...

364 20 0
                                    

Ne zyren e inspektoriatit.

-Benz pra kemi nje leter , nje kod dhe per me teper mbeshtetjen e ish burrit te Klaudies , ai eshte nje agjent i FBI ka kohe qe e gjurmon kete ceshtje kjo eshte dhe arsyeja pse eshte ndar nga Klaudia por ajo nuk dinte gje duhet ta bente kete per te mos len dyshime tek mafja , i thash Xheremit (ishi i Klaudies) te pyeste Emin vajzen e saj per ndonje gje te dyshimt qe kishte ven re te e ema por eshte ende heret per ta ber kete sepse vajza eshte shume e lenduar dhe nuk flet pothuajse fare .
-Me fal zoti ispektor , por si e kuptove qe ai ishte agjent Fbi ?
-Me tha ai, kishte ven re menyren se si fola me zonjen Smith , arsyen pse vajta te dhoma dhe e dinte se nuk isha i dashuri i saj , ai njihte cdo person qe i afrohej asaj .
-A i the per letren ,kodin ?
-Ende jo nuk dua te perfshi Xheremin te kjo gje do ta zgjidh vet minsterin e kodit , tani per tani ai duhet te jet vezhgues dhe mbledhes te dhenash per ne.
-Xhekson je shume i kujdesshem .
-Kujdesi eshte motoja ime Benz .
-Pra cfare do te bejme me kete .
-Nje kod prej 4 shifrash 4567 ,cfare mund te jet ?-tha Benz kurjoze
-Se di por do ta zbulojm shume shpejt.
-Nese te duhet ndonje ndihme prej meje do me thuash .
-Po sigurisht .

Xhekson e telefon Xheremi i cili kerkon ta takoj menjeher.
-Benz me telefoni Xheremi te shohim cdo te thot .
-Ok .

Takohen dhe Xheremi del ne teme .
Sot isha te shtepija e Klaudies pasi cova Emin per vizit te gjyshja e saj kalova dhe nje here nga dhoma e Klaudies hapa dollapin per te kontrolluar dicka ne rroba .Nje pallto roze dukej se ishte lar tani afer pasi ishte shume e paster si e qeskes tek kontrolloja vura re se njeri xhep ishte pak i grisur dhe gjeta kte .

Ishte nje celes me nje forme jo te zakonshme si celes thesaresh do ta perkufizoja .
Aha mendoi me vete Xheksoni domethene ate dite ata po kerkonin kete .
Fshehje e mire Klaudia mendoi me vete askush nuk do te verente nje te car te vogel ne xhep ne nje situat vrasjeje ku mendimi i pare eshte t'ia mbathesh.
-Xheremi kushdoqofte ta mbaj kete celes un apo ti rendesi ka te jete ne nje vend shume te sigurt .
-Mbae ti celesin.-tha Xhekson
-Tani duhet te takohemi shpesh dhe te shtepia e Klaudies pasi ata njerez mund te kercenojne familjen , nuk do te ndalen deri sa te gjejne kete .
-Po ide e mire .
Vazhdon..

Thesar i humburWhere stories live. Discover now