„Som rada, že sme tu všetky." Oznámila som dievčatám v piatok po škole, keď sme sedeli v kaviarni,
„Chcela by som vám oznámiť, že.." Nedopovedala som vetu, lebo mi vo vrecku zavibroval mobil. Na displeji svietilo mama.
„Prepáčte, ale volá mi mamka takže to zdvihnúť musím. Lea dopovedz im to." Oznámila som im a odišla som čo najďalej od nášho stola, aby som mala čo najviac súkromia.
„Čau mami. Čo sa deje"
„Vieš, ako som ti včera hovorila, že mám dnes náročný deň nie? No tak šla som do New Yorku.."
„Mamka ty si v New Yorku? Prečo si mi to nepovedala, vieš dobre, že som stále chcela ísť s tebou do New Yorku!" Oborila som sa na ňu.
„Sia dosť! Som tu, aby som pomohla sirotám, takže ostanem aj cez noc a vrátim sa až zajtra poobede dobre? Len to oznám ockovi."
„Ale mami dobre vieš, že sme chceli ísť dnes večer na módnu prehliadku."
„Viem Sia, ale toto je oveľa dôležitejšie, ako nejaká módna prehliadka."
„hmm..." odpovedala som sklamane.
„Tak to povedz ockovi a dávaj na seba pozor. Potom si to všetko vynahradíme." Sľúbila.
„Ahoj." Pozdravila som jej a zložila.
„Už vedia všetko?" Pozrela som sa na Leu a uistila sa či je všetko v pohode. Prikývla a ja som si všimla, že dievčatá pri stole sa obzreli smerom ku vchodu. Obzrela som sa ich smerom a videla som, ako ku mne prichádza Justin.
„Siaaa." Skričal a dal mi pusu. Zahanbene som sa zasmiala, keď som si všimla, ako sa dievčatá pri stole usmievajú.
„Čo tu robíte?" Spýtala som sa ho a pozrela sa na celý jeho tím, ktorý stál za jeho chrbtom.
„Hľadáme Justinovú kráľovnú." Povedal Josh.
„Tak ak už všetko viete, tak ja idem" Povedala som našej skupine Alfe a pozrela sa na Leu. Všimla som si, že mojím plánom odísť s Justinom ju veľmi nepotešil.
„Si tu autom?" Spýtala som sa Justina, keď sme prišli na parkovisko.
„Nie som tu s Joshom."
„Tak poď, zveziem ťa."
„Si úžasná. Nechceš ísť ku mne?" Opýtal sa ma a keď sa usmial, spravili sa mu tak veľké jamky, aké som ešte nevidela. Prikývla som a nasadli sme do auta. Cestou k nemu sme sa rozprávali o plese a dohodli sa, že po plese spraví party uňho doma.
„Ach tie tvoje slávne párty." Povedala som mu, keď sme prišli do jeho domu. Mal velikánsky dom. Bola som tu najmenej miliónkrát, ale vždy ma prekvapí čo som si tu ešte nevšimla.
„Chcem si pozrieť nejaký film, alebo ísť do mojej izby?" Spýtal sa ma a žmurkol na mňa.
„Ako chceš."
„Tak poď." Chytil ma za ruku a viedol do jeho izby. Cesta po schodoch mi pripadala nekonečná. Keď sme konečne vyšli na tretie poschodie, šli sme ešte po dlhej chodbe až do posledných dverí. Milovala som jeho veľkú posteľ. Zvalila som sa na ňu zatiaľ čo si on sadol za stôl a zapol počítač. Potom prišiel ku mne a ľahol si vedľa mňa. Začal ma bozkávať. Chvíľu sme súperili s jazykmi, keď mi rukou zašiel pod tričko a dal ho dole. Druhou rukou mi začal rozopínať nohavice.
„Justin nie." Posadila som sa a obliekla si tričko.
„Proste ešte nie som pripravená." Povedala som mu a zahľadela sa do jeho tmavozelených očí.
„Fajn." Povedal a zvalil sa na gauč pri jeho posteli.
„Nemôžeš sa na mňa preto hnevať!" Povedala som hlasnejšie, ako som chcela.
„Nehnevám sa." Odvrkol.
„Bude lepšie, ak pôjdem." Oznámila som mu a vybehla z jeho izby, lebo som mala pocit, že sa každú chvíľku rozplačem. Keď som prechádzala tú ich dlhú chodbu všimla som si, že dvere na jednej izbe sú pootvorené. Nenápadne som nakukla dnu a na posteli som si všimla Justinovho brata Chrisa, ako počúva hudbu a pospevuje si. Zrazu sa jeho pohľad stretol s mojim a ja som sa rozbehla dole schodmi. Až vtedy som si uvedomila, že som ešte nikdy, keď som tu bola nevidela Chrisa. Dokonca ani keď Justin robil party.
„Sia." Skričal niekto za mnou. Myslela som si, že je to Justin, ale keď som sa otočila uvidela som Chrisa.
„Chris. Ahoj." Pozdravila som sa mu a snažila som zadržať plač. Prečo sa za mnou nerozbehol Justin?
„Vypadni!" Skričal na Chrisa Justin. Až vtedy som všimla, že stojí za Chrisom.
„Justin prestaň! Prečo sa k nemu takto správaš?" Opýtala som sa ho a pozrela na Chrisa. Chris, len mávol rukou a odišiel naspäť do izby.
„Ešte sa ho zastávaj. Veď vieš, že je čudák a celá škola sa na ňom smeje. Hanbím sa zaňho!"
„Justin veď je to tvoj brat!" Aj keď mal pravdu o Chrisovi. Celá škola si myslí, že je čudák a nikto sa s ním nerozpráva.
„Sia nerozprávajme sa o ňom." Povedal a chytil ma za ruku.
„Ľúbim ťa Sia a prepáč, že som sa tak správal." Povedal, keď som nasadala do auta. Ešte nikdy mi nepovedal, že ma ľúbi. Nevedela som čo odpovedať.
„Čoskoro." Vyšlo zo mňa nakoniec. Cestou domov som sa usmievala ako šialená.Ďalšia časť nebude, ak tu nebudú aspoň 2 votes :D tak šup, šup :D
YOU ARE READING
Neuveriteľná zmena
Teen FictionSia je považovaná za najkrajšie dievča na jej strednej. Je hlavnou roztlieskavačkou a nie je tajomstvom, že jej život skrášľujú tí najkrajší chlapci na strednej, ktorí po nej túžia. Jej život je ako v bavlnke. Drahé auto, značkové oblečenie a dôleži...