Don't ever tell

62 9 0
                                    

-C... Cine esti?
Apoi a fost liniste. Liniste de parca tot timpul asta as fi fost singura, dar linistea asta nu a durat mult. Cateva secunde mai tarziu am simtit cum gura imi este acoperita si cineva imi sopteste "Cosmarul tau...". Apoi a sarit pe geam si a disparut din raza mea vizuala.
Nu stiam ce sa fac. Sa sun la politie, sa tin asta pentru mine? Intrebare fara raspuns.
Mi-am luat laptopul si am inceput sa caut informatii despre el. Am intrat pe site-ul spitalului si am intrat pe lista pacientilor.
-Amanda Mc'Crane, Alessia Mercedes, Alex Wall... row.
Inghit in sec si dau clic pe poza cu el. Incep sa citesc in soapta de parca daca vorbeam tare el m-ar fi auzit si m-ar fi omorat pentru ca citeam informatii care nu trebuia sa le stiu.
-Nascut pe 18 iulie 1997, ce? Domnul Wallrow a fost internat in spitalul de nebuni din Seattle inca de cand era un copil. A fost gasit in casa parintilor lui in toiul noptii, acestia fiind macelariti iar Alex fiind plin de sangele lor. Politia nu putea sa bage in inchisoare un minor asa ca l-au dus la un psihoterapeut iar acesta a declarat ca trebuie dus la un spital de nebuni deoarece schizofrenia si personalitatea dubla erau severe. Cu timpul dupa sedinte de psihoterapie, docotrul l-a diagnosticat cu un mic inceput de anxietate. Pe data de 1.4.2015 Alex Wallrow a evadat din spital iar autoritatile il cauta. 1 aprilie... azi e 15 iulie, e disparut de 4 luni.
Am inchis laptopul si am inceput sa ma plimb prin camera si sa ma gandesc ce as putea face in privinta lui. Cand ma uit la ceas vad ca e ora 3:18 iar familia mea tot nu e acasa. Ceva s-a intamplat cu ei.
Ma imbrac cu ce apuc si ies din casa, luand cu mine un cutit. Ma plimb prin cartier incercand sa il gasesc.
-Daca as fi un criminal... unde m-as ascunde...
-In spatele victimei.
Spun deodata cu o voce care mi se parea cunoscuta. Ma intorc brusc si pozitionez cutitul in dreptul inimii persoanei. Era el isi pusese cutitul in zona coastelor mele.
Eram intr-o situatie critica de viata si moarte. Ma speria dar am incercat sa imi vin in fire. Fata aia alba, avea hanoracul si jeansii patasi de sange proaspat. Am incercat sa opresc transpiratia sa mai curga si genunchii da mai tremure. Am inghitit in sec si am intrebat.
-Ce vrei de la mine?
-2 lucruri, imi spune el formand un zambet bolnav, 1 sa ne jucam un joc si 2 sa nu spui nimanui despre mine.
Am scrasnit din dinti si am incercat sa mai spun cateva cuvinte.
-De ce eu?
S-a aplecat peste urechea mea si mi-a soptit:
-Ne cunoastem de mult timp, foarte mult timp... si daca peste o saptamana nu esti la abatorul cartierului, adio familie. Mai vorbim, Jessica.
-Fa... Stai!
Dar nu am mai putut zice ceva. Am fost lasata singura in noapte, fierband de frica si furie in acelasi timp. Ce vroia de la mine. De ce eu? Ce i-am facut.
M-am intors acasa si am facut un dus ca sa imi limpezesc mintile. Mai aveam o saptamana pana sa inceapa jocul lui murdar iar eu in saptamana asta trebuia sa ma pregatesc fizic, psihic si sa imi fac un plan prin care sa imi salvez familia de nenorocitul ala.
Am iesit din dus, m-am imbracat intr-un trening si m-am dus la sala ca sa ma antrenez la lupte cu cutitul.
*
Antrenoarea mea Lisa Hedgerson ma antrena 20 din 24 de ore ca sa fiu pregatita.
Era dura cand vedea ca nu ma concentrez dar si blanda cand observa ca nu puteam.
-Nu trebuie sa ai nimic in cap, imi spune ea, elibereaza-ti mintea. Tu te gandesti la adversar si arma, nu te gandi la nimic.
Am facut in tocmai dar m-am ales cu o taietura de cutit de la pleoapa inferioara pana la mijlocul obrazului. A doua oara a fost egalitate,cutitul meu fiind la beregata ei iar cutitul ei ma impungea in coloana vertebrala.
-In momente de astea trebuie sa iti omori adversarul inainte ca el sa te omoare. Daca iti baga cutitul in coloana vertebrala, in cel mai bun caz o sa ramai paralizata.
Inghit in sec si incep o alta lupta. A durat 15 minute dar am reusit sa o fac pe Lisa sa isi scape cutitul. Cu oportunitatea asta eu i l-am luat si am sarit pe ea cand avea garda jos, am pozitionat un cutit la beregata ei, altul in zona inimii si am strigat.
-Knock out!
Ea doar a zambit si mi-a spus.
-Esti pregatita.
-Dar m-am antrenat doar 23 de ore.
-Nu ai dormit deloc. Trebuie sa te odihnesti. Daca cineva te ataca esti gata sa maturi cu el pe jos. Si tine minte, capul este eliberat de orice stres, 0 ganduri.
La 10 like si 5 comm pun next, see ya.

TorturedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum