B-1

206 13 6
                                    

Merhaba ben melisa. Lise 4 öğrencisiyim. Özel bir okulda burs alıyorum. Öyle inek bir öğrenci değilim dersi derste dinler sınavlardan önce konu anlatımlı test kitaplarından bi kaç yaprak test çözerim o kadar. Aileme gelecek olursak, gerçi benim bir ailem yok onlar benim gözümde beni doğuran bir anne birde baba. Beni yıllar önce terk etmişler. Etmişler diyorum çünkü ben daha 9 yaşımdayken beni bıraķıp öylece gitmişler ve bende teyzemle yaşamaya başlamışım.

.......

Teyzem ben onla yaşamadan önce bir evlilik yapmış fakat daha sonra ayrılmışlar ayrılmalarının nedeni anlaşamamazlik diye biliyorum ama belki bu bana anlatılan bi yalandır. Çünkü teyzem bu konudan çok rahatsız olur bu konu açılınca hemen kapar bende bu yuzden kocasının onu aldatmış olabileceğinden şüpheleniyorum. Aman neyse ne kimsenin hayatına burnumu sokmayı sevmem hem böyle bi hakka kimse sahip değil. Sanane milletin özel hayatından kardeşim kendi hayatına bak sen sonra milletinkine sıra gelmez zaten.

Bu arada söylemek istediğim bişey daha var. Teyze anne yarısıdır derler ya hani ama benim için öyle değil teyzem benim tamamen annem. Yıllardır bıkmadan usanmadan bana baktı onun hakkını ödeyemem. Başka biri olsa çocuk esirgeme kurumuna verir, 'Aman bununla mı uğraşıcam' der verirdi. Ama benim teyzem farklıdır, yufka yüreklidir, cömerttir, merhametlidir, güvenilirdir...(vs).her neyse böyle işte gelin birazdaha beni tanıyalım.

...

İlk olarak size sevgilimden bahsediyim. Okulun popüler çocuğu Caner. Onunla popüler diye çıkmıyorum hatta popüler olması beni biraz rahatsız ediyo. Tum gozler üstünüzde olduğu için insan huzursuz oluyo rahat hareket edemiyo...falan filan. Daha sonra kızların onu yiyecekmiş gibi bakması beni biraz rahatsız ediyo aslında açık konuşacak olursak kıskanıyorum. Neden bilmiyorum ama galiba beni bırakmasından yada aldatmasından korkuyorum. Çünkü etrafında bana göre taş gibi hatunlar var. Bi kaç ay önce çıkmaya başladık. İlişkimiz gayet güzel gidiyo. Ilk öpücüğümü ondan aldım. Birlikte baya bir eyleniyoruz. Daha daha neler yapiyorsun diyecek olursak eğer çoğu kızın sevmediği bir ders alıyorum kick boks. Herne kadar erkeklere gore bir spor olarak bilinsede bence en çok kızların ogrenmesi gereken bir spor. Çünkü erkekler doğuştan güçlü yaratıklar oysa biz kadınlar ın çoğu narin çıt kırıldım şeyleriz. Ama bn kendimi biliyorum öyle narin kızlar dan değilim. Dışarıdan herne kadar narin bir kibar bi kiz olarak gözüksemde aslında hiç öyle değilimdir. Gayet güçlü kuvvetli biriyimdir. orta okuldan beri erkeklere haddini bildiren bir kızımdır ve buna hala devam ediyorum herkes haddini bilmeli....

.. ... ....

Yazar ' dan...

Melisa ne iyi ne de kötü bir kızdır. Gizemli bir kızdır onu çözmeye çalışırsın ama çözemezsin. Melisa ne kadar saf ve masum gibi gözüksede aslinda icinde biryerlerde kocaman kötü bir canavar vardır ama iyiler her zaman kazanır derler yaa işte melisa nin ki de böyle birşey içindeki iyilik perisi onu ele geçiriyor. Ama caner melisa nin aksine kötü ve acımasız biridir. O ister ve istediğini er yada geç alır. Melisa onun gözünde diğer her kız gibi sıradandı. Onunla birlikteykende birçok kızla birlikte olmuştu fakat melisa nin bu olanlardan haberi yoktu ta ki telefonuna atılan canerin bu zamana kadar birlikte olduğu kizlarla gizliden çekilmiş fotoğrafı görene kadar. Bunu kimin yaptığını hiç kimse bilmiyordu ama caner onu bulucaktı ve bulduğunda hiçte iyi şeyler olmayacaktı. Melisayla ayrılmışlardı bunu mesaj olarak melisa ona söylemişti. Onu birdaha asla görmek istemiyordu. Kendini toparlamak adına 2-3 gündür okula gitmiyordu teyzeside bu durumu anlayışla karşılamıştı. Melisa artık daha fazla okulu aksatmak istemediginden hazırlanmıştı. Saate baktığında 07:11 oldugunu gördü ve daha erken olduğu için biraz dolaşmak için dışarı çıktı okul saati geldiğinde de okula gidicekti.

.......

Melisa' dan

Issiz sokaklarda yürüyorum tek başımda ağlıyorum sen yoksun ki yanimda yalnizim valla. Her gece yatarken onu düşünmek o fotoğraflar aklima gelince tutamiyorum kendimi ve yine ağlıyorum. Sevmiştim ben gercekten onu guvenmistim. Yalanmış meğersem herşey yaşadıklarımız anlıkmis bunu cok iyi anladım. Sevmiyodun madem beni niye boyle yaptinki soylesene hosuna gitti mi ? Eminim gitmistir hoşuna ama olsun beddua etmiyorum yinede ben mutlu olsun diyorum. Sarsın kollarına sımsıkı şimdi o kızı gülüp eylensin hep mutlu olsun diyorum seni unutmak zor olucak ama unutma sevdiğim kimse vazgeçilmez değil ki ben de unuturum seni.

Ringin KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin