Prezentul...

88 5 4
                                    

Dupa ce plecase...la cateva zile ajunse acolo , cred ca am primit cele mai frumoase cuvinte din partea lui de pana atunci...dar...au disparut repede , au fost doar vorbe , pacat ca nu si fapte
Ajuns acolo...el mi'a facut mut rau care si acum in prezent poate ma afecteaza , dar trece , totul trece ...iar eu mereu l'am iertat si il voi ierta mereu .
Am incercat sa am o relatie cu amicul lui , Tony , a mers ok un timp ...cat eram nervoasa pe Stefan pentru cele facute , apoi ... Imi revenisem , tot la el ma gandeam , tot pe el il vedeam ... Venise si ziua mea , m'am distrat intr'adevar , dar pe seara mi am amintit ce a spus stefan in prima zi cand l'am vazut "o sa facem balamuc de ziua ta anu asta" ..si ma uitam in curte , in casa ...iar el nu era acolo ... Nu era deloc am bufnit in plans efectiv...dar nu am vrut sa observe cineva asta . Ma certasem cu Tony in acea seara , nu vroiam sa stie dece sunt suparata....dar pana la urma urmatoarea seara, i'am spus tot adevarul...nu mai puteam sa continui , il iubeam prea mult pe Stefan ... Iar el , inca poate nu observa ca il vad doar pe el ... Nu vreau sa par obsedata , nu sunt , chiar nu sunt ....dar il iubesc si am s'o fac in continuare , eu nu sunt de vina cu nimic , nu pot controla inima ...
Omul asta ma poate face cea mai fericita fata , ma poate face atat de fericita cat nu am fost vreodata ! ❤✋
Il astept sa vina acasa , voi fii aici mereu , in acelasi loc unde m'a lasat ... Imi doresc sa'l strang in brate si sa'i spun "bine ai venit acasa , mi'ai lipsit mult puiule".....dar nu stiu daca se va intampla...inca sper , inca visez ...
Doar in vise te pot avea . Ai mare grija de tine acolo , vreau sa vii bine acasa. Te iubesc!

Iubește până nu va fi prea târziu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum