie nadherne šaty.
Po necelej hodine som vyšla zo svojej izby oblečena v šatach a s učesanými vlasmi...
Pozrela som sa na upirov dole a sledovala ako sa spolu rozpravaju a piju nejaky drink... Možno krv!Rychle som zbehla schody a pribehla ku stolu s napojmi.Naliala som si ho do pohara a ochutnala....Bola to krv..
"Baf!!"Povedal niekto zamnou a ja som skoro tu krv vypľuvla...Našťastie sa mi to nejako podarilo udržať v sebe.
Pozrela som sa na osobu ktora ma momentalne vystrašila..
"Kevin?!Čo a ako to ... že..."

"Prekvapkooo"Povedal a obial ma.
Povzdychla som si.
"Tak to je to najhoršie prekvapko na svete"

"Ale to niesi rada že ma vidiš?"

"Asi"Pokrčila som ramenami a napila sa z pohara.

"No tak to radšej nechci vedieť dôvod prečo som tu"
Pozrela som sa naňho nechapavo.
"Mno... Naši rodičia sa rozhodli... aby sme spolu pokračovaali v našom rodokmene......Ehm"
Zabehlo mi a tak som tam začala kašľať."Čože?!!Nie"Povedala som a rozbehla sa za otcom...To snaď nemysli vážne!!
"Oci!Je pravda že ja a Kevin spolu mame mať svadbu?!"

"Áno... No niesi z toho nadčena?Ty a Kevin ste najkamarati takže to je v poriadku a potrebujeme aby naš rod pokračoval"
Odfrkla som si a ruky založila na prsiach.
"Tak nech ma s Kevinom svadbu Thomas!!Ja s nim nebudem!"

"Čo prosim Mei?!Ja niesom Gay!!!"Ozval sa zamnou Thomas a ja som ho ignorovala.
"Hodia sa k sebe viac!Obaja su debili takže... by mali spolu nadhernu rodinku debilovcov!"
Ďalej som konštatovala keď sa tu obiavil aj Kevin.
"Mei, Thomas nebude s Kevinom on bude mať jeho sestru"

"To nieje fer nemala by som si vybrať ja koho budem milovať a straviť s nim cely život?!"

"Mei takže ty Kevina nemiluješ aj keď si mu raz povedala že ano?"Prehovoril otec s vážnym tonom a ja som sa nad tym zamyslela......
"No áno ale"

"Tak v čom je problem?"

"Oci Mei je velmi tvrdohlava preto"Odpovedal zamňa Thomas.
Prišla som k nemu a strelila mu ranu do ramena.
"au"

"Mohlo to byť aj na horšom mieste"Otočila som sa mu chrbtom.

"Takže so mnou nechceš straviť cely život?"Opýtal sa ma Kevin a pritiahol si ma k sebe.
Nevedela som ako odpovedať...
Jedna strana hovorila Ano druha nie... ale teraz neviem ktora z nich je rozum a druha srdce...
Dala som hlavu na stranu a premýšľala...
Ucitila som na svojej tvari Kevinovu ruku...Pozrela som sa mu do oči a to ma donutilo prestať rozmýšľať o odpovedi...
-------
"Mami mami...a čo sa stalo ďalej??"

"Mno... Skus si to domyslieť"

"Hm...Teraz ste s ockom spolu až do dnes?"Pohladila som ju po vlasoch.
"Áno...sme múdre dievčatko"
Silno ma obiala a ja som jej obiatie s radosťou opätovala..
"Tu su moje dve princezne"Pribehol Kevin a pridal sa k nam do obiatia...
A takto skončil môj pribeh v ktorom sa stalo toľko veci... o Nickovi som nepočula...
Jasmine s Jamesom su spolu a maju dve deti...
A ja som nakoniec skončila s Kevinom... je zvláštne že za taký čas sa stalo tak veľa veci......Upirsky život je užasny... a zaroveň zaujimavý...Ake by to bolo žiť ako ľudia bez schopnosti a závislosti na krvi?
No to sa už asi nikdy nedozviem...

The End
Dúfam že sa vám pribeh páčil... a ďakujem za vote :) a to že ste tento pribeh prečítali až sem... nakoniec Všetko raz začne a Všetko raz skonči...
Na mojom profile môžete nájsť pribehy rôzneho druhu....:) TAK Ahooooj! :D

My Vampire Life√Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora