-Hai sa ne jucam, Jessica.
-O nu, o nu nu nu nu nu, nu, poate peste 2 zile fac 18 ani dar nu, nu acuma. Noapte buna, somn usor, 7 purici pe un picior.
Imi trag patura peste cap si ma prefac sa dorm ca sa scap de el. El se da jos de pe mine si naiba stie unde se duce. Ma ridic din pat si ma asez pe pervazul interior al ferestrei care dadea intr-un rau subteran plin de carasi japonezi si chinezesti.
-Ce frumos...
Dar nu am mai apucat sa spun ceva pentru ca atunci gura mi-a fost acoperita de alte 2 buze. El mi-a lins buza inferioara iar eu am deschis incet gura. Nu ma puteam controla. Creierul meu spunea sa nu dar corpul imi zicea altceva. Cand a intrerupt sarutul m-a luat in brate in stil mireasa, m-a asezat in pat si a inceput sa ma sarute pe gat. Cu o lacrima care mi se prelingea pe obraz am intrebat:
-C... Cine esti defapt?
Atunci un rau de lacrimi mi-au navalit fata. Fara sa stiu ce fac l-am imbratisat si mi-am bagat capul intre gatul si umarul lui. La inceput parea socat de reactia mea dar dupaia m-a imbratisat si a inceput sa ma mangaie pe cap. Ma simteam de parca il stiam de ani buni. Ma simteam aproape de el.
-Nu ma mai recunosti dar eu te recunosc Jessie.
-Ha?
Doar o singura persoana imi spunea Jessie...
~Flashback~
-Haide! strig eu si fug pe campia lata.
-Stai Jessie! aud o alta voce in spatele meu.
Apoi nu mai aud nimic. Ma intorc speriata si vad ca sunt singura.
-Yu... Yume? Yume! Yume!! Nu te juca asa! Nu e amuzant!
~End flashback~
Il imping si iau o perna si incep sa plang in ea. El ma mangaia pe cap si m-a pupat pe crestetul capului. Putea el sa fie. Mi-am ridicat ochii la el dar acuma... parca nu mai eram el... Simteam o energie neagra care se invartea in jurul meu. Alex s-a dat incet in spate.
Eu am inceput sa ma apropii de el. L-am lipit de usa si l-am intrebat:
-Cine esti cu adevarat? De ce ma simt asa de apropiata de tine?
-Ha... Yume e cu tine, a spus cat timp m-a strans intr-o imbratisare.
-N... Nu... am spus cat timp l-am impins. Yume nu era un psihopat, Yume nu omora oameni, Yume a promis sa nu ma raneasca.
Am iesit din camera si am trantit usa in urma mea. Am iesit in holul rece si am aprins o tigare. Vroiam sa ma calmez. Aveam ochii rosii de la plans si tremuram din toate incheieturile. Am lasat scrumul sa cada la mine in palma. Am scos un geamat din cauza durerii provocate de arsura.
Dupa ce termin tigarea o sting de cimentul rece si incep sa ma plimb pe hol. Mirama-s ca Alex nu venise dupa mine. In camera ma saruta ca un disperat si acuma m-a lasa aici. Poate toata chestia asta e doar un cosmar si maine ma voi trezi acasa cu o perna in fata de la Eric si cu Sam ascunzandu-se sub patura de restul pernelor catapultate de Eric. Si o sa ii gasesc pe mama si pe tata in sufragerie cu clatitele lor cu vanilie.
Oftez si merg mai departe. Dar nu fac bine nici 2 pasi ca sunt trantita de unul din peretii de ciment. Eram slabita de la plans si nu ma puteam apara. Am cazut in genunchi si am inceput sa imi masez dosul capului unde ma lovisem.
Cand ridic ochii vad un baiat brunet cu ochii caprui. Era imbracat in niste jeansi negri, un tricou alb mulat iar pe deasupra tricoului o camasa descheiata cu manecile suflecate pana la coate.
-De ce trebuie sa fie mereu baieti draguti?! De ce!
-Usor pisi...
-Mi-ai zis pisi? il intreb cat timp ma uit urat la el.
-Da. Ti-am zis. imi spune el cu tupeu cat timp se lipeste de mine. Si ce o sa faci in privinta asta?
-Voi toti... tratati fetele de parca ar fi mai slabe decat voi... prostilor...
-Ai zis ceva?
-Nu...
-Ok, atunci hai.
Ma ia pe un umar si pleaca. Nu stiam unde ma duce si nu mai aveam puterea psihica si fizica ca sa il confrunt. Doar vad ca parul imi este tarar pe jos si asta e scaparea mea... dar si slabiciunea mea. La scoala mereu cand ma bateam cu fetele ele ma trageau de par, fiind incredibil de lung, le dadea oportunitatea sa ma tarasca pana unde vroiau. Dar cand scapam le invineteam un ochi sau le loveam in sani (parul imi ajunge pana la jumatatea gambei)
-Poti te rog sa ma lasi umpic jos? Imi tarasti parul si de abea l-am spalat.
-Sigur pisi.
Cum ma lasa jos o iau la goana si deschis prima usa care imi iese in cale si ma trezesc iara in apartamentul lui Alex.
Injur in soapta si apoi ma duc in bucatarie unde baricadez usa si aprind o alta tigare. Imi pun parul intr-o coada de cal in varful capului si dupaia umplu toata bucataria de fumul mentolat.
Nu stiu ce sa mai fac. Nu stiu cum sa scap de aici. Mai intai Alex, apoi celalalt psihopate dependent de violat fete. Sa moara ma-sa ca nu mai inteleg nimic.
-Rahat... imi spun pentru mine.
-Jessie! Deschide usa! aud de pe partea cealalta a usii.
-Si daca nu vreau?!
-O sa vezi ce se intampla.
-Pe dracu!
-Daca nu deschizi usa la 3 o sa fie urat Jessie.
-Bagamia-s picioarele in bascheti! Nu deschid.
-1... 2... 3!
Usa este sparta de Alex si violatorul de mai devreme. Se opresc in tocul usii si se uita la mine de parca as fi ultimul specimen de pe pamantul asta.
Ma uit la ei urat si dupaia imi vad de tigarea 1 sfert fumata. Alex fara nicio remuscare vine si ma ia pe umar si eu fumez in continuare. Ce pot spune, desteapta de bubui. Ma tranteste in pat, imi da o palma peste mana ca sa scap tigarea si ma saruta apasat. Eu nu ii raspund. Am venit aici doar ca sa imi salvez familia. Nu sa am acturi sexuale cu 2 psihopati.
-Ce gust crezi ca are sangele ei? intreaba brunetul.
-Nu stiu. Nu sunt vampir, eu sunt criminal. Poti sa gusti.
In locul lui Alex vine brunetul si incepe sa ma miroasa in zona gatului. Zambeste satisfacut si isi infige coltii in gatul meu.
-Vreau sa imi salvez familia. Nu voi fi folosita de voi 2 retardatilor!
Atunci iau cutitul otravit de pe masa si il tai pe brunet. Din rana incepe sa ii iasa fum si se uita urat la mine. Sar din pat si ma duc la pervazul ferestrei.
Eram obosita fizic, psihic devenisem bolnava.
-Unde sunt? ii intreb cu o voce taioasa.
-Pune cutiul jos Jessie. spune Alex cat timp sa apropie de mine.
-Numai Yume are voie sa imi spuna Jessie!
Atunci simt cum un val de energie neagra ma inconjoara. Instinctiv fug intr-o camera unde raman impietrita. Eric si Sam erau atarnati de picioare cu capul in jos si parintii meu erau legati de 2 scaune. Ii ajut sa scape si le spun sa nu ma caut pentru ca nu o sa ma gaseasca. Si ca sa nu ma gaseasca, cu cutitul imi scot ochii si imi crestez un zambet care se intindea de la gura la obraji.
Ma duc inapoi in dormitor unde Alex ma priveste cu ura iar brunetul ma priveste satisfacut.
-Cred ca e gata sa devina criminala.
-Nu Adam... Jessie nu v-a deveni ce am devenit eu.
-Hahahaha! Ce ai devenit tu? Nu esti Yume!
La media sunt Alex si Adam. Care e mai dragut, eu pot sa spun ca am un crush pe Adam dar nu stiu de ce :)
CITEȘTI
Tortured
ActionCand viata ia o intorsatura brusca, adolescenta Jessie Madness este pusa intr-o situatie critica. Un maniac ii captureaza familia si o pune sa aleaga dintre propria viata sau viata familiei ei. Ce va alege?