B-2

78 5 0
                                    

Sıkıcı bir son dersten sonra çıkış zili çaldı. Bugun caner okula gelmemişti umrumda mi tabikide hayir. Neyse hiç vakit kaybetmeden çantamı aldim ve siniftan daha sonrada okul kapisindan çıktım. Otobus durağına geldiğimde gelen ilk otobuse bindim ve gunlerdir hatta nerdeyse... 1 hafta olacak ama neyse gitmedigim ve sinirimi orada attigim beni rahatlatan yere dogru yol aldim. Otobusten indigimde jet hızıyla kick boks salonuna girdim. Allahtan burdaki dolabimda yedek kiyafetler koymuştum da bidaha eve git gel yapmak zorunda kalmamıştım.. Hizlica giyinme odasina girdim ve altima siyah tayt onun uzerinede sıfir kol,göbeği açık siyak renk sporcu atletimi Giydikten sonra kırmızı bandajlari elime bağladim.dersin başlamasına daha 20-30dk felan vardi ama bn erken baslamak istiyordum ve bu yuzden bi kaç isinma hareketinden sonra kum torbasinin Karşısına geçtim ve yumruklarimi harekete geçirdim. Eldiven takmamıştım sadece bandajları elime sarmıştım neden diye sorucak olursaniz canımın acımasını istiyordum eldiveni takinca o aciyi hissedemiyosunuz. Karşımsaki kum torbasinı sert yumruklarimi atarken karşimda caner varmış gibi hayal ediyordum ve her yumruk ve tekmede daha fazla güçleniyormuşum gibi hissediyordum. Hala hazmedemiyordum beni kullanip atmasini. Ayrildiktan sonra beni surekli arasa ve mesaj atsada onu engelledim. Yalanlarla suslenmis bir ton cumle kurcakti kesin "seni seviyorum melisa" ......"gercekten herseyi aciklayabilirim"........gibi gibi her erkegin kizlari aldaktiktan sonra soyledigi cumlelerden soyleyecekti yaniii...


........

Ne kadar suredir Kum torbasina ölümcül yumruklarimi atiyordum bilmiyordum ama çevreme bakindigimda bi kac kisinin isinma hareketi, bazilarinin ise kum torbasini sert yumruklarini geciriyor oldugunu vede diger tembellerin duvara sirti dayali yanindakiyle muhabbet ettigini fark ettim. Gozum tanidik bir yuz gorunce onun beni izledigini fark etmem o kadar zor olmadi pur dikkat izliyordu beni gulumsedim ve yanina dogru gittim. Bende ayni onun gibi duvara yaslandim ve dizlerimi kendime dogru çektip oturdum. Peker in elindeki su şişesini kaptigim gibi kafama diktim baya bir susamistim ve terlemistim ama asla yorgun değildim daha yeni başlıyorduk.
Peker "kim kizdirdi yine seni ?" dediginde basimi ona dogru cevirdim ve sırıttım gercekten beni iyi taniyordu bu cocuk. "peker kanka yaa ben çirkin bi kizmiyim ?"dedim yuzumu somurtarak peker bu dedigime bir kahkaha patlatti ve cevredeki bi kac kisinin bize baktigini fark ettim.salak çocuk."yaa gulme cevap ver adam gibi zaten sinirliyim o yuzden şansini fazla zorlama istersen pekercimm" dedim son kelimeyi tislar gibi soylemistim. "Tamam tamam gulmuyorum. Kanka yaa guzel ne kelime harika kızsın sen ama bazen çok saçma sorular soruyosun" dediginde tam cevap verecektim ki hoca salona geldiği icin bisey diyemedim ve yerime dogru ilerledim. Yine hoca gelmedigim gunler icin 1000 ton laf soyleyecekti kesin. En başta duran can gur sesiyle "hocaya selam bayrağa selam." Diyerek dersi baslatti. Daha sonrasinda ise hoca nin ne dedigini dinlemiyordum oylece yere bakiyor ve biran once susmasini ve derse baslamayi bekliyordum. Birden yere bakarken goruntü alanima gelen spor ayakkabilar başimi yukarı kaldirmama neden olurkem icimden "Allahim su adamin cenesi tutulsunda bana birsey diyemesin" diye dua ediyordum.hocami cok seviyordum ama bazen cok sinir bozucu konusmalar yapip benim canimi sıkıyordu. Karşımdaki ahmet hocaya tatli kiz gulumsemesi yapsamda yutmadigini anladim tabikide.bu adam cidden cok uyanikti yaa. "Günlerdir nerelerdesin melisa hanim" diyen hoca nin sorusuyla ona uydurabilecegim bir yalan aramaya başladim.ne desem ne desem yanimda duran burdaki erkeklerden sadece onun kasi olmayan peker kardesime yardim et dercesine yandan bir bakis attim ama ne yapabilirdi ki.... Birden salondan içeriye giren yakisikli cocukla herkesin bakisi oraya dogru cevrildi. Birden bire bu cocugun boynuna atlayasim geldi cunku hocaya ne diyecegimi bilmiyordum ve beni durumdan kurtarmisti hoca simdi ona kizacak beni unutacakti. Bu cocugu galiba vucud gelistirme salonunda 1-2 defa görmüstum galiba cunku simasi tanidik geldi.

....











2 hafta sonra...

Günler çok cabuk gecti ve canerle ayriligimizin üstunden 2 hafta geçti. Bilmiyorum canim mi yaniyo yoksa şu aşk acısı dedikleri şeyi mi yasiyorum. Sanki hep bir yanim boş gibi geliyo bana ne kadar gulsem de aglasamda icimde bir yerle sonu olmayan bir kuyu var sanki. Yaa ama en cok kendime kiziyorum biliyor musunuz onla gecirdigim onca boş boş zamana kızıyorum. Hani derler ya erkeklere güven olmaz cidden bu geneli için dogru bir kavram. Kendini begenmiş piç tamam belki çok deger verilicek biri degilimdir tamam ama yinede bana bunlari yaşatma hakkı yok. Acıkcası şu zamana kadar kazık yiyince anladim kimin ne mal oldugunu ama canerle sevgili olduktan sonra belki dedim bu sefer hayal kırıklığı yaşamam dedim dedim ama sonuç yine hüsran yine acı yine göz yaşı...

Ringin KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin