-Eskilerden-
"09.08.2011"
Merhaba ben Gamze. Bu sabah küçük kardeşimin izlediği bir bebek kanalında Muhabbet Kuşu Belgeseli gösterdiler.
(Keşke benim de olsa.
Keşke benim de olsa.Diye geçiriyordum içimden. Olsaydı hiç te fena olmazdı. Herşeyi hazırdı.
Büyük bir hayvansever olduğumdan kuşlara, kedilere ve köpeklere mama verirdim. Bu . Kedi ve köpeklere et, tavuk, makarna gibi evde kalan yiyeceklerden olurdu. Ama kuşlara bizzat kendim petshoptan kuş yemi alırdım.
Yani uzun lafın kısası evde yem, tünek yem kutusu vs.vardı.Tek ihtiyacı kafes ve kuştu.)
Belgeseli izleyince hem daha çok bilgi edindim hem de muhabbet kuşlarına ilgim kat ve kat arttı.
Babama sordum.
-Babacığım. Bir kuş alamazmıyız?
+Benim güzel kızım isterde ben almaz mıyım? Tabii .
- Saol babacığım.
-AKŞAM USTU-
Babamla bizim şehrin merkezine gittik. Babamın tanıdığı yaşlı bir arkadaşı vardı. O benim muhabbet kuşlarını sevdiğimi biliyordu. Konu da açılınca adamcağız ;
Gel bakalım. Petshopa.
Neden Mehmet amca ?
Yahu sen bir gel.
Tamam amcacım.
Mehmet amcanın işyerinin tam karşısında petshop var. Şansa bak. Herneyse. Biz gittik petshopa.
Hadi. Seç bakalım.
Neyi?
Neyi olacak evladım. Muhabbet kuşu.
Ama parası? Babamdan alıyım da geliyim.
Yahu ne parası! Hediye o sana.
Ne! Hediye mi?
Evet güzel kızım . Seç birini.
En güzelini seçmek istiyordum. Ama hepsi çok güzeldi. Birden gözüme bir kuş takıldı. Beni görünce kafesin tellerine tırmanıp bana bakmaya başladı. Belki onunla arkadaş olurum diye düşündüm. Çok güzel gözleri ve gökyüzü mavisi tüyleri vardı. Kafası da güneş gibi sarı.
Bunu istiyorum. Diye bağırdım Mavi kuşu göstererek.
Tamam abicim. Dedi kuşçu.
Kuşuma güzel bir kafes seçtim. Babamın yanına gittik. Babam kuşu görünce.
Kızım. Bu kuş ne?
Mehmet amca benim yerime cevap vererek;
Ben aldım babası. Bu sizin.
Babam bana sen mi aldırdın zorla der gibi bakınca ben de bozuntuya vermeden kafamı hayır anlamında salladım. Oğluşum üşümesin diye de poşete sardık ve eve gittik.
Annem poşete sarılı olan şeyi merak ediyordu.
O ne öyle kızım.
Babam poşeti açtı.
Tadaaaaa ailemizin yeni üyesine merhaba de .
Aaa çok şekermiş kızım. Yalnız sorumluluk sana ait.
Tamam annecim.
Yemlerini ve suyunu koydum.Onu çok sevmiştim. O da beni . Gözlerinden anlayabilirdim.
Annem;
Adı ne olsun bu bızdığın?
Boncuk.
Tamam o zaman. Evimize hoşgeldin Boncuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Meleğin Günlüğünden"
Non-FictionEn Güzel Dostluğun Hikayesi... Boncuk ile Gamze. Biri Pet Shopun en tatlış hayvanı. Biri hayvansever küçük bir kız. Bu hikaye tamamen gerçek.Size 01.08.2015 tarihinde melek olan oğlum Boncuk ve benim yaşadığım komik, hüzünlü tatlı anıları anlatmak i...