It seemed like a good idea

152 7 0
                                    


Η Ρόουζ ξύπνησε από το επίμονο χτύπημα του κουδουνιού στο κάτω πάτωμα που αντηχούσε δυνατά σε όλο το σπίτι. Ανασηκώθηκε και άρπαξε το κινητό της από το κομοδίνο. Η οθόνη φωτίστηκε και το ρολόι έδειχνε 10.15 το πρωί. Άφησε το κινητό της πάλι στο κομοδίνο και ξάπλωσε ξανά βυθίζοντας το κεφάλι της κάτω από το μαξιλάρι της. Το κουδούνι δεν σταματούσε κι έτσι αναγκάστηκε να σηκωθεί. Μάζεψε τα μαλλιά της σε αλογοουρά και κατέβηκε στο κάτω πάτωμα βρίζοντας σιωπηλά τον επισκέπτη που δεν την άφηνε να χαρεί τον Σαββατιάτικο ύπνο της. Όταν άνοιξε την πόρτα σχεδόν έπεσε πάνω στην κολλητή της που μπήκε φουριόζα μέσα στο σπίτι.

<<Καλά ακόμη κοιμάσαι;>>, την ρώτησε έκπληκτη και άφησε δυο σακούλες στον κοντινότερο καναπέ. Η Ρόουζ έκλεισε την πόρτα και στράφηκε στην φίλη της.

<<Είναι Σάββατο. Νομίζω ότι δικαιούμαι κι εγώ λίγο ύπνο>>, της απάντησε και σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της. Η Άλεξ την αγνόησε και τελικά πήρε τις δυο σακούλες και τις μετέφερε στην κουζίνα. Η πόρτα της κουζίνας ήταν ανοιχτή κι έτσι η Άλεξ μπήκε ανενόχλητη στον ευρύχωρο χώρο ακολουθούμενη από την Ρόουζ.

<<Έφερα να φάμε!>>, είπε για να καλοπιάσει την φίλη της η οποία κοιτούσε καχύποπτα τα σακουλάκια με τις τυρόπιτες και τα κρουασάν. Αφού σερβιρίστηκαν και κάθισαν στο τραπέζι η Άλεξ την ρώτησε: <<Ο αδερφός σου δεν είναι εδώ;>>

<<Όχι, είχε πρωινή βάρδια στην καφετέρια και πήγε από τις 7. >>, της απάντησε η Ρόουζ μπουκωμένη με ένα κρουασάν. <<Εσύ πως και πρωινή σήμερα;>>, συνέχισε.

<<Σκοτωθήκαμε με την Κέιτ –κλασικά- και σκέφτηκα να περάσω από εδώ να δω την κολλητή μου! Απλά για να ξέρεις, είσαι πολύ τυχερή που έχεις αδερφό και δεν σε πρήζει συνεχώς. Εμένα μου έχει βγάλει την πίστη! ''Και γιατί φοράς αυτό, Άλεξ; Αυτό το χρώμα δεν σου πάει. Γιατί παίρνεις συνεχώς τις μπλούζες μου;'' Με έχει κυριολεκτικά τρελάνει!>>, ξεσπάει η Άλεξ ενώ η Ρόουζ γελάει. <<Γιατί γελάς;>>, την ρωτάει δήθεν θυμωμένη η Άλεξ.

<<Δηλαδή είμαι τυχερή που ο Νικ δεν παίρνει συνεχώς τις μπλούζες μου;>>, λέει μέσα απ' τα γέλια της και κάνει και την φίλη της να γελάσει.

<<Λοιπόν, άκουσα ότι άνοιξε ένα καινούργιο κλαμπ κοντά στην παραλία και σήμερα θα έχουν τα εγκαίνια τους! Τι λες να πάμε;>>, την ρωτάει ενθουσιασμένη η Άλεξ.

<<Σήμερα;>>, την ρωτάει βαριεστημένα. <<Όχι, αύριο. Ε, βέβαια σήμερα! Θα ντυθούμε ωραία, θα βαφτούμε και θα είμαστε υπέροχες! Χρειαζόμαστε καινούργια παπούτσια!>>, αναφωνεί μετά τα σχέδια της βραδιάς.

Mind Games: The Ruby CircleWhere stories live. Discover now