Călin în multimedia.
* * *
Am încetat să mă gândesc la acel anonim și ma-m pregătit să plec.
Am ajuns la McDonald's și din mașina iese Adi, de la volan, în dreapta lui este Alessia și în spate Călin, ma-m uitat puțin timp la ei și apoi la-m văzut pe Noam care stătea și se uita confuz la mine...
I-am făcut cu capul negativ ca și cum nu se întâmplă nimic (știam că se gândea de unde mi se pare cunoscut), Noam a venit în spre mine vrând să mă sărute, dar eu ma-m ferit, deoarece eu nu simțeam nimic fața de el... doar prietenie. Noi suntem doar prieteni.
Am ajuns în McDonald's și ne-am așezat la o masă, sinceră să fiu când la-m știut pe Adi acolo nu prea am avut chef de stricat chestii, deoarece mi-e era puțină frică (,) ca acesta să ne spună... știu pare ciudat cuvântul "frică" dar așa sunt eu, o nebună cu frică.
Am tresărit din gândurile mele când telefonul meu a început să sune. Pe ecran apărea numele lui mama și poza ei.
Ador când cineva mă trezește din gândurile mele, deoarece nu îmi place să trag atenția, adică atunci când o persoană se gândeste prea mult celelalte au gânduri rele...ma-m îndepărtat puțin cât să nu audă ceilalți că vorbesc cu mama și am răspuns.***
Convorbire telefonică
- Alo?
- Ce e mamă?
- Hei scump-o, ce faci?
- Ce ar putea face o fată normală de 17 ani, decât să se distreze cu prietenii săi prin New York?
- Am o veste pentru tine!
- Ce anume?
- Verișoara ta și cu fratele tau se vor întoarce în New York!
- Iei! - am dat cu mâna în semn de victorie, eu am un frate pe nume Luke îl ador făceam multe prosti când eram mici și verișoara mea era și ea de treabă dar ei îi place mai mult să meargă la magazine, în oraș la suc...plictisitor.
Sper că sa mai schimbat și ea puțin.
- Hei fetiț-o mai ești acolo!
- Da mamă eram cu gândul la Luke
- Știam, vrei să ți-l dau la telefon?
- Dacă vrea să vorbească cu mine cum să nu?
- Ok, stai puțin...
- Hei Ama!
- Hei Luke! Ce faci? Nu am mai vorbit de mult! Chiar ai să vi înapoi?
- Hei, nu mă lași să răspund!
- Scuze...
- Bine, tu?
- Mult mai bine de când știu că ai să vi aici! Abia aștept!
- Și eu pitico.
- Te pup uriașule, sunt în oraș și cred că prieteni mei deja încep să gândească (,) că nu vreau să stau cu ei.
- Ok frumoas-o, ne vedem mâine seară.
- Ok, ceau.
- Ceau.Convorbire telefonică terminată.
***
M-am intors la masa si atunci l-am vazut pe Noam care se uita direct in ochii mei si m-a intrebat ce s-a intamplat dar eu nu i-am raspuns.
Am rămas în liniște vreo 10 minute, nimeni nu zicea nimic, dar eu am întrerupt liniștea zicând:
- Hei Ale.
- Da Ama - mi-a răspuns încă cu ochi la telefonul ei.
- Am o veste pentru tine, Luke și Melis au să vină aici mâine seară!
Când a auzit numele Melisei sa uitat direct în ochi mei și a început să țipe daaaa.
- Cine sunt Luke și Melis? - a întrebat Adi.
- Luke e fratele meu și Melis...
- E prietena mea - a spus Alessia.***
E puțin scurt dar nu am avut mult timp și am scris mai mult dar mi sa sters :(
Sper să vă placă! :*
CITEȘTI
Amalia
RandomAmalia este o fată nebună și tânără care are prieteni pe Alessia, Noam și Călin. Pe parcurs are multe probleme, bucurii și tristețe. Afla ce se întâmplă citind și urmărind povestea.