Amalia în multimedia.
Stând în camera mea cu căștile în urechi, ascultam melodia lui "Avril Lavigne - What the hell" și dansam ca nebuna prin toată camera.
Și cântăm:
You say that I'm messing with your head (yeah, yeah, yeah, yeah)
All 'cause I was making out with your friend (yeah, yeah, yeah, yeah)
Love hurts whether it's right or wrong (yeah, yeah, yeah, yeah)
I can't stop 'cause I'm having too much fun (yeah, yeah, yeah, yeah)You're on your knees
Begging please
Stay with me
But honestly
I just need to be a little crazyAll my live I've been good but now, I'm thinking what the hell.
All I want is to mess around and I don't really care about.
If you love me, if you hate me, you can't save me, baby, baby
All my live I've been good but now, whoa, what the hell.What... what... what... What the hell?
So what if I go out on a million dates (yeah, yeah, yeah, yeah)
You never call or listen to me anyway (yeah, yeah, yeah, yeah)
I rather rage than sit around and wait all day (yeah, yeah, yeah, yeah)
Don't get me wrong. I just need some time to play-ayYou're on your knees
Begging please
Stay with me
But honestly
I just need to be a little crazyAll my live I've been good but now, I'm thinking what the hell.
All I want is to mess around and I don't really care about.
If you love me, if you hate me
You can save me, baby, baby
All my live I've been good but now, whoa, what the hell.
La la la la la la la la... Woah... Woah...
La la la la la la la la... Woah... Woah...You say that I'm messing with your head
Boy, I like messing in your bed
Yeah, I am messing with your head
When I'm messing with you in bedAll my live I've been good but now, I'm thinking what the hell. (what the hell)
All I want is to mess around and I don't really care about. (I don't care about)
All my live I've been good but now, I'm thinking what the hell.
All I want is to mess around and I don't really care about. (if you love me)
If you love me (no), if you hate me (no)
You can save me, baby, baby (if you love me)
All my live I've been good but now, whoa, what the hell.La la, La la la la la la, La la, La la la la la la la
La un moment dat am realizat că cineva bătea la ușă.
Dau să deschid și tata se râdea de mine (cred că ma auzit cântând și dansînd), mi-am dat jos căștile și i-am făcut semn să vorbească.- Te distrezi? - Mia spus râzând
Tata e genul de om care îmi place foarte mult e ca mine mai distractiv...dar mama e plictisitoare.
- Da - i-am răspuns înapoi - Ce dorești?
- Vroiam să văd dacă vi cu noi la bunica ta...dar știu deja că tu nu vrei să vi așa că ăsta a fost ca un fel de anunț...pa iubita, să te distrezi
- Ok tata - am vrut să închid ușa dar tata a pus piciorul să nu pot închide și am deschis-o înapoi - mai dorești ceva?
- O să petrecem weekend-ul acolo...sper să nu bei alcool sau să mai faci vreo nebunie de a ta, ok?
- Nu promit nimic, mă cunoști bine și dacă promit nu mă țin niciodată de promisiune - am făcut o pauză și ma-m uitat la telefon, era ora 4 după masa - oricum dacă stați de azi până duminică la bunica nu o să am timp de multe! Mersi că mai anunțat.
- Pa fata tati și să o chemi pe prietena ta "Assia" să doarmă cu tine dacă vrei. -coborând
- În primul rând o cheamă Alessia și în al doilea rând nu o so chem să doarmă dacă o chem o chem pentru altceva nu pentru a dormi cu mine, și tu ști asta - am ridicat puțin tonul ca să mă audă, apoi am închis ușa și am stat pe geam să văd când pleacă mașina din fața casei...
După 10 min pleacă mașina cu tata și cu mama și eu o sun pe Alessia
- Alo?
- Ce vrei mai trezit
- Nu tot dormi atâta, că e ora 4:30 după masa ia mai trezeștete și mișcați fundul până la mine - stau un pic să aduc dacă zice ceva și se aude un mic "aha" iar eu continui să îi spun - tata cu mama au plecat pentru weekend la bunica și ma-m gândit să îi sunăm pe Călin și pe Noam să facem ceva.
- Tu îl suni pe Noam și eu îl sun pe "Câtă"
- Sa făcut sper să fi in jumătate de oră la mine, ceau urât-o.
- Poate, paa.***********************
După jumătate de oră Noam și cu mine stăm și așteptăm în fața casei mele, dar Alessia și Călin nu mai apar...
Stând și gândind ce prostie să mai fac apare la colțul străzii Călin ținînd în brațe pe Alessia
Ajunși în fața noastră eu întreb curioasă:
- Ce sa întâmplat cu Alessia?
- Am găsit-o în fața casei ei plângând, și am întrebat-o ce a pățit și mi-a spus să o aduc la tine că vrea să vorbească cu tine. - Zicea Călin
- Și te-ai gândit să fi un "gentleman"? - Spunea Noam râzând - Și să o aduci in brațe?Eu i-am dat una după cap că în semn de: TACI O DATĂ!!
- Ce am zis? - spunea el cu ton "nu am făcut nimic"
- Pune-o pe canapea! - I-am zis puțin speriată
- Nu am nimic, hai să plecăm! - A zis de odată Alessia.
- Deci ți-a făcut-o! - Noam și cu mine râdeam, Călin stătea nervos pentru farsa făcută de Alessia
- Am decis să mergem la fabrica de sticlă, intrăm și ne distrăm - eu am dat idea și toți au fost de acord.***********************
Așa am făcut, am plecat și când am ajuns:
- Nu cred că e bine ce facem acum! - Pe toți ne uimește vorba lui Călin!
- Ți-e frică prietene? - Îl întreabă Noam.
- Nu, doar că puteam și noi să distrugem mașini sau altceva, adică asta este fabrica de sticlă, ați înnebunit?
- Omule dar când ne-a întrebat Amalia de ce nu ai spus nimic? - Noam întreba cu o față de nervos.
- Păi toți ați fost de acord cum era să mă opun?
- Ok, atunci ce facem? - Am întrebat curioasă și tristă în același timp.
- Hai să mergem la discotecă - Alessia a dat o idee proastă - Știu Amalia că nu îți place la discotecă, dar putem să ne distrăm, apoi îți spun că sigur vrei să mai mergem. - A continuat ea.
- Ok, dar dacă vă fac un semn că plec, eu chiar plec nu mai stau. - Fără să stau mult pe gânduri am răspuns nervoasă.
- Să mergem!! - Allesia este foarte bucuroasă, dar eu nu prea.Ajunși la discotecă toți au intrat, dar eu am stat puțin pe gânduri.
- Nu ai de gând să intri? - aud o voce masculină în spatele meu și simt două mâini calde pe umeri mei.
- Nu prea - spun nepăsătoare.
- Și atunci ai de gând să stai toată noaptea aici afară?
- Ai venit să mă iei la întrebări? - spun puțin nervoasă.
- Nu, am venit să te fac fericită! - adică?? Sper să nu gândească că o să îi dau o noapte pentru el.
- Ar fi bine să văd ce fac prietenii mei, scuze, acum plec.
- Ok. La revedere. Apropo, eu sunt Adi.
- Eu sunt Amalia, îmi pare bine - am dat mâna cu el și am intrat înăuntru.Sper că vă place aștept comentariile și voturile voastre.
E prima mea poveste așa că scuze dacă am greșeli sau ceva...
CITEȘTI
Amalia
RandomAmalia este o fată nebună și tânără care are prieteni pe Alessia, Noam și Călin. Pe parcurs are multe probleme, bucurii și tristețe. Afla ce se întâmplă citind și urmărind povestea.