Bölüm şarkısı: Oh Wonder - White Blood
-
12.01.2017
Sevgili Maia,
Sen gittiğinden beri karanlık dehlizlerde kayboluyorum. Ruhumun derinlerinde acı, bir çığ gibi büyüyor. Üzerime devrilecek diye ödüm kopuyor. Bir yandan devrilse de sana kavuşsam desem de, bir yandan da olmaz diyorum. Maia burada olsaydı ölmeni istemezdi.
Bazen yokluğunu haykırmak istiyorum, yüreğinin yanımda olmayışından duyduğum hüznü herkes bilsin diye. Kömür karası gözlerinle aydınlattığın gecelerim kapkaranlık. En çok da bunun için üzülüyorum. Karanlığa gömdün beni ve ben bu karanlıkta çok korkuyorum.
Son mektubumda kokunu bulacağımı söylemiştim. O gün bugündür kara kara düşünüyorum. Sigaranın zehirli dumanını içime çektikçe, kokunu nasıl saklayabileceğim hakkında birkaç fikir sahibi oldum. O sevmediğin, her çekişimde ciğerlerimi doldurup, bir gün beni öldürebileceğinden korktuğun sigara bana yardım ediyor.
Kokun diyorduk. Kokunu saklamanın bir yolunu buldum. Mektubu yazdıktan sonra gidip kavanoz alacağım. Senin en sevdiklerinden... Hani şu renkli olanlardan.
Her sana gelişimde bir avuç toprağını bu kavanozun içine koyacağım. Yatmadan önce içime çekeceğim. Bu da seni, benim yanımdaymışsın gibi hissettirecek sevgilim. Maia. Sana ulaşmak ne kadar da zormuş sevgilim.
Kokuna ulaşmak sana ulaşmaktan daha da zor. Ama buna bir çözüm yolu bulduğum için çok sevinçliyim. Yokluğunda kokunla avunacak olma fikri cazip gelmese bile, gece yatarken seni yanımda hissetmek, kokunu içime çekmek, bedenime, her bir hücreme de iyi gelecek.
Senin kokunu çekmediğim her gün yavaş yavaş işlevlerini yitiriyor onlar da.
Biliyor musun?
Senin kokuna o kadar alışmışlar ki; sigaranın dumanından bile nefret ediyorlar. Sen hayatıma girmeden önce her gün bir paket bitirmeye zorlayan hücrelerim, senin kokunu çektiklerinde sigaraya tahammülleri kalmamıştı. Bedenim de alışmıştı sana.
Toprak fikrine yardımcı olan hücrelerim sanırım senin kokunu istedikleri için böyle bir işe kalkıştılar. Yoksa sana yemin olsun ki, sigara dumanını her çektiğimde midem bulanıyor. Senin kokunu istiyorlar.
Sana hasretim büyüyor Maia.
Her bir hücrem sana hasrer sevgilim.. Barrie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANÖZÜM #WATTYS2017 ASKIDA
Roman d'amourVe sen... Her şeyini harf harf, ilmek ilmek, kendim dokumuş gibi bildiğim kadın. Bir avuç toprağın altında sonsuzluğa yattın. Canım yanıyor, her gün çocuklar gibi ağlıyorum. Özlemin hayatımı günden güne zorlaştırsa da, dayanmaya çalışıyorum.Yanınday...