Kreu 1

940 35 6
                                    

Ishte dite e ftohte dimri , nentor ishte erresuar po ecja buze trotuareve te Londres dhe si gjithmon dhe ate dite po binte shi .Kur po merja kthesen ne nje rrugice te vjeter degjova te shtena dhe nje ulerime femre ,e mabajta veten dhe u fsheha pas nje makine ,pamja ishte teper e qarte dy burra sec kerkonin te trupi i vrare i asaj te gjore , pasi kostatuan se nuk kishte ate cka ata kerkonin u larguan .Dy burra te gjate me mjeker dhe te serte ne fytyre njeri kishte nje te care ne vetullen e majte , mbaj mend qe po ai person telefonoi bosin po po keshtu e quajti ,dicka i tha nuk munda ta degjoja pasi foli me ze te ulet .Me pas u larguan duke lene ne rrugice trupin e pajete te gruas .Dukej nje grua reth te dyzetave , kishte floke kacurela ngjyre portokalli me nje pallto roze .U largova menjeher me pas dhe gjate gjithe kohes me rrinte ne mendje ajo skene e frikshme .Une isha deshmimtar i nje vrasjeje .Te nesermen ne mengjes tek kaloj stacionin ne lajme shoh se lajmi kishte ber buje ajo grua ishte menaxhere e nje banke te famshme ne Angli .Nje person i rendesishem thuhej qe un as qe e njihja . Nuk mund ta mbaja ate pesh ne vete prandaj shkova ne rajonin e policis dhe tregova gjithcka .
-Keto jane te gjitha ckam pare ate dite
-Mire , mire -tha Xhekson
Xhekson nje dedektiv me pervoj .Me i rendesishmi per pune te tilla teper i zgjuar dhe i pashem .
-Tani mund te largoheni .
-Benz , ate grua qe na tha shefi ta mbanim nen vezhgim ,mesa duket dicka kishte fshehur .
-Ketu gjerat po thellohen -Benz
-Duhet te gjurmojm tani ndonje nga familjaret e saj dike te aferm ndoshta do te zbulojm dicka .-tha Xhekson
-Ide e mire -tha Benz asistente e Xhekson .

Thesar i humburWhere stories live. Discover now