Takma Adı da BONİBON olsun !

28 1 0
                                    

10.8.2011

Bu sabah Boncuk pek bi neşeliydi.Ordan oraya uçuyor cik cik ötüyordu. Yanına gittim. Gagasını öptükten yaklaşık 3 saniye sonra Boncuktan öpücük kuşşş diye bir ses geldi. Şaşırdım. Allah Allah.Nasıl olur bu. Daha dün aldık. Ne ara alıştı bize de konuştu.

Hergün onunla ilgilendim. Hergün yem taze su marul koydum. O bana alıştı. Ben ona alıştım.

Ama bir olay oldu. Misafir odamızda uçarken dikdörtgen şeklindeki aynalı dolabımızın arkasına düştü. Tabi o anda ailenin diğer fertleri ,tabi ben de dahil çığlık atmaya ordan oraya evin içinde koşturmaya başladık. Birden dolabın arkasından Boncuk cik cik diye öttü ve dolabın ayağının altından koşa koşa çıkıverdi. Bu oğlandan iyi maceracı olur diye düşündüm. Çünkü Boncuğun üstü sırf örümcek ağıydı ve hiç korkmamıştı. Benim üstüme örümcek ağı atsalar değil 7 dakika 1 saniye duramam.

Herneyse. Üstündeki ağları, tozları vs. Güzelce temizledim ve Boncuğu kafese koydum.

Annem çay demlemişti. Yanına çikolata bisküvi kraker bir de bonibon koymuştu. Boncuk bonibonları görünce ötmeye başladı. Boncuğa bonibonu gösterince gözbebekleri kocaman oldu ve söyleyebildiklerini söylemeye başladı. İşte şöyle konuştu ;Aşkıııım.Ppp-prrrrrrtttt.(Pırt sesi yaptı) ciciiiiikuşşş a-aaaa. Şimdilik bu kadardı. Ama çok tatlı konuştu. Annem;

Madem bonibonu çok sevdi.Takma adı da BONİBON olsun!

Ne güzel. Hem bonibon gibi renkli neşeli, hemde bonibon gibi tatlı.



"Bir Meleğin Günlüğünden"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin