Se întâlnește cu Elful care se pare ca nu era deloc mic ,ba chiar cu 10 cm mai înalt decât ea ,aproximativ vorbind .Ceea ce m-a făcut să-i numesc elf au fost urechile ,poate am exagerat puțin .
Gândurile Miei :
Este chiar în fata mea ,nu știu ce sa fac ,o nu nu nu ,visele cele mai groaznice devin realitate acum . Am alergat repede spre baie, acolo sigur voi găsi ceva cu care să-l lovesc în cap ...Asta înseamnă ca trebuie sa fac cuiva rău ,nu, acum nu mai am timp sa mă gândesc la asta. Am fugit spre baie care era în partea opusa a scărilor pe care urcase el ,bănuiesc .Alerg repede ,închid ușa în urma mea și smulg dusul ,cred ca e o arma de auto-aparare foarte buna ,da ...pe cine păcălesc... Mia ,ești o toanta ! Sunetele se opresc, el nu mă urmărește...Ce se întâmplă!?
Deschid ușa ușor ,nu pot sta aici la nesfârșit ,asigurandu-ma din toate părțile ,alerg în alerta pana la scări de acolo tot ce știu e ca cineva îmi pune piedica ,mă lovesc brutal cu fata de scări și de acolo memoria mi se intetoseaza.
Mă trezesc cu o durere imensa de cap și de burta ,nici coloana nu pot spune ca mă doare mai puțin ,dar ce dra...? În fata mea apare un fel de femeie cu un ochi îmbrăcată într-un halat alb ...nu ,nu,nu e deja prea mult . Am țipat ,am urat ,am zbierat de parcă toată teama și frica care mă cuprindea dispăreau o data cu țipetele mele . Mai apoi au venit mai mulți monștrii ,erau de-a dreptul monștrii ,da...acum știu ,mi-am dat seama ce e ăsta ,e un spital al monștrilor ...cred ca glumești ,cum sa mi se întâmple așa ceva ?Oare visam ?Dar cu palmele pe care mi le-au dat asistenții și cu toate durerile pe care le aveam, oricum i-as fii spus, doar vis nu.
De ce mi se întâmplă asta? Am fost legata la ochi și acum ce ?O sa mor? Ok ,asta pare mai normal decât tot ce se întâmplă aici . Am mers ,am mers, pana ,,insotitorii"mei s-au oprit ,mi-au dat jos eșarfa de la ochi ...și ,o Dumnezeule...eram în fata unei oglinzi . Eram oribila,ochii îmi erau vineți , obrazul era umflat culoarea de vinețiu indreptandu-se spre un galben ,aveam hainele rupte și parul tăiat ,stai ce?! Minunatul meu par negru ,lung pana la jumătatea spinării ,acum era tuns pana la umeri și nu va imaginați ca șuvițele sunt egale ,arata de parcă cineva m-ar fi jumulit .De ce...de ce merit eu toate astea?Nu am făcut rău nimănui ,niciodată nu am vrut răul nimănui, am încercat sa fac totdeauna lucrurile sa fie pe placul celorlalți nu al meu...de ce?
Apoi în încăpere a intrat un om...un om?! Printre atâția monștrii exista și oameni ,am preferat sa nu spun nimic ,sa stau și sa privesc ,nu mai aveam energia necesara de a vorbi . El a fost adus în fata oglinzii exact lângă mine și el era bătut ...oare ce i s-a întâmplat ?amuzant ca mă gândesc la alții în momentele astea când eu arat ca un balon umflat și vânat. Apoi Elful ne-a spus serios: -Sa va răspund la întrebarea pe care sunt sigur ca va macină pe amândoi ,de ce sunteți aici ? Ei bine ,sufletul vostru a fost pus la încercare.
O,nu ,cred ca glumești! Cum adică sufletul meu ...frica începe să-si pună amprenta asupra mea ,cred ca o sa leșin aici.
-C-cum adică ?Sufletul nostru?
- Arătați exact cum e sufletul vostru ...
-Dar eu nu am făcut rău nimănui, nu sunt rea...
-Nu mai lăsat sa termin ,voi când ați ajuns aici arătați la fel cum va vedeți în oglinda zi de zi ,ei bine cu câteva zgârieturi ,nu sunteți ușor de capturat ,mai ales tu pustoaico. Spune el incruntandu-se la mine .
-Dar acum...O sa va ușurez suferința, am văzut povestea fiecăruia ,amândouă sunt tragice de-a dreptul...iubesc tragedia!
-Nu m-ai lămurit cu ceva ,de ce arătăm așa,mă dor toate oasele...
-Ei bine puștoaico ,aici asistenții au fost și ei la rândul lor în cazul vostru , dar ei au avut sufletul urat și acum au devenit asemenea lui .Așa ca din gelozie și ipocrizie unii dintre ei au început sa va atace pentru a va confunda eu cu persoanele de genul lor ,și sa va trimit în exil ,dar ați avut noroc ...
Muream ,muream în înăuntrul meu ,sau eram moarta deja?
-Așa ca am văzut cum e viața voastră ,iar acum o sa va iau sufletele și o sa le înlocuiesc cu unul fără sentimente ,unul de gheata. Apoi iese râzând din camera ,iar eu îl vedeam de jos ,pentru ca deja leșinasem .
CITEȘTI
Cold heart
FanfictionÎn aceasta carte este vorba despre o fata puțin mai altfel decât majoritatea ,numele ei este Mia ,ea descoperă adevărul încercând sa lupte cu ceva ce îi face rău ,propria conștiința . Își creaza personaje proprii în creier de care se îndrăgostește...