Bölüm şarkısı: Michl - Kill Our Way To Heaven
-
21.01.2017
Sevgili Maia,
Rüyama gir demiştim. Dün gece gelip, beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim. Perdenin altından arsızca giren güneş ışınlarına küfür etmeden uyandım bu sefer. Sen gittiğinden beri gece dostum, gündüzler ise baş düşmanım oldu.
Rüyamda seni gördüğüm için sevindim lakin nefretim sevincimden daha büyük.
Rüyamda öylece karşımda duruyordun. İlk birlikte olduğumuzda üzerine cuk oturmuş, seni sanat eseri gibi göstermiş olan geceliğinle karşımdaydın. O kadar güzeldin ki Maia. Saç uçlarına kadar dikkatle baktım. Ne kadar bakarsam bakayım doyamadım ama olsun.
"Senin olduğum için mutluyum. İlk defa içimde birini hissederken mutlu oldum. Kadın olduğumu hatırlattın. Bana, kırılmasından korktuğun bir biblo gibi davrandın. Teşekkür ederim güzel adam." Diye fısıldadın...
"İlk defa," dedin...
"İlk defa içimde birini hissederken mutlu oldum," dedin.
İçinde milyonlarca insanı hissetmiş, hepsinden ayrı yorulmuş, ve sadece bende mutlu olmuş olduğunu söyledin. Bu ne demekti Maia? Sadece bana ait değil miydin? Başka adamların yatağında, onları da mı mutlu etmiştin?
Kötü oldum Maia. Sana bunları yaşatanlara nefretim büyük. Neden bana bahsetmedin sevgilim? Pavyon kadını olduğunu neden söylemedin? Neden acı çektin? Yardım ederdim sana. Ne pahasına olursa olsun seni bu pisliğin içinden çekerdim.
Ah bir anlatsaydın Maia. Her şey daha farklı olurdu, daha güzel...
Derin düşüncelerle baş başa bıraktın beni. Ölümünün ağırlığı yetmezmiş gibi, başka şeyler de yükledin bu aptal adamın sırtına.
Sana da nefretim büyük Maia. Sana bunu yaşatanlara olan nefretim kadar büyük hem de... Bu durumda suçluluk payı en büyük olan kişiler o şerefsiz, oruspu çocukları. Ama senin de payın büyük. Bu günaha ortak olduğun, benden yardım istemediğin için onlarla eşdeğer görüyorum seni.
Kırıldım sana Maia.
Rüyalarıma böyle geleceksen gelme kadın!
Beni üzeceksen gelme!
Barrie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANÖZÜM #WATTYS2017 ASKIDA
RomanceVe sen... Her şeyini harf harf, ilmek ilmek, kendim dokumuş gibi bildiğim kadın. Bir avuç toprağın altında sonsuzluğa yattın. Canım yanıyor, her gün çocuklar gibi ağlıyorum. Özlemin hayatımı günden güne zorlaştırsa da, dayanmaya çalışıyorum.Yanınday...