Străin->Prieten ->...

104 6 0
                                    

Hmm...trecuse revelionul , s'a distrus si relatia mea cu acel Flavius ...intrasem in depresie si mai mare , super.
7.01.2015 -> prima data cand l'am bagat in seama pe acel "ciudat" de la liceu care m'a speriat , dandu'i o parere ("frumos") si atunci aflase ca si eu sunt cu el in liceu.
N'am mai vorbit iar , un timp ...si eu ii vizitam profilul non-stop , eu eram aia ciudata acum ... Iar depresia era din ce in ce mai mare ...
17.01.2015 -> i'am lasat un comm la o poza , care mi s'a parut chiar geniala , iar deodata am primit un mesaj de la el , spunandu'mi ca acel comm este prea exagerat deoarece nu ne cunoastem (desi eu vroiam sa ma cunosc cu el si nu stiam cum)
L'am crezut arogant rau dupa cele spuse...si nu am mai vorbit cu el din nou .
Intr'o seara , 27.02.2015 , am postat un videoclip , iar el nu stiu cum de s'a uitat la el si i'a placut melodia , mi'a cerut'o , iar eu mi'am dat seama instant ca ceva e neregula cu el. Nu puteam sa'l las asa , deci am continuat discutia intrebandu'l ce a patit , ce e cu el etc ... Aflasem ca si el se taie , defapt se taia.. Dar atunci nu mai era genul sa stea tot timpul suparat , era omul " viata e frumoasa , simte clipa " ..oh ok..eu eram pe dinafara , nu ma simteam bine deloc si nu vroiam sa bag la cap ce imi spunea el pe acolo...
I'am recunoscut ca ma tai , i am spus ca sunt in depresie si nu pot fi fericita ... El , mi'a dat in acel moment un videoclip in care se prostea oarecum , spunandu'mi astfel : " cand mai esti suparata uita'te la asta " ... Sincera sa fiu m am uitat de miliarde de ori la acel video si tot nu ma saturam ... Si parca ma indragosteam...dar era o prostie pfu...

Iubește până nu va fi prea târziu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum