Ea ,acea fata vie dar tot odată fără viață ,pentru ca nu mai putea trai fără mama ei ,care a cedat din viață acum un an .Se simțea goala ,inexistenta, nesimnificativa,un nimic. Era singura pe lume ,ce putea sa facă ? Nimeni care să-i întindă o mana de ajutor ,nimeni care s-o asculte când îi e greu.Si totuși nu își dorea sa moara ,niciodată nu a vrut asta, ba din contra ,a ales sa vadă viața ca pe un dar nu tocmai foarte frumos ,dar nu a decis sa îl piardă . Așa ca a ales sa lupte ,singura ,în lumea ei . Dar atunci când se făcea seara și luminile felinarelor se stingeau ,ea plângea pentru ca asta o făcea sa uite de toate răutățile care i se puteau întâmpla. Ea ,o fata ,singura într-o casa așa de mare care locuia într-un cartier cu oameni nu tocmai liniștiți .Dar tot ce spera era ca va veni cineva ,un ajutor ,orice care sa o ia de acolo și sa o ajute sa fie alături de ea.
Se făcu seara ,Mia stătea ghemuita în fata focului și suspina ,nu-i era de niciun ajutor dar cum altfel ar putea un copil de 16 ani sa treacă peste moartea mamei sale ,fără sa lăcrimeze ,sa o jelesca mulți ani de la plecarea ei ,poate ,într-un loc mai bun dar departe de singurul copil pentru care si-a sacrificat viața .
Mama Miei a salvat-o de la înec în timp ce o furtuna ciudata a început în timpul unei zile călduroase ,iar cele doua se relaxau într-un lac nu tocmai adânc ,dar a fost îndeajuns încât să-i răpească viața mamei sale .
Mia ,iubea focul pentru ca se gândea ca doar el îi putea oferi căldură și protecția de care avea nevoie ,chiar dacă știa ca dacă ar fi un jaf în casa ei acesta nu ar fi ajutat la nimic ,totuși pe ea o liniștea.
Era 5 dimineața, frigul de afară parcă încerca să intre în casa pentru a se încălzi și a se transforma în vapori de aer cald ,Mia dormea ghemuita în micuțul ei pat .Ea dormea în cea mai mica camera ,iar casa ei era foarte mare ,dar niciodată nu i-au plăcut lucrurile extravagante. La geam se auzi o bubuitura puternica ,se gândea ca sunt adolescenții care încearcă sa o sperie ,ca de fiecare dat dar acestea deveneau din ce în ce mai profunde și mai zgomotoase .Se dădu jos din pat și deschise geamul ,se gândi ca putina zăpadă nu avea ce să-i facă .Deschide geamul și bătăile se opresc ,dar pentru orice varianta își scoate capul pe geam și striga ,,ţânci neciopliți încetați sa mai aruncați cu bulgari în geam ,ca altfel vi-o incasati".Apoi chiar de lângă fereastra ei se aude un ras înfundat ,era un barbat ,cam răcit se părea ,stătea pe micul acoperiș de la terasa casei și o privea pe Mia amuzat .
Mia nu știa ce sa zici sau sa facă pentru ca o cuprinse panica ,se gândea ca ar putea sa o omoare sau sa o bata sau multe alte chestii teribile . Dar acel barbat s-a apropiat mai mult de Mia ,iar ea si-a dat seama ca era doar un simplu bătrânel ,care se uita cu ochii blajini la ea și îi spune aproape șoptit :-Nu te speria ,micuțo, n-o să-ți fac rău ,sunt pașnic .spune încă râzând.
-Hah ,sa nu mă sperii?!Adică un bătrânel sta cocoțat pe un acoperiș lângă fereastra mea ,arunca cu bulgari în geamul meu ,și îmi spune sa nu mă sperii ? replica Mia înbufnata.Apropo pot sa te întreb un amănunt micuț ,cum ai ajuns aici sus având în vedere ca nu exista nicio scara ?!
-Cu puterile magice .îi spune serios.
-Ți se pare ca am chef de glume ? Se înroșește de furie Mia.
-Nu ,hei ,uite am venit aici pentru ca am o misiune foarte speciala .
-Și tu ești Elful lui Moș Crăciun?
-Hei ,puștoaico,eu nu te-am jignit .spune furios Elful .
Mia se uita cu o fata rugătoare sperând ca ăsta îl va face sa continue ceea ce a început despre ,,misiunile lui".
- Bun ,trebuie sa vi cu mine ,fara comentarii ,fără reproșuri sau alte lucruri fără sens pentru ca oricum vei face ca mine .Tu alegi ,calea grea sau calea ușoară .
-Ești atât de amuzant!Tu crezi ca eu o sa te urmez ,undeva bătrânelule? Asculta la mine ,te înșeli amarnic ,o sa chem politia chiar acum dacă nu-ti cari fundul de pe proprietatea mea !Mulțumesc de înțelegere ,la revedere.
Apoi Mia trântește fereastra cu forță ,aproape scotand-o din țatani .
Dar ea nu-si dădea seama ca alesese fără sa vrea partea grea din ceea ce va urma ,pentru ca mai apoi când ieși pe hol sa se asigure ca întreaga casa a fost încuiată și bine asigurata ,se întâlnește cu...
CITEȘTI
Cold heart
FanfictionÎn aceasta carte este vorba despre o fata puțin mai altfel decât majoritatea ,numele ei este Mia ,ea descoperă adevărul încercând sa lupte cu ceva ce îi face rău ,propria conștiința . Își creaza personaje proprii în creier de care se îndrăgostește...