Vestea cea mare!

75 4 0
                                    

Dupa atata timp , ne intalnim din nou , intr o dimineata la liceu . Nu'l recunoscusem...mi's spus buna, iar abea dupa ce am raspuns mi'am dat seama cine era. Dar ceva era dubios ... El la liceu , de dimineata , fara ghiozdan , insotit de o femeie blonda. Hm..ceva nu era bine , dar in momentul ala nu am constientizat nimic , eram atat de fericita ca il revazusem , imi batea inima la fel ca prima data , mai trec odata pe langa el cu fetele , iar elena (o fata din cornetu cu care ma imprietenisem) mi'a zis ca acea "femeie blonda" e mama lui . In acel moment eram cea mi fericita pentru el ca in sfarsit venise acasa dupa atata timp...
Am ajuns acasa si imediat i'am dat mesaj , am vorbit ce am vorbit si mi'a dat vestea cea mare ... Care si pana in ziua de azi m'a distrus complet . Mama lui , venise acasa , doar pentru a-l lua si pe Stefan cu ea in Italia. Am ramas fara aer in acel moment..,nu stiam ce sa fac , nu mai stiam ce sa zic...eram socata...
In ziua de 13.05.2015 i'am facut o vizita urgenta. Am fost la scoala doar la prima ora si am plecat , am ajuns la el ... Mama lui se pregatea sa plece pana in oras...am ramas decat noi acasa si la fel ca deobicei ne plangeam ca ne plictisim...eu priveam bagajele si nu imi venea sa cred ca pleaca , imi era imposibil sa cred asta... Dupa un timp , Stefan imi aude stomacul si ma intreaba daca imi este foame , eu ...am zis da cu capul in jos . Ne am dus la bucatarie si a pus cartofi la prajit cu carnati , oh ceea ce iubesc eu , m'a dat pe spate cu masa asta . Dupa ce am mancat am plecat afara , in spate la posta (la locul lor) , am mai stat si acolo cred ca vreo 30 de minute si i'am zis sa ma duca la maxi , zis si facut.
Nici bine nu am ajuns la sosea ca si venea un maxi . Mi a zis "dă să pup" si am intins obrazul...dar in acel moment , mi a pupat buzele , nu obrazul.. ❤❤ am urcat in maxi si parca imi venea sa cobor sa ma duc dupa el... M'a apucat plansul ... De la jumatatea drumului am mers pe jos pana acasa , aveam o durere mare in suflet...
Acasa mama ma astepta cu masa pusa , nici nu m'am uitat la ce mancare e , m'am dus direct in camera si toata ziua am stat numai in lacrimi . A durut.

Iubește până nu va fi prea târziu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum