Bölüm 4 "İlk Olay"

33 3 3
                                    

Ali,kardeşinin kendisine gösteren tavırlar yüzünden iyice yalnız kalmıştı. Bir yandan da izin günü sona eriyordu. Bugün pek fazla birşeyler yapmadı ve saat 21:54 olmuştu,Ali çaresiz bir şekilde yatağına girdi ve uykuya daldı. Sabah saat 06:48 de polis karakoluna gitti ve hala üzgündü.

İçeri girdiğinde Kamil Bey onu odasına çağırdı. Ali oraya doğru gitti.

Kamil Bey:Önemli bir konu var... Birkaç adam Zeki isminde bir adamı kaçırmışlar. İlgilenmenizi istiyorum. Aldığım bilgilere göre kaçıran adamlardan biri Haydarmış.

Ali:Emredersiniz Amirim, bitmiş bilin...

Ali bu konuların ustasıydı. Cem izinde olduğu için bu olaya katılamayacaktı. Ali çok rahattı bu yüzden.Olaya Furkan gelecekti. Bekir gelecekti.

Hemen polis arabasına doluştular ve yolculuk başladı.Olay yerine vardıklarında ortalıkta kimse yoktu. Birden ortaya dağıldılar. Haydar öne çıktı.

"Sizin burada ne işiniz var!?" dedi Haydar.

Ali:Beni hatırladın mı?

Haydar:Yine mi sen,nerede dolaşsam seni görüyorum! Ama bunlar kim?

Ali:Sanane be adam! Furkan,Bekir kelepçeleyin ellerini! Karakola gidiyoruz.

(Karakolda)

Ali:Söyle Haydar efendi! Neden günahsız bir adamı kaçırdınız?

Haydar:O mu günahsız? Haha! Bize nasıl kötülükler yaptı? Biliyor musun?

Ali:BİLMİYORUM!! BİLMEKTE İSTEMİYORUM!

Haydar:Ne yapacaksın? Senden korktuğumu mu sandın?

Ali:Sonun geldi Haydar bey! Atın bunu hapise!

Ali böylelikle Haydar'ın icabına bakmıştı. Ama daha icabına bakılacak birsürü insan vardı.

Diğer bölümlerde görüşmek üzere...
Votelarınızı bekliyorum. :))))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Komiser AliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin