Yeni bölüm - desteğe çok ihtiyacım var - inşallah beğenirsiniz :)
Multimedia = Egemen ;)Neydi bu kalbim deki ağrı ? Sanki bir el boğazımi sikiyordu nefes alamıyordum gözlerim deki şaşkınlık hepsi bu muydu yani bu hisler kalbimde daha ne olduğunu anlayamdigim duyguların hepsinin nedeni -korku muydu ?- anlayamıyordum niye böyle hissetirmisti ki onun sozleri dokunuşu. Filmler de olduğu gibi büyük aşklar nefretle başlar doğru muydu asla bu öyle bir şey değildi peki ilk görüşte aşk miydi Hayır bu sadece ufak bir hoşlanma belki de adını koyamadigim başka bir his zaten bu duyduklarm dan sonra ona bakmaya bile cesaret edebileceği mi zannetmiyorum. Şuan hissettiklerim adını koyamadigim hislerin hepsini atmaliydim aklımdan atsam kalbimin bir tarafında merak duygusu illa ki olacaktı eminim kim merak etmezdi ki onun karanlık dünyasını belki de ben salagim o kdar şey anlattıktan sonra emir umut korku dolu bakışlarını bana yonlendirmis ve cok korktuğu hakkında bir çok şey zirvalamisti ne vardı ki bu kadar korkulacak karanlık dünyanın yeni velihatti olması mi mafya olmasi mi korkunç olmasi mi herkese emir vermesi mi ahh lanet olsun ondan elbette ki korkucam o hiç düşünmeden karşısında ki kişiyi ezebilecek bir otoriteye sahipmis lanet olsun ben de zaten merak uyandiryordu bu çocuk ve tabi ki korkutuyordu bunlar da eklenince bu duygular daha çok gün yüzüne çıktı ben de.
1 saat önceRevirden koşark çıktıktan sonra bir süre bahçe de oturdum telefonumun melodisi yle cebimden telefonu çıkartıp sağa doğru açma tuşunu sürükledim arayan Buğra ydi
+ Efendim Buğra
- Nerdesin ? Meraklı ve sinirli olan ses tonu beni urkutse de boş verdim okulun bahcesindeydim zaten.
+ Bahçe de bank da oturuyorum. Rahatladıgini gösteren bir oh sesi duyduktan hemen sonra adım sesleri gelmeye başladı büyük ihtimalle yanıma geliyordu.
- Tamam orada bekle hoca yokmuş bizi serbest bıraktılar o yüzden sizi eve bırakicam.
+ Bekliiiyorumm. Bekliyorum da i leri ve m yi uzatarak söylediğimde Buğra nin kikirtisini duydum. Sonra da kapanma sesi. Bi iki dakika bekledikten sonra Umut koşarak yanıma geldi. Buğra da arkadan coll yürüyusunu bozmadan yavaş yavaş geliyordu. Buğra da yanımıza ulaşınca onun arabasına doğru yürümeye başladık.
- umbuec ler geceye akıyor muyuz !!! diye bağıran umut a sen çocuk musun bakışlarımi göndermeye başladım nasıl oluyorsa artık o bakışlar daha doğrusu bön bön suratına baktım ;)
- Neee akmıyor muyuz ? Diye dudagini bukup çocuk gibi konuştu. Bu kız hiç buyumicek.
+ alla hıni seveyim umut biz ne zaman geceler e aktik hem şu dudagini duzelt artık. Diye söylediğimde umut hızlı hızlı yürüyüp arabaya bizden önce ulaştı.
- Hiç buyumicek bu çirkin cadı. Diye söylenen Buğra ya döndüğüm de Umut a Gülümser bir şekilde bakıyordu.
+ yuh Buğra carpilican Umut a çirkin dedin kesin carpilican. Buğra bana cevap vermek yerine kapıları elinde ki anahtarlarla açıp sürücü koltuğuna oturdu Umut da hemen Buğra nin yanına oturdu ee ben de arkaya rahat rahat yayıldım tabi :) umut ların evinin önüne gelince Buğra bir işi olduğunu söyleyip gitmişti. Biz de umutların evinin bahçe kapısına doğru yürümeye başladık. Ev ev değildi ki mübarek yalı mi desem ne desem bilemiyorum Umutlar baya zengindi en azından benim ailemin durumuna göre. Hemen mutfağa gidip kendimize sandviç yapıp yemeye başladık. Telefonumun bilindik melodisi mutfağı inletirken cebimden çıkarıp yanıtladım
Arayan_ Emir / Ecrin ' ın kuzeni /
+ Efendim emir
- Nerdesin ?
+ Umutlar dayım . Noldu ? Telefonun aniden kapanmasıyla bön bön telefona baktım neydi ki şimdi bu.
- Noggmulssg ? Diye cevap veren umut a döndüğümde ağzının dolu olmasına rağmen hala son dilimi ağzına sokmaya çalışıyordu bu yüzden sesi baya bogup çıkmıştı bu bende gülme isteği uyandırip onun bu haline kahkahalarla yarildim. 10 mu 20 mi kaç dakika geçti bilmiyorum ama bu kadar zarif bır kızın böyle sandviç yemesi beni baya guldurmustu. Kapının calinmasiyla gülmemi durdurup kapıya dogru gittim. Ev de bir çok çalışan olsa da ben alışkın değil dim koşark gidip açtım. Karşımda Emir i görmeyi beklemediğim için şaşırmış dim.
+ Ne oldu ne işin var burada ?
- Gel hadi benimle. Beni kolumdan tutup salona doğru suruklemeye başladı Umut da bizim arkamizdan salona giriş yaptı. Emir çantasından bir kaç tane mavi dosya çıkartıp bizim tam karşımıza tekli koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİR
SonstigesHer şeyin altında bir şey var Kimseye inanma Kendine güven Kendine inan 《Asla kimsenin ESİRİ olma 》