Změní mě to ?

154 13 3
                                    

Večírek probíhal docela klidně, našlo se sice pár kluků, kteří to trochu přehnali s pitím a usnuli pod stolem, ale jinak nic. Ellis, která si během slabé hodinky stihla popovídat snad se všemi hosty na párty si uvědomila že už celkem dlouho neviděla Tessu, se rozhodla, že by ji mohla jít hledat. Ellisin obvyklý způsob hledání spočíval v tom, že dost nahlas začala křičet Tessino jméno, a Tessa se za chvíli někde objevila, jenže teď hrála všude hlasitá hudba, takže Ellis nebyla vůbec slyšet. Musela se tedy zvednout a jít Tessu hledat po svých. Po asi 20-ti minutách hledání ji našla u pití."Tesso, já tě tady už hledám dobrou půl hodinu, to nemůžeš být nápadnější?,,. Tessa ji ale vůbec nevnímala, myslela na to, že ji před pár chvílemi dal pusu ten nejůžasnější kluk pod sluncem. "Hej Tess, poslouchej mně,, vztekala se vedle ní Ellis "Hééj,, a praštila Tessu do ramene. "Co mě mlátíš?,, zeptala se překvapeně Tessa. "Jestli sis všimla, tak už tady na tebe deset minut mluvim,, prskla nabroušeně Ellis "A navíc už bysme měli jít, je půl jedný a zejtra stejně musíme vstát do školy,,. "Musim ti něco říct,, řekla Tessa a podívala se na Ellis tak, jak se koukala, jen když šlo jen o něco vážnějšího. "Tak řikej,,."Sam mi dal pusu,, zatetelila se Tessa blahem "A ještě se mě zeptal, jestli s ním nechci hodit,,. Ellis na ní chvíli koukala, jako kdyby viděla přízrak a pak ze sebe vesmírnou rychlostí vychrlila "To jako fakt? To je skvělý, a jaký to bylo a co si mu odpověděla?,,. "No, bylo to úžasný a odpověděla jsem mu ano. Rozhodně to bylo skvělý ukončení prázdnin,,. Pak se holky zvedly, se všemi se rozloučily a vyrazily domů. Ale jakmile překročily práh domu, vzpoměla si Tessa, že se nerozloučila se Samem. "Ellis, jdi napřed, já se musím rozloučit ještě někým,,. Ellis to pochopila, rošťácky se na Tessu zakřenila a vydala se domu. Tessa se otočila a rychle šla hledat Sama, za chvilku ho uviděla, stál asi 2 metry od ní a byl otočený zády. Když se Tessa přiblížila asi na 1 metr, zjistila, že se baví s nějakou dívkou. Tessa věděla že Sam sestru nemá. Tep se jí začal zvyšovat a mozek rychle hledal vysvětlení pro to, co právě vidí. Bohužel žádné nenašel. Tessa tedy využila situace, stoupla si ke stěně aby nebyla tak nápadná a napnula uši."Dneska ti to fakt sluší, i topmodelky by ti mohly závidět,, cvrlikal Sam do ucha té blondýnce se kterou se bavil."Ale vždyť přesně tohle říkal Sam před pár hodinami mě,, uvědomila si Tessa. Vyrazila k němu, měla pocit že se jí vaří krev a hlava zachvíli vybuchne. Chytla sama za rameno a škubla s ním aby se otočil k ní. Ty hnusnej hajzle, tak tohle je tvůj plán, sbalit co nejvíc holek na večírku, kolikátá je tahle, druhá, pátá, nebo dokonce desátá? Tessa nechtěla být vulgární, ani nevěděla, kde se to v ní bere."Tess počkej, já ti to vysvětlím,, bránil se Sam."Od tebe nic vysvětlovat nechci,, křičela dál Tessa a vlepila mu dobře mířenou facku. Samovi okamžitě zrudla a otekla tvář, Tessa nevěděla ža má takovou sílu. Zatímco mu nadávala ,udělal se kolem nich hlouček. Potom se otočila a rychlým krokem odcházela, cítila na sobě oči všech v místnosti. Když vyšla ven pořád ještě zuřila, ale zároveň byla zklamaná a podvedená. Obvykle by se v takovéhle situaci rozplakala a běžela domů, ale dnes tomu tak nebylo. Tessa se rozběhla, bylo už šero, nevěděla kam běží, stejně jako tomu bylo když se minule pohádala s Ellis. Ještě chvíli běžela, pak se zastavila aby rozpoznala kde je, pak to poznala, byla zase v lese a to bylo divné. Vždycky, když byla naštvaná, táhlo jí to do lesa. Najednou se Tesse začala rozlévat po celém těle horkost. Začalo to na hrudníků a šlo to přes ramena a kyčle, přes lokty a kolena až do prstů na rukou a na nohou. Tesse se špatně dýchalo, netušila co se s ní děje. Zamotala se jí hlava a ona se musela opřít o strom, aby nespadla. Najednou ucítila jako by jí tělem projel elektrický proud, vymrštilo jí to asi tři metry do vzduchu a když dopadla, tak už nestála na dvou, ale na čtyřech, z rukou se jí staly vlčí tlapy, z nohou také, na zadku jí narostl ocas, a celé tělo pokrývala srst. Tessa se rozběhla kupředu, nohy, které zatím neuměla ovládat, se jí pletly do sebe. Běžela asi půl hodiny, až dorazila k vodopádům. Pomalu došla k okraji vody, ale bála se podívat na hladinu, bála se toho, co tam uvidí.
_ _ _ _ _

Poté co Ellis dorazila domů se jen rychle odlíčila, umyla a vyčistila si zuby, u toho přemýšlela co asi dělá Tessa, že by byla pořád se Samem, nebo už je doma? Ellis se těšila, až jí zítra Tessa všechno řekne. Pak si ještě učesala a šla do postele. Když si lehla, nemohla chvíli usnout, nachvíli měla takový pocit, rozbolela jí hlava, bylo jí velké horko a musela se posadit a rozsvítit si lampičku. Ale asi za minutu to zase samo odeznělo. Ellis to sice bylo trochu divné, ale nevěnovala tomu pozornost, takže zase zhasnula a usla.
_ _ _ _ _

Tessa si řekla "Teď, nebo nikdy,, a podívala se na hladinu. To co tam viděla ji k smrti vyděsilo. Z vody na ni hleděla vlčí tvář. Oči byly hnědo-zelené, srst světle šedá, jen špičky uší a ocasu přecházely do tmavě šedé. Tessa chtěla zděšeně zakřičet, ale z jejích úst se vydralo jen silné zakňučení. Vyděsila se ještě víc a rozběhla se pryč. Podle stromů které znala, zjistila že je vysoká necelé dva metry. Tessa vůbec nevěděla kam má jít, všude by se jí báli, a ještě by jí zastřelili, tak tedy jen zmateně chodila po lese, a nakonec si lehla a unavená se vydala do říše snů.

Vlčí genKde žijí příběhy. Začni objevovat