Nje dite pas vrasjes Xhekson kishte planifikuar te shkonte te shtepia e familjareve per ngushellime duke u shtirur si nje mik i zonjes .Zonja sipas informacioneve quhej Klaudia , ishte nje femer e divorcuar me nje femije , nje vajze trembedhjete vjecare .
Xhekson parkon makinen e tij lukzoze Porche ne oborrin e viles se zonjes Smith e cila ishte mamaja e Klaudies , nje grua aristokrate e cila zoteronte e vetme nje vile perrallore 5 kateshe ngjyre e bardhe me nje arkitekture bizantine , nuk mungonte pishina ne ambjentet pereth shtepis dhe gjelberimi .Zonja Smith sipas te dhenave ishte nje zoteruese e disa pronave ne Angli qe jane trasheguar brez pas brezi mbiemrit te bashkeshortit, burri i saj kishte vdekur para disa vitesh si pasoje e nje infrakti .Xhekson hyn ne shtepi.Kishte shume personalitete njerez te ngritur qe kishin shkuar per ngushellim .Xhekson i drejtohet zonjes Smith .
-Zonja Smith , ngushellimet e mija per vajzen tuaj .
-Faleminderit dhe ju jeni .
-Me falni une quhem Skot .
-Jam nje mik i vjeter i klaudies dhe jam ndier shum i pikelluar per ndodhine do te doja shume te isha dhe njeher prane kujtimeve te saj .
-Ah ju kuptoj ndoshta jeni ndonje i dashur i saj ,por megjithate mund t'ju ndihmoj per tu afruar me kujtimet e saj .
-Ne kat te dyte dera majtas eshte dhoma e Klaudies mund te shkosh ka plot sende te sajat per ta ndjer me afer ate.
-Faleminderit znj.Smith .
Xhekson ngjitet lart dhe mendonte se si fati e ndihmoj per te gjetur ndonje prove tek dhoma .
Hyn ne dhome dhe sheh se cdo gje ishte ne vendin e vet , ulet te krevati i saj dhe ve re mbi tavoline nje foto te Klaudies me vajzen e saj .Tek shihte foto pas kornizes ishte nje numer , nje kod mendoi me vete , e mori kodin dhe e shenoi ne celular per te mos e harruar .Hapi dhe syrtarin e komodines per te gjetur ndonje gje por kishte vetem sende kozmetike papritur i bie nje send ne shesh ulet ta mari por pikerisht posht krevatit gjen nje leter te bere top e merr e hap dhe lexon .Me ndihmoni ata po me drogojne , dora qe me ka ushqyer me helmoi me mori dhe..( atje eshte shkruar po i njejti kod qe gjendej pas kornizes se fotos ).
Do te vdes se shpejti e di .
Me mbroni vajzen , Emi shpirt i mamit te dua .
Jo jo po e hedh kete leter asnje nuk mund te me ndihmoj jam e marre...Shkrimi ishte jo i mire sikur dora e saj po dridhej me siguri ka qen nen efektin e droges , ata kan dashur ta cmendin ,e keshtu per ti dhen fund atij sekreti qe e kercenonte prej Klaudies e kan vrare .
Xhekson fut letren ne xhep , fikson pamjen e vajzes se saj dhe largohet nga dhoma .
Ai i drejtohet per here te fundit znj.Smith .
-Ju falenderoi dhe njehere per ndihmen tuaj .
-Emi besoj eshte nen kujdestarin tuaj .
-Jo e ka marr i ati tashme ai do ti qendroi afer per ca kohe .
-Do te doja ta ngushelloja Emin -tha Xhekson
-Ai me xhaket te zeze eshte i ati mund ta takosh.
-Faleminderit dhe njehere znj.Smith.
Znj.Smith ishte nje grua teper e vjeter , kishte nje veshtrim te akullt dhe te percillte krenari , dukej se e mbante veten fort dhe pas vdekjes se vajzes.Largohem dhe shkoj te takoj babain e Emit kjo situat po behej e sikletshme po sillesha sikur isha i dashuri i nje gruaje 40 vjecare me nje femije por duhet ta beja ishte e vetmja menyre per te zbuluar ndoshta dicka tjeter .
Duhet te deshifroja ate kod.
YOU ARE READING
Thesar i humbur
Teen FictionKjo histori do ju magjepsi me misteret dhe te papriturat qe shpesh do ju bejn te llogaritni pjesen e ardhshme nepermjet supozimeve ne koken tuaj. Me pak fjale asgje nuk eshte si duket .