Kráľovná

8 1 0
                                    

„Vidíš tu vyrážku Sia? Vidíš ju? Čo budem robiť?"
„ Ukáž? Nie, nič tam nevidím Lea." Odpovedala som. Lea je moja najlepšia kamarátka už od tej chvíle čo sa v pôrodnici moja mama zoznámila s tou jej.
„ Dobre dievčatá prišli ste do môjho domu preto,lebo ako všetky dobre vieme už čoskoro prichádza ples. A čo bude na plese?"
„Jedlo. Veľa, veľa jedla." Povedala Beky.
„ Nie Beky. Bude sa vyhlasovať kráľovná. Kráľovná nie len plesu, ale aj celej strednej. Rozumieme si?" spýtala som sa ich a všetky prikývli. Po pravde inú možnosť nemali lebo so mnou je dosť ťažko súperiť.
„Nebojte sa nechcem po vás aby ste ma volili, ale chcem, aby ste sa všetky na to dobre pripravili. Nechcem, aby sa náš spolok Alfa zahanbil jasné? Takže to znamená, že všetky podotýkam všetky prídete na budúci týždeň vo štvrtok ku mne keďže ples sa koná v piatok a spravíme si menšiu pyžamovú párty ktorou bude zároveň aj relaxovanie a postarám sa o vašu pleť súhlasíte?" navrhla som im.
„ Jasné bude to úžasné." Povedala Ria.
„ A kde budeme spať?"
„ No predsa u nás Beky."
„ Veď bez teba je nás osem." Doplnila Stefi akoby si myslela, že to je najaký problém.
„ Ja viem, ale vám sa zdá, že náš dom je malý? Nebojte sa nebudete spať na zemi. No, ale na dnes to už stačí. Choďte domov sa vyspať, lebo spánok je dôležitý hlavne pre krásu. Uvidíme sa zajtra po mojom tréningu. Takže vás čakám pred telocvičňou. Ahojte."
„Lea ty tu ešte ostaň." Povedala som jej, keď som vyprevádzala dievčatá.
„Neboj sa Sia viem celú zostavu roztlieskavačiek na zajtrajší tréning." Uistila ma.
„ Nejde o to Lea. Myslíš si, že môže byť pre mňa niektorá z nich hrozbou?"
„Robíš si sranda Sia? Ony? No nie sú žiadne chudinky po pravde, sú trošku viac, ako ostatné baby na našej škole, ale ony určite nie. Napríklad kto? Beky? Nie Sia tým sa netráp."
„Vážne? Ale všimla som si, že Ria sa dosť často pozerá na Justina."
„ A Justin sa pozerá na ňu?"
„Nie."
„ No vidíš nemá o ňu záujem. Justin je ten najkrajší chlapec akého obidve poznáme a myslíš si, žeby zakopol o Riu?"
„Máš pravdu Lea. Čo by som si bez teba počala."
„ Chcela som ti to povedať už dávno Sia. Myslíš si, že Justin je pre teba ten pravý?"
„ To bolo čo za otázku Lea?"
„ No ja lenže on je dosť sukničkár. Spal už s mnohými a vieš čo by to bolo preňho keby sa pochválil pred jeho tímom, že spal s tebou?"
„Lea tebe tá kúra mladosti nerobí dobre, že? Ak viem je do mňa buchnutý už dve roky čo som na tejto strednej. Z mojej strany to nie je až také vzájomné, ale páči sa mi aj keď jeho brat Chris tiež nie je na zahodenie. Ale Justin je kapitán školského týmu v basketbale, najkrajší chalan na strednej. Dievčatá by naňho míňali všetok majetok keby bol na predaj. Ale Chris sa pri ňom len tak vezie. Aj keď má úžasné telo a bomba zmysel pre humor lenže Justin je Justin. Tak sa Lea zobudiť. Čo si viac môžem priať."
„Takže tebe sa ani tak nepáči, len ti ide o to aby si nazlostila všetky baby na škole, že?"
„No asi tak."
„Si hrozná." Povedala mi Lea so smiechom.
„ Ja viem a čo si myslíš? Prečo som asi tak obľúbená?" odpovedala som jej.
„Mám prísť zajtra po teba?"
„Nie. Ja prídem po teba na aute."
„To vážne?"
„Vyzerám tak, že srandujem Lea?"
„Si úžasná."
„Nie, nie, nie. Ja som dokonalá."
„Dokonalá a populárna a bohatá."
„ A to stačí. Ahoj. Zajtra som pri tebe." Zakývala som jej na rozlúčku a vybrala som sa do kuchyne.
„Ako sa má spolok Alfa?" opýtala sa ma mama keď som vošla so kuchyne.
„Aaa ujde to. Čo ma teší najviac je to, že decká zo školy majú pred Alfou rešpekt."
„Sia?"
„Áno mami čo chceš?"
„Ja len aby si nerobila hlúposti dobre? Váž si toho, že si taká populárna a že máš v spoločnosti to najväčšie slovo dobre? Neponižuj ostatných tým, že ty si niečo viac."
„Mami čo to trepeš."
„ Ja len ti hovorím čo si myslím o tom tvojom postavení Sia."
„ Takže ty mi hovoríš, že som namyslená alebo niečo také?" bola som zhrozená tým čo sa mi vlastná matka snaží naznačiť.
„Nie Sia. Nemyslím to tak, ale váž si toho čo máš."
„Mami ja si toho strašne vážim. A aj môj prospech v škole dokazuje to kto som. Mám super výsledky a dokonca som aj predsedníčka v školskej rade. Môžeš byť na mňa hrdá."
„Som a veľmi. Ukáž mi čo to piješ?"
„ Neviem nejaký džús čo som našla v chladničke. O preboha dúfam, že sa z neho nepriberá."
„Ukáž?" povedala mi mama a ja som jej podala krabičku od džúsu.
„ Nie ten je neškodný. Môžeš ho piť. Je dosť neskoro idem si ľahnúť, lebo zajtra mám náročný deň. Dobrú noc Sia."
„Dobrú noc."
„Mami!" skričala som na ňu.
„Áno?"
„Mám ťa rada."
„ Aj ja teba Sia. Vždy som tu pre teba."
Vybrala som hore do mojej izby a zvalila som sa na posteľ. Rozmýšľala som nad Justinom a viečka sa mi zatvárali až som nakoniec zaspala.
Keď mi ráno začal zvoniť budík tak som pootvorila jedno oko a rozhliadla som sa po svojej izbe. Všade bola tma a do izby neprenikal ani jediný lúč slnka. Na svojom nočnom stolíku som našla ovládač a stisla som gombík na vytiahnutie záves a otvorenie okna. Do vnútra prenikli slnečné lúče a teplý letný vetrík. Vyliezla som z postele a otvorila som si svoj šatník. Je to menšia izba kde mám kopu topánok, kabeliek a značkových vecí. A to všetko mám len preto, že mám takých úžasných rodičov. Obliekla som sa do ruky som si zobrala kávu a nastúpila som do svojho auta.
„Až do tejto chvíle som ti neverila, že prídeš po mňa." Povedala mi Lea keď som zastavila pred jej domom.
„Končia sa tie tvoje časy, keď si chodila na školskom autobuse. Máš tu svoju najlepšiu kamošku, ktorá ťa ochotne odvezie. Len mi prosím nekrč tie veci čo tam mám dobre?"
„Sia. Načo sú ti tie šaty a topánky?"
„Nikdy nevieš čo sa môže stať Lea. Čo keď ma nejaký hlupák niečím oleje?"
„Aha. Nenavrhneš to Alfe?"
„Neviem. Myslíš, žeby som mala aby nerobili hanbu? Počuj Lea ešte s jednou vecou som sa nevyrovnala."
„S akou?"
„Pamätáš si ako som hovorila, že všetky chodíme na školský obed nie?" povedala som a ona len prikývla.
„ Lenže problém je v tom, že my sme Alfa a niektoré baby s Alfy myslím konkrétne Kláru ktorú si už dosť dlho všímam sedí pri obede jemne povedané s chudákmi. Sú to tí šprti z tretieho ročníka. Nerobí to dobrý dojem Alfe, že?"
„Máš pravdu. Beky mi to raz medzi rečou pripomenula aby som ti o tom povedala, ale nejako som to nebrala za dôležité. Takže čo máš v pláne?"
„Pre Alfu je všetko dôležité takže všetko mi hlás dobre Lea? V pláne mám to, že hneď v tejto chvíli zoberieš svoj mobil a napíšeš všetkým členkám Alfy správu, že sa o päť minút stretneme pred školou okej?"
„ Dobre."
„A prosím Lea nezabudni na Stefi tak ako minule. A napíš tam, že musia prísť všetky."
„ O čom chceš hovoriť?"
„Poviem im, že od dnes sedíme všetky spolu na obede. Ešte dobré, že máme rovnaký obedňajší čas."
„Dávaj pozor!" skričala na mňa Lea keď videla, ako sa ženiem cez školské parkovisko.
„Buď ticho! Len ma znervózňuješ Lea. Poslala si tie správy?"
„Prepáč. Hej poslala všetkým ôsmym. A kde chceš zaparkovať?"
„Tuto. Mám tu rezervované miesto. Všetkým ôsmym?"
„Áno ôsmym. Pravdaže bezo mňa."
„A mne si načo posielala správu?"
„Aha. Nevadí. Zase tie decká tak pozerajú."
„Zamávaj im."
„No určite."
„Myslím to vážne. Zamávaj tým chlapcom čo stoja tam pri plote sú k svetu. Uvidíš čo spravia."
„Nebude to trápne Sia?" váhavo sa ma spýtala.
„Poď za mnou." Prikázala som jej.
„Kde ideme?"
„Uvidíš." Odpovedala som jej a viedla som ju.
„Ahojte." Pozdravila som tým chalanom.
„Sia čo to robíš?"
„Nepočula si? Pozdravila som tým chalanom. Pozeraj, ako po nás pozerajú."
„Hej pozerajú. Tebe na zadok."
„Ale Lea odreaguj sa trochu. Pozeraj, pozeraj tam je Justin."
„ Ahoj kráska." Povedal mi a pobozkal ma.
„Ahoj Justin."
„Kde tak uháňaš?"
„Alfa ma stretko."
„A my si dáme kedy stretko?"
„Neviem Justin, ale teraz sa vážne ponáhľam. Napíšem ti."
„Nejako ťa dáva dole čo Justin?" počula som ako mu povedal jeho kamarát Josh.
„Prepáčte baby, že sme prišli neskoro ale nestíhali sme."
„ To je v poriadku." Povedala Klára.
„ Počujte. Mám návrh. Čo keby Alfa sedela pri obede stále spolu. Veď sme ako rodina nie?"
„Áno dobrý nápad. Sme ako sestry tak prečo nie?" prikývla Daniell.
„ Super. Súhlasíte všetky?" uistila som sa.
„Jasné."
„Takže dnes presne o 12:30 tuto ako teraz. A príďte v čas."
„No vidíš Sia všetkých sedem súhlasilo."
„Všetkých osem. Aj ty sa počítaj Lea." Napomenula som ju. Nemyslím si, žeby mala byť nejako iná okrem toho, že je moja najlepšia kamarátka ale to ju v Alfe nijako neposiela na vyššiu priečku.
„Jasné."
„Akú máme prvú hodinu Lea?"
„Chémiu."
„Vďaka. Poď si so mnou odniesť tie šaty a topánky do skrinky."
Keď sme išli dlhou chodbou, aby sme sa dostali k mojej skrinke všetci nám zdravili na Lei som si všimla, že si to dosť užíva. Prišli sme k mojej skrinke a ja som tam položila moje šaty a topánky. Potom sme sa vybrali na chémiu.

'g&5oY@

Neuveriteľná zmenaWhere stories live. Discover now