Capitolul III

91 9 0
                                    

MIA POV.
M-am trezit ,eram într-o camera de spital normala ,nu-mi amintesc nimic din ultimele zile .Oare ce mi s-a întâmplat ? Îmi e foame ,la dracu!
Mi-am scos perfuziile din mana și am ieșit pe hol ,eram îmbrăcată în niște pijamale albe ,largi ...ce josnic .
Trec prin sala de așteptare ,și toții moșii mă priveau ca niște șoricei blânzi, iar eu eram motanul cel rau ,patetic.
Văd 2 asistenți care aleargă spre mine :
-Domnișoară Mia!Stați!!Nu puteți ieși!
-O du-te la dracu !spun eu iar apoi încep sa alerg . Mă simțeam așa de flexibila ,cred ca perfuziile alea si-au făcut efectul .
Ies din curtea spitalului în ritm alert ,mda...cum credeam cei doi pampalai nu s-au obosit sa mă mai urmărească și afară , asistenți cretini și falși ,de parcă le-ar pasa de unul din pacienți.
Observ ca sunt îmbrăcată în pijamale ,mă apuca un ras isteric ,iar toți oamenii încearcă sa stea cât mai departe de mine , hm...poate sunt nebuna ?da ,poate . Intru într-un magazin ,imi iau niște blugi rupți ,un maieu alb și o cămașă în carouri ,tenesi albi ,mă schimb în camera de proba ,apoi sunt pregătită să fug ,adică serios voi va așteptați sa plătesc? Nu? Așa credeam și eu :)
Am ieșit de acolo după ce m-am îmbrăcat ,prefacandu-ma ca mă duc spre casă ,când am ajuns aproape de ușa , am fugit repede prin ea ,și nu m-am uitat în urma .Toți angajații țipau ,,hoata!!" sau ,,sunați la politie!" ,dar oricum mie nu-mi pasa . Am alergat cât m-au ținut picioarele pana am ajuns la niște blocuri imense ,m-am furișat printre ele , apoi m-am ascuns după un tomberon ca să-mi trag sufletul . Era seara ... hm și era puțin sinistru dar nu-mi pasa ,nu-mi mai pasa de nimeni și nimic ,totul era perfect .Nu-mi aduc aminte unde stau ,dacă am părinți ,prieteni sau unde învăț .Sigur nu am ,dacă aveam erau lângă mine la spital ,wtvr . De pe strada liniștită se aud niște râsete de băieți ,sigur niște cocalari care încercau sa cucerească ceva , dar apoi mi-a venit o idee .
Ies ușor de după tomberon ,și le spun cu o voce de pisicuță jucăușă :
-Bună băieți ,cei cu voi pe aici în seara asta?
Apoi ei cu niște zâmbete tâmpe pe fata ,se apropie și încearcă sa mă atingă ,îi las să-si facă voia ,iar mai apoi cu grija le bag mana în buzunar scoțând de acolo cheile ,banii ,ich șervețele folosite ,riscul meseriei .
Le îndes pe toate la mine prin haine și le spun ca as vrea sa merg la unul dintre ei acasă asta pentru ca erau 2. Ei ușor surprinși aproba din cap ,și îmi spun să-i urmez ,zis și făcut .
Am ajuns în apartamentul unuia dintre ei ,unul se așează pe pat ,iar celălalt se duce în bucătărie ,observasem ca avea chei în fiecare ușa .Îl urmez pana în bucătărie care era în capătul holului , închid ușa după el și îl încui acolo . Primul iepure a fost prins în propria capcana . Mă întorc în camera și îl găsesc pe cel de-al doilea în boxeri cu niște cătușe în mana ,asta o sa fie mai ușor decât mi-am imaginat . II spun pe un ton lin și sexi :-Iubire vrei sa ne jucam ?Apoi zâmbesc ca o perversa incurabila ce sunt .
-Sigur pisi ,imi spune pe un ton de violator în serie .Mă întind peste el ,îi leg cătușele de pat ,îl pup pe abdomen ca un fel de rămas bun ,iar apoi îi dau un șut in bărbăție.
-Tarfa! Urla în spatele meu , dar prea târziu pentru ca eu deja alergam pe scări .
Ies din bloc apoi mă busesc brutal de un băiat al dracu de chipeș ,bine făcut ,de vreo 1.90 , care îmi zâmbește ,o doamne ce-o sa mă mai distrez.

Cold heartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum