▸"SENİN OLMAK İSTİYORUM," DEMİŞTİN...

85 8 2
                                    


Bölüm şarkısı: Echos - Leave Your Lover

-

                                                                                                                                                                                                                                                    17.01.2017

Sevgili Maia,

Her şeyi gözden çıkarmıştın sevgilim. Benim olmak istiyordun, tüm varlığınla bana dolmak...

O gece sırılsıklam geldin bana. Kapımı açtığımda karşımda seni görünce şaşırmadım. Evindi burası senin, istediğin saatte gelirdin. Kapıyı açar açmaz bana sarılmıştın ve birlikte ıslanmıştık. Bir süre öylece kalmıştık. Sonra küçücük avuçlarınla kocaman yüzümü kavrayıp dudaklarıma sarılmıştın. Ben bakıya bakan bir dağ gibiydim. Sana susamıştım. Sende dudaklarında biriktirdiğin 'can suyumla' hayat vermiştin bana.

Sonra yavaşça bedenimde gezdi ellerin. "Senin olmak istiyorum," dedi dudakların usulca. Bu günahı söylemekte hiç de güçlük çekmeden hem de.

Şaşırmıştım. Gecenin bir saatinde, sırılsıklam bir halde kapıma dayanıp benim olmaya gelmen şaşırtmıştı beni. Ama bu sendin Maia. Yaptıklarına şaşırmamam gerektiğini ilişkimize başladığında da söylemiştin. 

Sonra tekrar öptün beni. Hiç bu kadar hırsla öpmemiştin. Bir şey vardı bu öpüşünün altında. Benim çözemediğim bir giz. Sonra yatak odasına sürükledin beni .

Bu büyük günahın içinde yan rolmüşüm gibi hissettim. Öyle hissettirdin bana. Sonra 'içimde hissetmek istiyorum' seni dedin. Yönetmen olan sendin, ne dersen onu yaptım bende. Sanki usta gibiydin Maia... Bu günahla defalarca kez yüzleşmiş gibi bir halin vardı. Bu teslimiyeti binlerce kez yaşamış gibi...

Bir an 'hayır' dedim kendimi avutmak istercesine. Ama olmadı...

Bu günahla hiçbir zaman savaşmamış, tekrar tekrar yazılmasına izin vermiş gibi bir halin vardı. Seni çekip kurtarmak istedim. Ama yapamadım. Belki yapsaydım böyle olmazdık sevgilim. Belki sen şuan kollarımın arasında olurdun. Kömür karası saçlarında dans ederdi parmaklarım. Ama sen o kadar dik başlıydın ki, elimi uzatsam bile tutmazdın bilirdim. O yüzden dokunmadım. İstedim lakin bu cesareti gösterecek yürek yoktu bende.

Özür dilerim Maia.

Sana yardım edemediğim için beni affet.

                                                                                                               Barrie

                                                                                                               Barrie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CANÖZÜM #WATTYS2017 ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin