Part 2

8 1 0
                                    

„Ahoj Sia."
„Ahoj Chris. Čo ty tu robíš?" opýtala som sa Chrisa.
„Neuveríš mi ale ja tu mám chémiu."
„Aha jasné. Ospravedlníš ma na chvíľku idem si zložiť veci a prídem za tebou."
„To bol trapas. Potrebujem vzduch Lea." Dychtivo som povedala Lei a opierala sa o jej rameno
„Dýchaj Sia. Čo sa stalo?"
„ Od kedy chodí s nami Chris na chémiu?"
„ Už dve roky Sia. Od kedy si sem prišla na strednú. Kde žiješ?"
„ Stretla som ho vo dverách a spýtala som sa ho, že čo tu robí."
„Hahaha," zasmiala sa mi a priložila mi jej studenú ruku na moje čelo.
„Idem za ním. Poď so mnou."
„Aby som strápnila aj ja?" spýtala sa ma.
„Si strašne smiešna." Odpovedala som jej so sarkazmom.
„Ako sa darí Sia?"
„Ide to a ty? Ako sa máš?"
„ Okrem toho, že mi brat zbalil jedno prekrásne dievča dobre." Zasmial sa a ja tiež.
„No tak to je zlé." Odpovedala som mu a cítila som ako sa mi do líc tlačí červeň.
„Čo robíš dnes večer?" opýtal sa ma. Všimla som si, že sa mi Lea snaží niečo naznačiť ale nerozumela som tým jej čudným pohybom.
„Išla by som niekde s tebou, veď predsa si Justinov brat a treba mi pomôcť s jeho darčekom na narodeniny, ale Alfa má stretnutie takže neviem."
„Alfa mi kazí plány. Musíš tam byť?"
„Jasné, že áno. A vieš, že Justin by bol trošku nazlostený, ak by zistil, že namiesto neho som šla von s tebou."
„Sia už dávno som ti to hovoril, že Justin ma nezaujíma." Povedal mi a chytil ma pri tom za ruku. Lea za jeho chrbtom išla skolabovať od toho čo sa mi tam snažila naznačiť. Keď videla, že jej nerozumiem ani tak ani tak prišla k nám.
„Ahoj Chris." Povedala a objala ho. On ju objal tiež a pritom mi pustil ruku a ja som si ich obe schovala za chrbát.
„Sadnúť." Povedal profesor keď prišiel do triedy.
„ Čo si mi tam naznačovala?" opýtala som sa Lei.
„Aby si mu nepovedala, že s ním ideš dnes večer von."
„Prečo? Veď sama si povedala, že je to fajn chlapec."
„Sia zobuď sa! A čo Justin?" povedala mi a ja som si v tej chvíli všimla dievča ktoré sedelo za nami ako počúva náš rozhovor.
„Hej! Nemáš čo robiť až počúvať náš rozhovor?" rázne som sa jej spýtala.
„Nie, nie. Prepáč. Obe mi prepáčte."
„Kde sme prestali? Aha pri Justinovy. Takže? Chceš sním chodiť Sia?"
„Jasné, že chcem. Ale môžem mať aj priateľov nie? Okamžite mi podaj zrkadielko Lea."
„Tu máš." Hodila mi ho do ruky.
„Ďakujem!" odpovedala som jej sarkasticky.
„Hovor o Justinovy. Rýchlo." Dodala som a nastavila som zrkadielko tak aby som videla to dievča za nami.
„Tá mala suka zase počúva."
„A dosť! Čo si o sebe myslíš, že kto si?" vyštekla som na ňu.
„Nikto."
„Presne si nikto! A preto počúvaš môj rozhovor." Kričala som po nej. Celá trieda po mne pozerala.
„Slečna Sia deje sa niečo?" spýtal sa profesor.
„Či sa niečo deje? Áno deje. To dievča počúva rozhovor. Môj rozhovor s mojou kamoškou."
„Na hodine sa nemáte čo rozprávať slečna."
„Je to dôležité. Dôležitejšie než smrť."
„ Áno má pravdu. Je veľmi dôležité to, že ju Justin podvádza." Povedalo to dievča.
„Čo si to povedala ty krava?"
„Sia dýchaj. Nebudeš sa znižovať na jej úroveň." Prišlo ku mne nejaké dievča čo som vôbec nepoznala a chytilo ma za plece.
„Áno presne." Povedala Lea.
„Pán profesor môže ísť Sia na chodbu aby sa nadýchala čerstvého vzduchu?" spýtalo sa ho to dievča ktoré ma držalo za rameno.
„Je to nevyhnutné?" opýtal sa.
„Áno je." Povedala som.
„Tak choď. A ty choď s ňou." Ukázal na to dievča ktoré ma ešte stále držalo. Pomaly som sa postavila a ona ma vyviedla na chodbu.
„Vďaka." Poďakovala som sa jej.
„Niet začo." Povedala a hanblivo sa usmiala.
„Ako sa vlastne voláš? Nepoznám ťa. Si tu nová?" opýtala som sa jej.
„Nie chodím s tebou na chémiu už dve roky. Volám sa Ashley. Ale nerozprávali sme sa." Povedala mi. Mala by som si viac všímať ľudí...pomyslela som si.
„Kto bola tá baba?" Spýtala sa Ashley.
„Tá baba? Ona niekedy chodila s Justinom. Volá sa Clara. Je tretiačka ale neviem prečo chodí s nami na chémiu. S Justinom chodili rok a nikto sa medzi nich nedokázal postaviť až pokým si tu neprišla pred dvoma rokmi ty. Justin jej asi druhý deň čo si tu bola povedal pred celou jedálňou, že je koniec. Vraj čakal na princeznú tejto školy, samozrejme myslel teba. Ale ak môžem dám ti radu. Podľa mňa sa len Justin pretvaruje. Nie je taký, aký sa zdá byť. Je to idiot. Podľa mňa chce mať ešte väčšiu prestíž a väčší rešpekt a to si získa len tak, že bude chodiť s tebou."
„A ty to všetko odkiaľ vieš?"
„Som sesternica Justinovho kamaráta."
„Josha?" vyvalila som na ňu oči a ona prikývla.
„ Clara je suka a bola suka stále." Povedala.
„Začínaš sa mi páčiť Ashley." Povedala som jej. Ale prestaneš sa mi páčiť, keď sa budeš naďalej takto obliekať...potichu som dodala. V tej chvíli zazvonilo a Lea vyšla z triedy ovešaná mojimi vecami.
„Ty si poklad Lea." Povedala som jej a ona sa len usmiala. Ashey ešte stále stala pri mne.
„Ak ju budeš chcieť zabiť s radosťou ti pomôžem." Povedala mi Ashley.
„Beriem ťa za slovo."
„Sia!" zakričala ešte za mnou.
„Áno Ashley?"
„Budem ťa voliť za kráľovnú tejto školy. Nie si taká ako ostatné." Povedala mi a usmiala sa.
„Ďakujem."
„Takže už si ma vymenila?" spýtala sa ma Lea.
„No to určite. Teba nikdy." Odpovedala som a objala som ju.

Ahojte kočky! :) Dúfam, že sa Vám môj príbeh bude páči a vážne sa Sia časom zmení takže to nebude o nijakom namyslenom dievčati:D Prosím napíšte mi do komentárov či to budete čítať, aby som vedela či pokračovať alebo nie. Vďaka :))a určite mi dajte vote a ak chcete pokojne napíšte do komentov, aby som venovala ďalšiu časť:) a ja ju aj venujem

Neuveriteľná zmenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora